Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 21 EersteEerste ... 11192021
Resultaten 201 tot 202 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #201
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Nee voor de andere kleuren hoef je niet te stoppen, dan noemen we het een verkeerslicht.

  2. Top | #202
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Bij de resorts nooit te horen gekregen dat ik voor maximaal 3 uur mocht parkeren, behalve juist bij de Boardwalk Hangt ook erg van de drukte af, het kan zelfs zo zijn dat je bij resorts (overigens vooral bij de Boardwalk) niet meer mag parkeren als je er niet verblijft of geen restaurant reservering hebt. Maar dan moet het wel echt heel druk zijn. Bij het inrijden vragen ze de laatste jaren ook altijd naar een ID. Gaat verder allemaal heel vriendelijk en in principe ben je van harte welkom (is mijn ervaring).

    Wel even goed opletten voor welk resort je kiest en waar je naar toe wil. Ik heb een keer 1,5 uur in de bus gezeten en dan heb je het wel een beetje gezien hoor . Vooral de deluxe resort zijn niet altijd handig om te kiezen. Die combineren vaak met elkaar en daardoor ben je lang onderweg.
    Vanaf Disney Springs gaan er ook boten naar verschillende resorts, is ook leuk om te doen.
    Parkeer je auto in Disney springs in de Lime garage, loop langs earl sandwich het bruggetje over Saratoga Springs in, en na 75 meter ben je bij de 5e en laatste bushalte van Saratoga Springs, 10 minuten later sta je bij de ingang van de parken, niet bij MK op het transport Island maar gewoon voor de deur.
    Elk uur 3 bussen naar alle 4 de parken en terug tussen 16.00 en 23.00 pak je vanaf de parken de bus naar Disney Springs en wordt naast de Lime garage afgeleverd of gewoon de hotelbus naar Saratoga springs.

    Wij hadden een Wyndham hotel naast Disney Springs ( bovenste verdieping met een super uitzicht over Disney World, dag en nacht), deze hebben ook een bus verbinding, maar helaas 1 per uur, en als hij dan net voor je neus wegrijdt, daardoor hebben wij diverse keren van Saratoga Springs bussen gebruik gemaakt.

    Gemakkelijk, snel en voor de zuinige Nederlanders onder ons "gratis".



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •