Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 21 EersteEerste ... 91718192021 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 202

Onderwerp: Parkeren in WDW

  1. Top | #181
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Boodschappen heb ik niet nodig als ik in een hotel verblijf. Doe ik ook niet als ik in een ander hotel dan die van Disney verblijf. En shoppen kan op Disney ook (ben zelf niet zo'n shop verslaafde). Ja Anthon het is misschien niet voor te stellen maar ik kan mij meer dan een week op alleen Disney terrein vermaken zonder auto Heb ik al heel wat keren gedaan. Trouwens, ook met auto, en in een villa, hotel of op de camping buiten Disney en dan bijna elke dag naar Disney gaan. Verder ben ik een heel normaal mens hoor .

  2. Top | #182

    Standaard parkeren bij Disney

    Dag allemaal,

    Ik lees op sommige blogs dat je gratis kan parkeren bij het Polonysian Resort van Disney. Heeft iemand daar ervaring mee?

    En ik lees ook dat sommige parkeren bij een centraal punt van Disney van waaruit je sneller bij de parken bent dan soms bij een park zelf? Heeft iemand ervaring?
    En als laatste vraag wat zijn de parkeerkosten voor het parkeren en kan je echt alleen maar 1 dag kaart kopen en niet een parkeerkaart voor 1 week?


    Saskia

  3. Top | #183
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: parkeren bij Disney

    Je kan bij elk resort op Disney terrein gratis parkeren maar alleen als je dat resort bezoekt. Het is dus niet de bedoeling dat je op een resort parkeert en dan naar een van de parken gaat. Voor je het resort op gaat kom je altijd langs een slagboom met een portier. Die man of vrouw vraagt dan wat je komt doen en je moet je ID tonen.
    Ik weet niet wat je bedoelt met een centraal punt. In principe ben je altijd het snelst op een park als je bij dat park parkeert (de parken liggen niet echt vlak bij elkaar). Magic Kingdom vormt een uitzondering, daar parkeer je op het ticket and transportation center en ga je met de boot of monorail verder naar de ingang van het park. Daar doe je meer dan 5 minuten over maar het is nou ook weer geen uren dat je onderweg bent. En eigenlijk begint het feest al op de boot of in de monorail .
    Je zou gratis kunnen parkeren bij Disney Springs en van daar uit een bus of boot naar een resort pakken en dan een bus naar een van de parken (er gaan vanuit Disney Springs geen bussen rechtstreeks naar de parken). Je doet er dan best lang over en ik zou dat het niet waard vinden. Het beste is om gewoon de parkeerkosten er bij in te calculeren en het jezelf niet te moeilijk maken.
    De parkeerkosten voor een gewone auto zijn $20 per dag. Er zijn geen parkeerkaarten voor meerdere dagen of een week te koop. Resortgasten en jaarkaarthouders parkeren gratis.

  4. Top | #184
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Ik heb ergens gelezen dat parkeren in disney springs, gratis is.
    Klopt dat? En als we gaan resort hoppen?

  5. Top | #185
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Parkeren bij Disney Springs is voor iedereen gratis, dus je hoeft niet in een Disneyhotel te logeren. Een paar weken geleden waren we hier nog en hebben de auto in de Lime en Orange garage gezet. Kost niets, geen parkeerkaartje nodig, je hoeft je nergens aan te melden e.d.
    Laatst gewijzigd door elstars; 24-01-18 om 19:06.

  6. Top | #186
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Bij de resorts kun/mag je ook gewoon parkeren, maar ik heb daar wel een aantal malen te horen gekregen dat het voor max 3 uur was. Overigens is er bij Disney's Boardwalk nooit iets van gezegd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-18 om 15:56. Reden: q-

  7. Top | #187
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Grappig, ik kom er net vandaan.
    Maar zoals al Elstars al zei het is gratis.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-18 om 15:57. Reden: q-

  8. Top | #188
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Véél leuker is het als je dit een keer Disney Transport doet, je ziet dan vaak meer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Je zou gratis kunnen parkeren bij Disney Springs.
    Daarmee zijn ze al bezig om stukken van bepaalde parkeergarages te af te bakenen, daar kun je dan tegen betaling parkeren (Preferred Parking)
    De parkeerkosten voor een gewone auto zijn $20 per dag.
    Nóg wel ja... Want het zal dit jaar wel weer verhoogd worden naar US$ 22,50 of zelfs US$ 25,-
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-18 om 15:58. Reden: 1+1
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #189
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Parkeren in WDW

    Bedankt.
    We willen naast drie Disneyparken ook een keer Disney springs en misschien wat resorts bezoeken.
    Echter hebben we de periode qua drukte tegen (kerst) dus ben benieuwd of dat allemaal gaat lukken haha.
    Ik heb al begrepen dat je soms echt in lange files over de weg rijdt en soms heel lang moet zoeken naar een parkeerplek waar dan ook.

  10. Top | #190
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard

    Bij de resorts nooit te horen gekregen dat ik voor maximaal 3 uur mocht parkeren, behalve juist bij de Boardwalk Hangt ook erg van de drukte af, het kan zelfs zo zijn dat je bij resorts (overigens vooral bij de Boardwalk) niet meer mag parkeren als je er niet verblijft of geen restaurant reservering hebt. Maar dan moet het wel echt heel druk zijn. Bij het inrijden vragen ze de laatste jaren ook altijd naar een ID. Gaat verder allemaal heel vriendelijk en in principe ben je van harte welkom (is mijn ervaring).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Véél leuker is het als je dit een keer Disney Transport doet, je ziet dan vaak meer.
    Wel even goed opletten voor welk resort je kiest en waar je naar toe wil. Ik heb een keer 1,5 uur in de bus gezeten en dan heb je het wel een beetje gezien hoor . Vooral de deluxe resort zijn niet altijd handig om te kiezen. Die combineren vaak met elkaar en daardoor ben je lang onderweg.
    Vanaf Disney Springs gaan er ook boten naar verschillende resorts, is ook leuk om te doen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-18 om 15:59. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •