Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Super Grover Season Pass

  1. Top | #21
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Is de prijs voor volwassenen en kinderen hetzelfde? Ik vind de prijs echt meevallen..zeker met parkeren kunnen de kosten aardig oplopen zonder zo'n pas.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Het bedrag is volgens mij hetzelfde voor een volwassene en een kind. Als ik jou was zou ik even wachten met het kopen van een pas. Aan het eind van het jaar hebben ze een actie dat je met 20% een jaarpas kunt aanschaffen. Dat scheelt echt veel geld! Wij hadden afgelopen jaar 1 Super Grover pass gekocht (op naam van mijn man) waardoor we alle voordelen hadden van "preffered parking" maar ook korting op aankopen in de parken. Voor mijzelf en voor onze dochter hadden we "3 parken tickets" bij Attraction Tickets gekocht waarbij we Legoland tickets gratis kregen. Dus gewoon even goed kijken wat het meest voordelig is voor jullie gezin.
    Succes met de voorbereidingen!
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Inmiddels zijn de passen weer te koop met 20 procent korting. Probeerde er eentje te bestellen maar dit lukte mij niet met een internationaal adres. Iemand een tip om deze alsnog aan te schaffen ?

  4. Top | #24
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Als je de kaarten daar moet ophalen dan kun je gewoon een US adres gebruiken bij het invullen van het formulier.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Als je de kaarten daar moet ophalen dan kun je gewoon een US adres gebruiken bij het invullen van het formulier.
    Heb jij daar ervaring mee? Twee jaar geleden kon ik ze telefonisch bestellen maar dat feest is ook afgelopen. Ik heb eraan gedacht om ze per email te laten versturen en een us adres te gebruiken in mijn aanvraag. Ik ben Benieuwd of ik dan ook een id moet laten zien met hetzelfde adres erop vermeld

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Niet met deze kaarten bestellen maar wel met bestellingen bij winkels. Mits je geen gebruik maakt van een speciale aanbieding voor US citizen kan er toch geen probleem zijn ?

  7. Top | #27
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    ik heb toen geemailed en heb het daarna inderdaad telefonisch geregeld maar daarvoor moest je wel eerst emailen . uit het niets bellen lukte toen ook niet . je moest toen wel je nl adres geven omdat ze de kaarten per fed ex opsturen

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Ik heb deze pas vorig jaar besteld en kreeg via de email een voucher. De voucher moest ik bij het eerste bezoek bij de guest service omwisselen voor de pas.
    Ik heb dus niks thuisgestuurd gekregen. Maar misschien is dit inmiddels weer veranderd.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  9. Top | #29

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    heb ook net geprobeerd een annual pass te bestellen, kreeg ook een foutmelding dat het product alleen voor inwoners van VS beschikbaar is, iemand al een bruikbare workaround gevonden?

    A product in your shopping cart is restricted to residents of [AL,AK,AS,AZ,AR,CO,CT,DE,DC,GA,GU,HI,ID,IL,IN,IA,KS ,KY,LA,ME,MD,MA,MI,MN,MS,MO,MT,NE,NV,NH,NJ,NM,NY,N C,ND,OH,OK,OR,PA,RI,SC,SD,TN,UT,VT,VI,WA,WV,WI,WY]. You do not qualify for this offer. Please remove this product from your shopping cart and select a different product to continue.

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Super Grover Season Pass

    Ik zou even een mail sturen:

    Dear Mr. xxxx,

    Thank you for responding to my email. If you would like to call me with your credit card number I will be able to process those passes for you immediately. There will be an additional Processing and Shipping Fee of $20 to Federal Express the 2013 Sesame Place Season Passes.

    I will be in the office until 3:15PM this afternoon and will return at 6PM until 8PM (Easter Daylight Savings Time). I will be in the office on Friday, December 28, 2012 from noon to 6PM.

    I can be reached on 215.741.5385. I am unable to dial an international number from Sesame Place.

    I will look forward to speaking to you soon.

    Maggi Mellet Gray
    Guest Correspondence Team
    Maggie.gray@sesameplace.com
    215.741.5385



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •