Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 94

Onderwerp: Seaworld Orlando - dierenwelzijn (Blackfish)

  1. Top | #61
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Seaworld Orlando - dierenwelzijn

    Misschien komt er wel een MEGA basin waar de orca's veel meer ruimte hebben en geen kunstjes meer hoeven te doen. Wie zal het zeggen. Het blijft een lastig onderwerp, en ik snap alle tegenargumenten ook prima. Ik zal niet wegblijven uit SeaWorld, al is het maar om Manta en Journey to Atlantis :-)

  2. Top | #62
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Wie heeft de docu BLACKFISH gezien? Tamelijk shockerende toestanden betreffende de leefomstandigheden van Orca`s in gevangenschap, en dan met name in Seaworld Orlando. Heeft ons doen besluiten om Seaworld dit jaar maar even over te slaan. We zijn ons bewust van het feit dat het beeld wat word geschets enigzins eenzijdig is maar toch zal er absoluut een kern van waarheid in zitten.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker jurlin's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    23

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    sniper, wij hebben dit weekend ook blackfish gezien en ook wij hebben het geschrapt van ons lijstje. Ik schrok er echt van wat hebben die beesten het soms slecht, en de verzorgers maar de schuld geven als er een ongeluk gebeurt. Gelukkig heb ik ze in het echt gezien in Nieuw Zeeland met de vinnen recht!! Maar natuurlijk doet seaworld ook goede dingen daar twijfel ik niet aan maar schrok er wel van.Desalniettemin moet iedereen het natuurlijk zelf weten of men er wel of niet heen gaat.
    Laatst gewijzigd door jurlin; 22-01-14 om 10:46.

  4. Top | #64
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: SeaWorld Orlando

    Sorry Moderator, mijn excuses. Ik vind zojuist mijn post hier, hartstkke goed Nogmaals excuus.

    @jurlin tja, ze zullen best wel goede dingen doen maar Bush Gardens en Sea World liggen in de USA op dit moment onder vuur. Als je er goed over nadenk is het natuurlijk erg zielig allemaal. Ik ga uit principe al niet naar circussen waar dieren hun kunstjes moeten vertonen en ik wil ook niet dat mijn kinderen hier heen gaan. Eigenlijk ook hypocriet dat we wel weer naar dierentuinen gaan.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  5. Top | #65
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Seaworld Orlando - dierenwelzijn (Blackfish)

    En een lekker biefstukje eten bij de Outback.......

  6. Top | #66
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Seaworld Orlando - dierenwelzijn (Blackfish)

    en een (huisdier ) nemen

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker jurlin's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    23

    Standaard Re: Seaworld Orlando - dierenwelzijn (Blackfish)

    Een huisdier nemen is toch heel wat anders dan orca's.......

  8. Top | #68
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Seaworld Orlando - dierenwelzijn (Blackfish)

    Is dat zo?
    weet jij dan wat die goudvis in een kom denkt of voelt?!

  9. Top | #69
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    57

    Standaard Re: Seaworld Orlando - dierenwelzijn (Blackfish)

    Een gedomesticeerd dier zoals een hond of kat lijkt me anders. Zeker als ze ook naar buiten kunnen.
    Maar vissen in een aquarium of kom?? Konijnen in een hok? Precies hetzelfde naar mijn idee. Ze zijn alleen kleiner dan een orka ..

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker jurlin's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    23

    Standaard Re: Seaworld Orlando - dierenwelzijn (Blackfish)

    Ik denk dat iedereen zo zijn eigen mening er over heeft wat natuurlijk ook goed is.En gelukkig heb ik geen goudvis of een konijn
    Laatst gewijzigd door jurlin; 23-01-14 om 09:07.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •