Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 31 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 308

Onderwerp: Laptop meenemen

  1. Top | #221
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    12

    Standaard Laptop in vliegtuig

    Volgende week zondag vertrek ik naar Orlando. Ik neem mijn MacBook mee, zodat ik in het vliegtuig o.a. DVD's kan kijken. Ik heb echter geen speciale accu of batterij, waardoor mijn laptop naar alle waarschijnlijkheid binnen 1,5 uur op is. Weet iemand waar ik, voor een redelijke prijs, een accu of batterij voor een MacBook kan halen, waardoor hij, in ieder geval een groot deel van de vlucht, aan kan blijven staan?

    Ik heb wel de Apple MagSafe-vliegtuigadapter bekeken, iemand hier ervaring mee?

    Groetjess

  2. Top | #222
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Laptop in vliegtuig

    Waar je een extra batterij/accu voor je laptop kunt aanschaffen voor een gunstige prijs kun je vast zelf via internet vinden. Gewoon even het specifieke typenummer in Google intypen.

    Toegang tot een powerpoint heb je bij de meeste vliegmaatschappijen alleen als je businessclass of hoger vliegt. Doe je dat? Zo ja, kijk dan ook even op www.seatguru.com om even te checken of er op jouw vlucht inderdaad electra beschikbaar is op de plaats waar je zit in het vliegtuig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #223
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Laptop in vliegtuig

    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #224
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Laptop in vliegtuig

    Ziet er niet verkeerd uit, maar er wordt (behoudens een klein tekeningetje) met geen woord gerept over gebruik met een laptop.

    Die hebben volgens mij (althans de onze) ook altijd meer nodig dan de genoemde 5.6 V.
    Maar voor een gameboy, MP3 speler kan dit een oplossing zijn.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #225
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Laptop in vliegtuig

    Deze laptops kunnen gebruikt worden volgens Philips. Sorry geen Mac zo te zien
    Mijn Toshiba en Hp lap top hebben een output van 5 volt dus ruim voldoende

    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 16-07-08 om 10:53.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #226
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    19

    Standaard Vakantie in Florida: laptop mee?

    Geachte forumleden,

    Wij gaan 12 september naar florida. :razz:

    Nu heb ik een vraag, en aangezien hier ervaren amerika reizigers verzameld zijn lijkt het mij het ideale platform om mijn vraag te stellen.

    Ik wil eigenlijk mijn laptop meenemen naar amerika, om daar tijdens het verblijf nog wat zaken op te zoeken, contact met het thuisfront te houden en voor de dode uurtjes misschien een filmpje te kijken.

    Nu heb ik op internet wat verontrustende informatie gelezen over het meenemen van een laptop naar amerika. Volgens de informatie die ik heb gevonden, kan de amerikaanse douane je laptop gewoon doorzoeken.
    Zie link voor het betreffende stukje:
    http://www.automatiseringgids.nl/art...20rechter.aspx

    Mijn vraag is, zijn er mensen hier die ervaring hebben met het meenemen van een laptop naar amerika. Op mijn laptop staan in principe geen illegale zaken, maar wel bedrijfsgevoelige informatie, welke door niemand buiten het bedrijf gelezen mag worden.

    Alvast bedankt.

    Ralph

  7. Top | #227
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vakantie in florida laptop mee?

    Ik heb mijn laptop wel mee genomen, ik deed het vooral voor het contact met familie leden en het versturen van foto`s naar mijn huis computer mocht er iets mis gaan met de digitale camera dan heb ik in ieder geval de foto`s al op mijn computer staan.
    Bij de douane ging het eigenlijk heel soepel je moet de laptop uit je tas halen in een bak leggen en dan gaat hij met de rest van de handbaggage door de scan.
    Heb niet mee gemaakt dat ze rare dingen met de computer deden.

  8. Top | #228
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vakantie in florida laptop mee?

    Als er zulke gevoelige informatie op staat dan zou ik sowieso voor versleuteling van je harde schijf kiezen. Stel dat je hem kwijt raakt of dat je laptop gestolen wordt.

    Bijvoorbeeld Truecypt. Zie www.truecrypt.org
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #229
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vakantie in florida laptop mee?

    Ik had ook een laptop meegenomen en met mij vele anderen zo bleek tijdens de controle. De laptop alleen uit de tas halen en los in de plastic bak leggen. Ik heb bij niemand gezien dat er daadwerkelijk een laptop werd opgestart om te kijken wat er op de harde schijf stond. Ik zou 'm gewoon meenemen.
    Ik ben toch een beetje benieuwd hoe lang je gaat want ik ben 3 weken geweest en heb totaal geen last gehad van dode uurtjes, en helemaal geen tijd om naar filmpjes te kijken.

    Alvast veel (voorpret) plezier.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:35. Reden: full quote eruit

  10. Top | #230
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vakantie in Florida: laptop mee?

    Ik ben weleens apart genomen in een klein kamertje...

    Daar werd m'n laptop opgestart en eigenlijk gecontroleerd of het inderdaad een laptop was.
    Ook testen ze met een explosief detecterend strookje (volgens hun zeggen) de machine.
    Alles was uiteraard Ok.

    Deze test is "geheel vrijwillig".
    Je mag deze test dus weigeren... Het enige nadeel is dat je dan niet vliegt... :lol:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •