Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 31 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 308

Onderwerp: Laptop meenemen

  1. Top | #51
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Lijkt me een prima oplossing zo.

    Ik ben net terug van 3 weken DisneyWorld en heb daar een AOL-account aangemaakt (via een CD van Computer City), gebruikt en na 3 weken weer opgezegd en verwijderd. Ik kreeg inderdaad een cancellation number en wacht nu maar af of er inderdaad niets ten laste van mijn credit card wordt gebracht...

    Ik zal volgende keer (wellicht in januari al) ook budgetdialup.com gaan uitproberen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:11. Reden: full quote eruit

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    Wij hadden onze laptop ook bij ons en vonden het ideaal, in de villa geen internet maar dat vond ik niet zo erg (heb toch ook vakantie)

    Maar een klein stukje rijden en onze WiFi kaart pikten overal signalen op en konden (vaak ook erg rap) gratis even mail oppikken etc.

    Bij Ponderosa hadden we m ook gewoon mee ook super snel internet.

    Veel plezier
    The truth is out there....... Somewhere.

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    WWW.NETZERO.COM

    10 uur per maand GRATIS... niet supersnel, maar met een local dial up toch wel de moeite waard...

  4. Top | #54
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    14

    Standaard laptop meenemen??

    hallo, ik wil mijn laptop meenemen naar orlando, kan ik daar gewoon mijn wireless pcmcia card gebruiken of heb ik een aangepaste nodig?? voor internet verbinding??

    wie weet raad??
    :?: :?: :?:

  5. Top | #55
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Ook hallo,

    Ik denk dat je met de zoekfunctie al behoorlijk wat informatie had kunnen vinden.

    Maar goed, ik zal je vraag wel (hopelijk) kunnen beantwoorden.

    Laptop meenemen is geen probleem.
    Houd wel rekening met het uit de tas halen van de laptop. Deze moet op vliegvelden uit de taqs gehaald worden en dus los in zo'n bakje gedaan worden. (Pak hem dus niet al te stevig in :wink: ).

    Internet is over het algemeen steeds vaker voorkomend bij de hotels.
    Deze bieden tegenwoordig vaak 'gratis' internet aan.
    Dit is vaak wel door middel van een 'netwerk', en dus een netwerk kabeltje meenemen kan vaak voordeel hebben.

    pcmcia kaarten oftwel te Wireless lan kaarten kunnen ook gebruikt worden. Echter, er zijn nog niet veel hotels die dit volledig ondersteunen.
    Zo komt het wel voor dat hotels op de kamers netwerkaansluitingen hebben, maar alleen in de lobby wireless.

    Hotspot zijn er ook wel te vinden. Ik dacht zelfs dat elke Mac Donald's in Amerika hotspots heeft. (ik weet alleen niet of dit gratis was).

    Ook als je bijv. in een gehuurde 'villa' zit is het mogelijk om internet te kunnen krijgen via de 'inbelverbinding' (maar voor meer info daarover moet je toch echt even zoeken op het forum :wink: ),

    Kortom, je kan je pcmcia kaart gewoon meenemen, en een netwerkkabel wil ook nog wel eens handig uitkomen.

  6. Top | #56
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Wie heeft er in Florida Laptop-onderdelen gekocht

    Hoi Ik neem mijn latop mee maar de accu is slecht in NL kost een nieuwe ongeveer € 120.- euro weet iemand of dit in florida goedkoper is en of het uberhaupt gaat.

    Zo ja waar kan ik daar het beste zijn...

    Sky powernote a4231 amd athlon 2500+

  7. Top | #57
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Wie heeft er in Florida Laptop-onderdelen gekocht

    Gezien de verscheidenheid aan typen en merken van accu's en laptops denk ik dat je wel veel geluk moet hebben om zo maar ergens de juiste uit voorraad te kunnen kopen.
    Als je merk en type van je laptop vermeldt heb je wellicht meer kans op een goede reactie hier op dit forum.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:12. Reden: full quote eruit

  8. Top | #58
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Wie heeft er in Florida Laptop-onderdelen gekocht

    Ik wil niets afdoen aan de kwaliteit van het notebook, maar als ik dit lees op de site van de fabrikant:

    .......Sky is een nederlands bedrijf dat haar producten assembleert in Nederland. De computers worden gebouwd op basis van producten van uitstekende producten geproduceerd door wereldspelers. Zoals……

    dan is de kans klein/nihil, dat je het in Florida aantreft. Het is een Nederlands merk.
    Misschien is echter de accu van een universeel type, wat in een ander merk ook voorkomt. Je komt daar alleen achter door met de accu bij je bij een leverancier te gaan shoppen. Ik zou daar mijn kostbare vakantie tijd in Florida niet aan besteden, misschien spaar je nauwelijks iets uit.
    Of het risico nemen, dat je via 110V moet werken of hier een reserve-accu kopen.
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:12. Reden: full quote eruit

  9. Top | #59
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    14

    Standaard Problemen met meenemen laptop??

    Hallo allemaal

    een collega van mijn vriend is onlangs in newyork geweest, en op de luchthaven deden ze nogal moeilijk omdat hij zijn laptop bij zich had?

    ze wilde ook een aankoopbon zien, en vroegen hoelang het was geleden dat hij in amerika was geweest, en nog meer van dat soort dingen.
    en naar zeggen mocht hij bijna het land niet in, en dat vanwege die laptop??

    heeft iemand hier ook ervaring mee?? doen ze op orlando airport ook zo moeilijk???

    groetjes

  10. Top | #60
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: problemen met meenemen laptop??

    Was dat in Nederland of in Amerika?
    Ik vind het een vreemd verhaal, het halve vliegtuig reist tegenwoordig met een laptop, wel moet je hem uit de tas halen en los in de bak door de scanner laten gaan, maar verder heb ik nog nooit problemen gehad.
    Misschien was die vriend van je voor de eerste keer, en was hij een beetje beduusd van de strenge veiligheidsmaatregelen.
    Ik neem altijd mijn laptop mee, en heb nog nooit een aankoop factuur hoeven laten zien.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •