Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 31 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 308

Onderwerp: Laptop meenemen

  1. Top | #211
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Meerdere laptops meenemen

    Die vragen stellen ze echt al heel lang hoor. Als je niets te vertellen hebt is het zo over.

  2. Top | #212
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Meerdere laptops meenemen

    Kan best lastig worden, ik had geen eigen grote koffer en nam dus de koffer van mn zwager mee. Niets mis mee natuurlijk zou je zeggen, maar voor het boarden werd mij dus gevraagd of ik geen dingen voor anderen mee nam. Ze zag me al twijfelen en dan ga ik niet doen of m'n neus bloed want dat had ze anders toch direct door, dus eerlijk gezegd dat het de koffer van m'n zwager was. Had 'm wel zelf ingepakt, maar man man man, dat moest even bij een of andere chef of manager worden nagevraagd (natuurlijk ook om te zien hoe ik zou reageren, maar ik bleef koel er onder). Voor de volgende trip koop ik mooi een eigen koffer want ze hadden ook kunnen zeggen dat ik niet mee hoefde te vliegen of dat ik een extra dikke controle zou krijgen op Dulles of MCO.

    Wat ik dus wil zeggen is dat je met 2 laptops best een probleem kan krijgen als je dus inderdaad een laptop voor een ander moet meenemen die zelf niet meevliegt. En die dingen moeten er sowieso uit voor de xray-scan. Dus je moet of een waterdicht verhaal hebben waarom je er 2 nodig hebt, of gewoon een backup maken van al haar data en in Amerika een nieuwe laptop kopen (kost daar echt weinig, zeker de simpelere laptops met Celeron processor), daar de data op gooien en dat ze 'm na een half jaar of mee naar NL neemt of daar verkoopt.

  3. Top | #213
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Meerdere laptops meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Wat ik dus wil zeggen is dat je met 2 laptops best een probleem kan krijgen als je dus inderdaad een laptop voor een ander moet meenemen die zelf niet meevliegt. En die dingen moeten er sowieso uit voor de xray-scan. Dus je moet of een waterdicht verhaal hebben waarom je er 2 nodig hebt, of gewoon een backup maken van al haar data en in Amerika een nieuwe laptop kopen (kost daar echt weinig, zeker de simpelere laptops met Celeron processor), daar de data op gooien en dat ze 'm na een half jaar of mee naar NL neemt of daar verkoopt.
    Ik neem zo vaak twee laptops mee. Nooit problemen mee gehad. Ook is mij nog nooit de vraag gesteld waarom ik twee laptops nodig had. Je neemt natuurlijk wel iets mee voor iemand anders. De vraag is dus eigenlijk hoe groot je vertrouwen in je vriendin is. Die vraag mag je zelf beantwoorden.

  4. Top | #214
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Meerdere laptops meenemen

    Heb iedere reis meerdere laptops, cameras etc bij me, nog nooit een probleem geweest.
    Wat van je vriendin is is toch ook van jouw, dat ga je toch allemaal niet uit zitten leggen.
    Ik weet ook zeker dat niet iedereen zijn eigen koffer inpakt, misschien zijn vrouw of zijn moeder, wie weet, dat vertel je toch ook allemaal niet.

    Die vragen lijst is naar mijn mening toch de grootste onzin, of denk je dat de terrorist gaat zeggen ik heb er een bommetje in gestopt, is dat waar ze op uit zijn met al die vragen?
    Een terroristische aanslag voorkomen.
    Ik heb ook nog nooit mijn laptops uit hoeven te pakken tijdens het verhoor.
    Wel voor de x-ray machine, ik heriinner me niet eens of de mensen aan die machine wel kunnen praten.

  5. Top | #215
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Meerdere laptops meenemen

    Ach het slaat ook nergens op, net zoals dat de vingerafdrukken bij entree Disney en Universal nergens op slaan.. of was het nou Seaworld ipv Universal.

    Dus conclusie, gewoon meenemen :mrgreen:

  6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Waar kan ik een oplader kopen voor mijn laptop?

    Ik heb met mijn domme kop mijn oplader thuis laten liggen.

    Ik kan nu nog ongeveer een uur internetten voordat de batterij van mijn laptop het begeeft.

    Ik hoop dat ik morgenochtend wat tips van eenvan jullie heb gehad.

    Mijn laptop is een Compaq nc6120, wie oh wie weet raad.

    Gr Wim

  7. Top | #217
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Waar kan ik een oplader kopen voor mijn laptop.

    Best Buy of Circuit City.
    Daar denk ik dat je de meeste kansen hebt.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  8. Top | #218
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Waar kan ik een oplader kopen voor mijn laptop.

    Misschien heeft Walmart een universele? HOeft dus niet specifiek een Compaq lader te zijn, je hebt universele laders met diverse opzetstukjes voor meerdere merken. Gewoon navragen of zo'n universele lader Compaq ondersteund.

  9. Top | #219
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Of anders Compusa http://www.compusa.com/retailstores/...ores/index.asp

    BestBuy http://www.bestbuy.com/site/olspage....questid=249467

    Circuit City http://www.circuitcity.com/ccd/proce...s.do#allStores

    Gezocht onder zipcode 34747 (Kissimmee US192 bij Formosa Gardens)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-07-08 om 01:32.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #220
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Waar kan ik een oplader kopen voor mijn laptop.

    Op International Drive zitten een aantal elektrozaken die ook laders en adapters verkopen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •