Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 31 EersteEerste ... 21293031
Resultaten 301 tot 308 van de 308

Onderwerp: Laptop meenemen

  1. Top | #301
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami - hotel met kluis voor laptop

    Kensington lock is ook maar schijnveiligheid. Die krijg je met een schaar nog open..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #302
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Miami - hotel met kluis voor laptop

    Als zo'n kluis aan de muur vast zit in hotels zou ik er al helemaal niets in doen, meestal bestaat de muur in de huizen en hotels uit een gipsplaatje. 1x flink aan de kluis trekken en je hebt hem in je handen.


  3. Top | #303
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Miami - hotel met kluis voor laptop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Als zo'n kluis aan de muur vast zit in hotels zou ik er al helemaal niets in doen, meestal bestaat de muur in de huizen en hotels uit een gipsplaatje. 1x flink aan de kluis trekken en je hebt hem in je handen.
    Klopt, maar je hebt in ieder geval aan de eisen van de meeste verzekeraars voldaan. Mocht je laptop dan toch worden gestolen dan is deze in ieder geval verzekerd.

  4. Top | #304
    Regelmatige Bezoeker nixian's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Laptop meenemen

    Beste mensen,
    Ik ben nog nieuw op dit forum, maar ik wilde toch ook een bijdrage leveren in de discussie. Zonder direct reclame te maken voor Apple, waarom de laptop meenemen? Voorvele doeleinden kan het Ipadje (of soorgelijke tablet) toch heel goed de laptop vervangen. Het is zo handzaam en klein, dat hij gewoon altijd mee kan in de rugzak of tas.

  5. Top | #305
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Laptop meenemen

    Een iPad is vooral handig om informatie te consumeren, niet om deze te produceren.
    Probeer maar eens een Live reisverslag te posten vanaf een iPad, compleet met foto's.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #306
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Laptop meenemen

    Inderdaad, als je een iPad hebt kan dat in sommige gevallen een goede vervanger zijn voor een laptop. Als je er eentje hebt ....

    Maar voor mij werkt dat niet. Daar heb ik meerdere redenen voor.
    1. Ik heb geen iPad. Wel een nepPad met Android.
    2. Er gaan meerdere laptops mee.
    3. Laptop heeft meer opslagruimte voor de mega-vele foto's en filmpjes die ik wil opslaan.
    4. Met mijn laptop(s) heb ik meer mogelijkheden om o.a. mijn website te onderhouden, foto's te bewerken, email met grote bijlagen op te slaan, MLB.tv te kijken op een redelijk groot scherm (17.3"), kan mijn zoon lekker gamen, etc.
    5. Mijn werkgever ondersteunt iPad (nog) niet om in te loggen op het bedrijfsnetwerk, dus de laptop is noodzaak.
    6. Ik mis op de iPad een toetsenbord om snel te kunnen typen.

    Kortom: Nee, voor mij geen vervanging.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #307
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Laptop meenemen

    Gewoon in je koffer opbergen, zeker als je een TSA slot hebt... Dat moet de verwachte problemen kunnen ondervangen...
    Maar let wel, alles is mee te nemen :-(

  8. Top | #308
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Laptop meenemen

    @Guus, de kluis is toch echt TE klein voor alle waardevolle spullen die ik mee neem op reis. En voor de verzekering geldt dat je geen waardevolle spullen in zicht mag laten liggen en dat doe ik juist niet door de laptop en andere waardevolle spullen in een koffer te doen. De koffer gaat uiteraard op slot.

    En verder mag ik er toch ook op vertrouwen dat hotel personeel hun baan niet op het spel zet door een laptop te gaan stelen.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •