Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 31 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 308

Onderwerp: Laptop meenemen

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    http://www.aa.com/content/travelInfo...llowance.jhtml

    Dit mag je allemaal meenemen. Ook een laptop dus..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    En je mag em niet alleen meenemen, maar ook gebruiken!
    http://www.aa.com/content/travelInfo...chnology.jhtml

  3. Top | #43
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    5

    Standaard Internetten met laptop in Orlando

    Hoi allemaal,

    Begin september ga ik naar Orlando :lol:
    Ik ben eventueel van plan mij laptop mee te nemen. Iemand ervaring met internetten in Orlando. Ik verblijf in een Villa. Graag jullie reactie hoe ik kan internetten: WiFi of telefoon etc.

    Bedankt,

    Paul

  4. Top | #44
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Internet

    WiFi zal in een villa een probleem worden, maar via de telefoon kun je uiteraard internetten. Wel zou ik een tijdelijk abonnement nemen op bv. compuserve, zodat je lokaal kunt inbellen. Wel niet vergeten de laatste dag je abo op te zeggen.
    Eric

  5. Top | #45
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    hier is al meer over geschreven. Als je via Zoeken (de link bovenaan het
    scherm) invult "instelling AND computer AND internet" kom je meteen bij
    het juiste onderwerp.

    Wel zou ik je nog op het hart willen drukken vooral na te gaan of het
    inbelnummer dat je krijgt echt een lokaal, dus GRATIS, nummer is.
    Anders kunnen de kosten aardig oplopen. Ik spreek uit ervaring :cry:

    Er zijn ook pre-paid inbelkaarten te koop, bijvoorbeeld bij Budget dialup
    op internet.

    Succes, en ik ben benieuwd naar jouw bel ervaringen tijdens je vakantie.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik heb dit jaar in een villa via AV geinternet met m'n laptop via een gratis proefabonnement van AOL, verkrijgbaar bij WalMart en Target. Was wel een dial-up abonnement, dus langzaaam, maar het was altijd beschikbaar. Bij de computerspullen in de winkel hangen daarvoor gratis mee te nemen CD'tjes. Installatie was heel makkelijk, als adres even het adres van de villa ingeven. Op de dag van vertrek via telefoon gewoon opzeggen, via een 800-nummer, gratis dus. Ze vragen je wel het hemd van het lijf maar als je gewoon zegt dat je (weer) naar het buitenland vertrekt en ook daar geen gebruik van AOL wilt maken is het allemaal geen probleem.
    Wel een creditcard nodig om het abonnement af te sluiten.

    Ook van belang om te checken of er vanuit je villa gratis naar lokale nummers kan worden gebeld. In "mijn" villa hing boven de telefoon een instructiekaartje dat alleen lokale calls en 1-800-calls mogelijk waren, en dat die gratis zijn. Dus geen grote rekeningen achteraf, zoals in veel hotels.

    Wifi vind je in steeds meer hotels, vaak tegen betaling. Sommige luxere villa's bieden dit ook, maar dan zie je dat automatisch i de huurprijs terug. Als het niet bij je boeking staat, ga er dan maar vanuit dat het er niet is.


    type in Google het woord Hotspot in en je vindt al snel een pagina waar gratis wifi-hotspots te vinden zijn. Let wel op: neem je in Florida je laptop in de auto mee dan kan deze door oververhitting wel eens het loodje leggen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #48
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ik ben 3 maanden bezig geweest om dit "gratis" abonnement op te zeggen. Er werd dus 3x een maandbedrag geïncasseerd van mijn credit-card. Werd van het kastje naar de muur gestuurd, maar niemand kon me helpen. Pas toen ik (om andere redenen) een nieuwe credit-card heb genomen en de poude laten blokkeren, is men opgehouden met incasso's.

    Mijn advies is om GEEN Wal*Connect proefabonnement te nemen, maar te zoeken naar echt gratis providers met local access-numbers, zoals htttp://www.netzero.com/ of http://www.address.com/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:11. Reden: full quote eruit

  9. Top | #49
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Mijn advies is om GEEN Wal*Connect proefabonnement te nemen, maar te zoeken naar echt gratis providers met local access-numbers, zoals htttp://www.netzero.com/ of http://www.address.com/
    Het gratis-proefabonnement van de WalMart heb ik ook in handen gehad, maar daar stond helemaal niets op v.w.b. het opzeggen en gratis infolijn. Daarom even gewacht en verder gekeken en bij de Target AOL gevonden. Dat zag er veel beter uit en is dus - gezien het verhaal van Frank - een verstandige keuze geweest. Later zag ik dat ze de AOL-cdtjes ook bij WalMart hebben, maar daar moet je wel naar zoeken.

    AOL heeft ook voldoende local-telefoonnummer in de Kissimmee- en Orlando-omgeving.

    Zoals ik al eerder aangaf werd me bij het telefonisch opzeggen het hemd van het lijf gevraagd en allerlei mogelijkheden aangegeven over het mogelijk toch voortzetten van het abonnement. Als je daar overal gewoon op antwoordt en op alle vriendelijke verzoeken "no Thank you" zegt krijg je vanzelf een cacelation-number en wordt het abo per direct beëindigd. Dan krijg je nog even een bandje met de "disclaimer" te horen en klaar is klara.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Ik heb hier ook even naar moeten zoeken omdat de isp die ik vroeger gebruikte tijdens het reizen in de VS intussen werd overgenomen door Earthlink. Het gedoe met het annuleren van zo'n abonnement vond ik maar lullig en nu gebruik ik http://www.budgetdialup.com/ waarbij je 10$ betaalt voor een prepaid plan waarmee je binnen een periode van 30 dagen tijd 120 uur online kunt. Er hoeft niks geannuleerd te worden ofzo na afloop en als je terugkomt koop je gewoon weer voor 10$ extra tijd op dezelfde account. Kijk wel eerst even of ze een locaal inbelnummer hebben voor je verblijfplaats. Je krijgt trouwens bij het eerste inloggen sowieso 5 uur gratis, daarmee kan je het eerst uittesten voordat je iets moet betalen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •