Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 48 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 477

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

  1. Top | #421
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Shopping: Malls en outlets in Orlando e.o.

    Ik ga denk ik 3 dagen inplannen om te shoppen: Vineland, I'drive en Florida mall....

    Dan heb ik de leukste vast wel gehad

  2. Top | #422
    Vaste Bezoeker Briggy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    78

    Standaard Re: Shopping: Malls en outlets in Orlando e.o.

    Helaas dacht ik, die outlet doe ik wel "effe". Dus ging er pas 's middags naar toe. Nou was ik nou maar eerder gegaan :P

  3. Top | #423
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    25

    Standaard Re: Shopping: Malls en outlets in Orlando e.o.

    Sommige malls kan je niet in een dag bezoeken, vorig jaar heb ik een mall of 15 bezocht.
    De kleinere lukt nog wel in een dag, maar voor de grotere moest ik dit jaar wederom boeken

  4. Top | #424
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

    Recent artikeltje over de LBV factory stores outlets:
    New stores, bargain prices and nearby. Lake Buena Vista Factory Stores have some 50 reasons to shop and dine
    Entertainment

    Friday, 22 February 2013 09:11, By Peter Covino, Lifestyles Editor

    Looking for a shopping bargain?
    The economy may be on the upswing, but it is always good to save some money and Lake Buena Vista Factory Stores has about 50 different ways to save cash for every member of the family.

    Marketed as one of Central Florida’s “best kept shopping secrets” the center was one of the area’s first outlet malls, the 238,000-square-foot village-style center has kept up with the times.
    If you haven’t been the outlet center, which is just north of the Osceola County line off of State Road 535, there have been several additions in the past few years including Calvin Klein, Lindt Chocolate, Big Dogs, Crocs, Tommy Hilfiger Kids, Loft Outlet and Under Armour.
    Terry Lynn Morris, director of markeing for the center, said there are always discounted prices at the factory stores, but there are unexpected discounts to be found pretty much everywhere as well.
    If you go to the website www.lakebuenavistafactorystores.com you can get a coupon for a booklet redeemable at the center for a booklet with up to $400 in additional discounts.
    Other stores at the center include Eddie Bauer, Rack Room Shoes, Aeropostale, Levis Outlet Store, Tommy Hifiger, Van Heusen, Converse, Dress Barn, Nine West and Timberland.
    The center also has the area’s only Old Navy outlet store.
    Located close to Disney, Lake Buena Vista Factory Stores has always been popular with tourists. There are free daily shuttles from more than 60 area resort and hotels. But the center also offers complimentary transportation for pre-booked groups (church groups, community groups etc.) for groups of 20 or larger. The shuttle is free but a refundable deposit is required.
    Another highlight of a trip to the center is the World of Coffee Internet Café. The café is worth a look even if you don’t drink coffee or need the Internet. There is a large selection of international baked goods made right on the premises. It is a slice of Italy, France, Turkey the Middle East and more. The selection includes French and Italian pastries as well as varieties of that traditional Greek favorite baklava and more. The food court is available for a quick lunch or dinner.
    For a more comfortable sit down meal, Frankie Farrell’s Irish Pub has a nice selection of “pub grub” was as a nice beer selection. There are lots of TVs too for dad to watch the day’s game while mom goes shopping.
    The center also hosts several special events during the year/ Coming up is the 16th annual Spring Festival, Saturday March 23.
    Ye Olde Spring County Faire, features characters from Give Kids the World, clowns, jugglers, face painting and a sidewalk sale. Admission is free. The event is from 10 a.m. to 3 p.m.
    The Lake Buena Vista Factory Stores are located at 15657 South State Road 535.
    Stores are open Monday-Saturday, 10 a.m.- 9 p.m., and 10 a.m. -7p.m. on Sunday. For current store news, deals and discounts, connect on Facebook and Twitter (@LBVFS).
    Bron.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #425
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Shopping: Malls en outlets in Orlando e.o.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dave-nicole Bekijk Berichten
    Sommige malls kan je niet in een dag bezoeken, vorig jaar heb ik een mall of 15 bezocht.
    De kleinere lukt nog wel in een dag, maar voor de grotere moest ik dit jaar wederom boeken
    Op zich denk ik wel dat je alle malls in 1 dag kan bezoeken, maar hangt natuurlijk van verschillende factoren af.
    (ben je alleen of met z'n ....., wil je echt alle winkels inlopen en kijken wat ze te bieden hebben)

    Ik ben in verschillende outlets geweest: New York, Florida, California, Nevada......en nog een paar, maar nog nooit tegengekomen dat ik langer dan 12 uur aan het shoppen was haha

  6. Top | #426
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

    Pfff... en ik heb het na een uurtje (maximaal 2) wel gezien.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #427
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    25

    Standaard Re: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

    Als je met een vrouwelijke wederhelft gaat dan zijn 100 winkels erg veel op een dag....

  8. Top | #428
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

    Aeropostal zit bijvoorbeeld wel op I-Drive maar niet op Vineland. Dit geldt ook voor Bose. De outlet van Vineland wordt overigens flink uitgebreid.

    http://www.bizjournals.com/orlando/p....html?page=all
    Laatst gewijzigd door Bieg; 24-02-13 om 18:06.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  9. Top | #429
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Shopping: Malls en outlets in Orlando e.o.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaBE Bekijk Berichten
    Nog een vraag over de Outlets.

    Welke outlet van de Premium raden jullie aan, of zit er niet echt verschil tussen? De Vineland heeft 150 en de I-Drive heeft 180 winkels, maar we verblijven in een Disney Resort, dus dan is Vineland het dichts bij. Anders had ik gedacht (omdat we geen auto huren) met de bus (golynx) naar Seaworld te gaan en daar de I-Trolley te nemen naar 1 van de 2. Of is het ook beide te doen op 1 dag? Volgens mij hebben ze overal dezelfde kleding of niet? Of is het de moeite waard om langs de Ugg Outlet (I-drive) te gaan

    Weet verder iemand of de I-trolley ook stopt in de buurt van een grote (supercenter) Walmart?

    Alvast bedankt.
    Hallo,

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de outlet op International Drive. Er zit een 7 For all Mankind, Victoria's Secret, Ugg store (ik dacht dat ze die niet op Vineland hebben). Maar tegenwoordig is het verschil nog zo klein tussen beide malls. Maar ik heb het gevoel dat ik langer bezig ben op I-drive dan op Vineland.
    Laatst gewijzigd door Jill; 26-03-13 om 11:44. Reden: aanspreking vergeten
    Shoppen in Orlando is super!

  10. Top | #430
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

    De lijst op de Engelse zuster site is voorzien van een update LINK en in MAP view.
    Laatst gewijzigd door mblokland; 26-03-13 om 16:21.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •