Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 48 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 477

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

  1. Top | #221
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Welke eerst: Premium Outlet Stores of Florida Mall

    Even een vraagje
    Wij willen op zondag 29 mei naar de outlets/ malls gaan, maar dan is het ook memorial day weekend.
    Zijn alle malls/ outlets dan wel open in Orlando ??
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  2. Top | #222
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Welke eerst: Premium Outlet Stores of Florida Mall

    Google doet worderen verrichten:
    Orlando Premium Outlets
    Memorial Day Weekend Sale: Fri-Mon, May 28 - 31
    Fri, May 28: 10am-11pm
    Sat, May 29: 10am-11pm
    Sun, May 30: 10am-9pm
    Mon, May 31: 10am-11pm
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-05-10 om 21:54.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #223

    Standaard Re: Malls/Outlets

    Wij willen naar de Florida Mall of de Premium Outlet in Orlando.. Kun je daar wel kleding vinden die hier nog in de mode is? Want ik hoor iedereen over koopjes, dat vind ik natuurlijk zelf ook heel interessant maar niet als het allemaal van die mode van 5 jaar geleden is (wil niemand beledigen).. Ik ben hier erg benieuwd naar!
    Daisy24

  4. Top | #224

    Standaard Outletcenters

    Hallo van 5 mei t/m 22 mei gaan we heerlijk genieten van onze vakantie in Florida. Nu heb ik al gezien dat je de nodige outletcenters of grote malls in Florida heb zitten. Nu kreeg ik van een collega door dat ik beslist naar Sawgrass Mills moet gaan. Maar is het daar dan zoveel anders dan bij de andere. Eigenlijk komt het nl. in de planning niet helemaal uit om bij Sawgrass mills langs te gaan. Maar als het echt wordt aangeraden, moeten we de planning iets omgooien. Hoor graag van jullie.

    groetjes Andre en Daphne

  5. Top | #225
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Outletcenters

    Ik weet niet hoe de planning van jullie reis eruit ziet maar er zijn heel veel outlet centra's in Florida. Malls zijn overal. OP de volgende link vind je alle outlets in Amerika en dus ook van Florida. http://www.outletbound.com/usa50.html

    Je kan per outlet ziem welke winkels er gevestigd zijn.

    Succes.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #226
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Outletcenters

    Als je dan in Florida bent, vind ik dat je absoluut een bezoek moet brengen aan SawGrass. Het is gewoon mega groot en er zit echt van alles voor leuke prijzen.
    Nu zijn wij verwende shoppers, een gewone mall is al niet leuk meer voor ons.
    We love the outlets (en de prijzen).

  7. Top | #227
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Outletcenters

    De Sawgrass is inderdaad mega groot, maar ik vind persoonlijk dat deze uitermate 'toeristisch' is. Er zijn dan wel heel veel winkels maar als je de outlets in Orlando e.o. bezoekt heb je naar mijn mening de shops die in Sawgrass zitten wel gehad. :-k
    Overigens zie je in de grote department stores ook veel aanbiedingen, er is altijd wel een sale ook van de bekende merken. In Macy's, Dillards e.d. heb je dan ook de laatste mode en prima kwaliteit.
    Outlets zijn voordelig maar in de malls kun je ook heel goed en voordelig shoppen.
    Laatst gewijzigd door sonja; 17-04-10 om 20:05.

  8. Top | #228
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard Re: Outletcenters

    Het is een heel groot en mooi shoppingcenter. Wij hebben vorig jaar van 11.00 uur tot ongeveer 19.00 uur doorgebracht en nog niet alles gezien. Sluit me wel aan bij Sonja, het is heel erg toeristisch. Ben ook bij andere shoppingmals geweest en daar zitten ook dezelfde winkels als in Sawgrass. Ben je er in de buurt zou ik zeker langsgaan. Maar moet je er paar honderd kilometers voor rijden dan zou ik zeggen, pak andere Malls.

  9. Top | #229
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Florida Mall

    Wij gaan onze laatste dag ook lekker shoppen in Orlando, welke Malls zijn echt aan te raden? En kan je er 2 op 1 dag doen of is dat te kort?

    Ik zie er heel veel op google maps staan maar weet niet waar we nou het beste heen kunnen gaan.

  10. Top | #230
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Florida Mall

    Een paar tips:

    Pr1me outlet
    4951 International Drive
    Florida 32819 - Orlando


    Florida Mall
    8001 South Orange Blossom Trail
    Florida 32809 - Orlando


    Orlando Premium Outlets
    8200 Vineland Avenue
    FL 32821- Orlando

    Dit zijn leuke shoppers, en je kunt ook nog naar de Festival Bay Mall en... The Mall at Millenia.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-07-10 om 21:36.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •