Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 48 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 477

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

  1. Top | #211
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    14

    Standaard outlet shoppen

    In mei 2010 gaan we 2,5 week een rondreis maken door Florida . Voor ons is dit de 1e keer in Florida.
    We starten en eindigen in Miami Beach. We komen ook nog op Key west, Everglades, Naples, Sarasota, Crystal River, Ocala, St. Augustine, Orlando en Cocoa Beach. Veel zien in weinig tijd.

    Wat zijn volgens jullie (de kenners) de beste malls om te outlet-shoppen?

    Groetjes,

    Helena

  2. Top | #212
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: outlet shoppen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slaapzustertje Bekijk Berichten
    Wat zijn volgens jullie (de kenners) de beste malls om te outlet-shoppen?
    Ach zuster Helena, eerst maar even een lesje winkelen in Florida van broeder Teleton. In een shopping mall vind je een verzameling warenhuizen, speciaalzaken, horecagelegenheden en andere leuke en luxe voorzieningen voor de winkelende medemens. Er zijn regelmatig aanbiedingen en verkoopacties, de prijzen van schoenen en confectie liggen over het algemeen op een lager niveau dan in Europa. Een Mall is meestal overdekt en voorzien van airco.

    In een Outletcentre vind je een verzameling speciaalzaken waar zij hun incourante modelletjes en andere winkeldochters voor een zacht prijsje proberen te slijten. De winkels zijn eenvoudig, de collecties en maatseries niet altijd compleet en je mag er ook niet rekenen op geschoold personeel. In een outletcentre vind je verder ook wel wat recreatieve voorzieningen voor de kids en natuurlijk is de horeca vaak goed vertegenwoordigt. Welke de beste aanbiedingen heeft? Je weet het nooit, de collecties wisselen per dag. Het is er altijd druk en er wordt goed verkocht. Wat er vandaag voor aantrekkelijks is, is morgen uitverkocht.........

    Ik zie dat Broeder Moderator jullie vraag inmiddels al naar het betreffende topic heeft verplaatst. Hier vind je alles wat ieder meisje weten moet voor zij uit winkelen gaat.



  3. Top | #213
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Malls/Outlets

    Wij verblijven deze zomer in de Comfort Inn (Lake Buena Vista) aan de Palm Parkway langs de International Drive in Orlando. Aan de overkant van I-Drive zit een outletstore. Is er maar 1 mogelijkheid om daar te komen door de hele I-Drive eerst af te rijden? Iemand die de buurt daar kent en er een antwoord op heeft?

  4. Top | #214
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Malls/Outlets

    Je bedoelt de Outlet aan de overkant van de snelweg, Premium Outlets? Uit mijn hoofd het hotel uitrijden, links, bij stoplicht links, onder het viaduct door en weer links. Je komt dan terecht bij de Outlet. Nog een tip voor een goed ontbijt in de buurt, zelfde weg, net na de Shell aan de rechterkant zit Panera
    Laatst gewijzigd door jurgen&stefan; 29-01-10 om 20:33.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  5. Top | #215
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Malls/Outlets

    Hey, bedankt voor die ontbijt-tip!

    Ja, die bedoelde ik inderdaad. Is die afstand een beetje te lopen? Want zoals je het vertelt, klinkt het als "om de hoek". We huren geen auto dit jaar. We willen dit jaar nogmaals Disney bezoeken en daarnaast Sea World en Universal en dat is goed te doen zonder auto...

  6. Top | #216
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Malls/Outlets

    Het is ook om de hoek, maar dan in Amerikaans begrip. Ik zou het niet lopen, het is toch een pittig stuk lopen, en helemaal terug als je tassen vol mee te slepen hebt... Mischien toch met een taxi naar Panera, daar lekker ontbijten en van daar uit lopen naar de Mall... Beslis dan maar of je die weg terug wilt lopen... Volgens Google Maps is het 4,1km, 50 minuten lopen. In de zomer is dat mij persoonlijk teveel van het goede
    Laatst gewijzigd door jurgen&stefan; 29-01-10 om 21:04.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  7. Top | #217

    Standaard Re: Welke eerst: Orlando Premium Outlets of The Florida Mall

    Hallo allemaal,

    Grote maten kan je vinden bij Ross dress for less....en kijk vooral bij de avond kleding.
    Leuk en zeker te verkrijgen tot maat 54....alleen zoeken zoeken zoeken, je kan er wel een dag doorbrengen is echt super winkel.Ben er geweest in LA en San Fransisco.
    Gaan dus, voor ongeveer 15 dollar koop je echt leuke dingen!!! Laat wat over wij gaan in april!!!

  8. Top | #218
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Welke eerst: Orlando Premium Outlets of The Florida Mall

    Bij Bealls en Marshalls kun je ook voor een paar $ leuke kleding vinden. Het is soms even zoeken...

  9. Top | #219
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Welke eerst: Orlando Premium Outlets of The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Bij Bealls en Marshalls kun je ook voor een paar $ leuke kleding vinden....
    Om nog eens op het oorspronkelijke topic te komen:
    Eerst Ross, Marshall's en Bealls Outlet helemaal, volledig van voor tot achter uitkammen.
    Als er dan nog iets in je koffer past, dan pas naar de malls en outlets, waar het toch al snel 2x zo duur is.
    En je ogen open houden. Ik kocht bij de Wal-Mart voor 13 dollar een Levi's Signature en zag exact dezelfde later voor $ 39 in de Levi's outlet hangen. 39 dollar is echt een koopje, maar dik betaald vergeleken met WM.

  10. Top | #220
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Welke eerst: Premium Outlet Stores of Florida Mall

    bij marshalls kan je designerkleding voor een prikje kopen maar je moet de tijd nemen en zoeken
    en bij tjmaxx kan je ook koopjes vinden zeker van juicy couture
    Laatst gewijzigd door cindy74; 14-03-10 om 15:40.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •