Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 48 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 477

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

  1. Top | #131
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zelos Bekijk Berichten
    "Allochtonenpasje"? Krijg je korting op vertoon van een buitenlands paspoort? Dat heb ik dan gemist!
    Bij de servicebalie kan je een kortingskaartje voor 11% korting, als je deze laat zien bij het afrekenen dan krijg je de korting direct. Dit moet wel op vertoon van je rijbewijs of paspoort.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #132
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Als je met de RL shops die in de outlets bedoelt, dan is het logisch dat ze daar een andere collectie hebben dan in de warenhuizen. Die items liggen vaak niet voor niets in de outlet. De warenhuizen hebben in het algemeen een prima RL collectie. Je kunt ze ook goed bekijken op www.macys.com of www.bloomingdales.com

  3. Top | #133
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Als je met de RL shops die in de outlets bedoelt, dan is het logisch dat ze daar een andere collectie hebben dan in de warenhuizen.
    Als je goed leest dan maak ik een vergelijk tussen de RL shops enerzijds en de warenhuizen en outlets anderzijds. Met de RL shops bedoel ik dus de normale RL stores, dus niet de hoekjes die je vaak in de verschillende warenhuizen ziet noch de RL factory stores.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    De warenhuizen hebben in het algemeen een prima RL collectie.
    Over smaak valt niet te twisten.

  4. Top | #134
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Over smaak valt niet te twisten.
    Blijkbaar wel, want je kwalificeert je eigen smaak als "smaakvoller".

  5. Top | #135
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Blijkbaar wel, want je kwalificeert je eigen smaak als "smaakvoller".
    Dat is een feit . Maar alle gekheid op een stokje, ik vergeleek de Amerikaanse collectie met de Europese en kwam vervolgens tot de conclusie dat de laatste mooier is. Maar dat komt ongetwijfeld omdat deze is afgestemd op de Europese smaak. Daarnaast heb ik aangegeven dat om de een of andere reden de diverse collecties nogal afwijken. En dan bedoel ik niet het verschil tussen de Amerikaanse en Europese collectie maar de collecties die ze in de VS voeren. Het is dus een beetje appels met peren vergelijken indien je in het algemeen stelt dat in de VS de RL kleding veel goedkoper is dan in Nederland. Als je daadwerkelijk appels met appels gaat vergelijken dan blijkt het wel mee te vallen. Het verschil wordt dan met name bepaald door de euro/dollar verhouding. Het is een feit dat deze momenteel in ons voordeel is. Geniet er van zo lang het nog duurt zou ik zeggen.

  6. Top | #136
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Nou, ik heb bepaalde RL sweaters in de USA gekocht, die ik hier (Bijenkorf) exact hetzelfde heb gezien. Kosten hier: €125, prijs in de USA: $75. Aanzienlijk verschil, meer dan alleen de koersverhouding. Gemiddeld genomen heb je echter gelijk als je zegt dat de Europese collectie en de Amerikaanse enorm verschillen. Dat zie je niet alleen bij RL, maar ook bij Hilfiger.

  7. Top | #137
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Bij de servicebalie kan je een kortingskaartje voor 11% korting, als je deze laat zien bij het afrekenen dan krijg je de korting direct. Dit moet wel op vertoon van je rijbewijs of paspoort.
    Ik kan me helemaal geen servicebalie in de Macy's herinneren...of bedoel je gewoon een kassa?

    Dus als ik het goed begrijp moet je eerst ergens een kortingskaartje halen speciaal voor buitenlanders (op vertoon van je paspoort/rijbewijs) en dan moet je dat pasje wederom met je paspoort / rijbewijs bij de kassa laten zien bij het afrekenen en dan krijg je de 11% korting? Geldt dit bij alle Macy's?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Voor vrouwen is de Amerikaanse collectie inderdaad wat beter. Maar ook daar zie je een verschil tussen wat er in de RL shops en de warenhuizen ligt.
    Niet op gelet; ik ben een man ;].

  8. Top | #138
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zelos Bekijk Berichten
    Dus als ik het goed begrijp moet je eerst ergens een kortingskaartje halen speciaal voor buitenlanders (op vertoon van je paspoort/rijbewijs) en dan moet je dat pasje wederom met je paspoort / rijbewijs bij de kassa laten zien bij het afrekenen en dan krijg je de 11% korting? Geldt dit bij alle Macy's?
    Zie hier: http://www.macys.com/store/about/visitor/index.jsp

    International visitors can receive the Welcome International Savings Card, which is available in 10 languages and offers 11% savings in all Macy's stores for 30 days after validation.
    With an ID, visitors can obtain the Savings Pass or Savings Card at select Macy's locations, and at our Visitor Centers. In all Florida stores, you can receive your Savings Card at the Gift Wrap counter.*
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #139
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Wow, dat wist ik helemaal niet! Bedankt ;D! Nice dit:]!

    Vorig jaar heb ik nog rondgelopen in de Macy's van Altamonte Mall en daar blijk je ook zo'n pasje te kunnen halen. Toen niets gekocht geloof ik, maar dit verandert de zaak natuurlijk voor mijn komende bezoek!
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-02-09 om 14:32. Reden: standaard lettertype gemaakt

  10. Top | #140
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Dit geldt voor alle Macy's' Je kunt het ophalen bij Guest Relations, meestal is dat gecombineerd met de Gift Wrap. Maar als het goed is kan elke medewerker van Macy's je wijzen waar dat is, want er wordt veelvuldig gebruik van gemaakt. Bij de kassa hoef je alleen het kortingspasje te laten zien; het is tot 30 dagen na uitgifte geldig.

    Het kan overigens zijn dat er speciale kortingsacties, waardoor je 11% korting niet geldt. Bij normale sale gaat de 11% er ook nog af, maar ik heb 2 weken geleden 20% korting gekregen op bepaalde artikelen omdat ik iets roods droeg... (serieus); op die artikelen kreeg ik dan niet ook nog 11% korting

    Edit: ik zag later pas dat Njit al een citaat van de Macy's website had geplaatst. Bovenstaande is uit eigen ervaring...
    Laatst gewijzigd door FrankS; 19-02-09 om 14:59. Reden: Naschrift



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •