Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 48 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 477

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Orlando e.o.

  1. Top | #121
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    3

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken : Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    M&M's World zit in de Florida Mall. Een fantastische winkel. Ga speciaal vanuit Disney naar de Florida Mall voor deze shop!!! :razz:

  2. Top | #122
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Malls/Outlets

    wij gaan uiteraard voor de aanbiedingen, anders ken je net zo goed hier de kleding halen.....het zullen veelal de bekende merken zijn: nike, tommy, ralph lauren, hugo boss, diesel, abercrombie, adidas etc etc....

    in orlando gaan we waarschijnlijk naar: florida mall, premium outlet en prime outlet
    iemand nog andere tips??

    in miami (laatste paar dagen van de vakantie): ft lauderdale sawgrass mill
    of is de bayside market of aventura mall ook niet te missen??

  3. Top | #123
    Newbie tony's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5

    Standaard Re: Malls/Outlets

    hoi,

    wij zijn vorig jaaar naar de sawgrass mill geweest en is echt een aanrader...
    super veel winkels,gewone en outlets..
    Volgende week gaan er weer heen...

    succes

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Malls/Outlets

    Ik weet waar de florida mall is maar waar zitten de premium outlet en prime outlet...
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  5. Top | #125
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Malls/Outlets

    google het even via maps.

    maar kijk anders hier: http://www.visitflorida.com/listings...filtergroup.11
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-09 om 11:53. Reden: full quote eruit

  6. Top | #126
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Malls/Outlets

    is aventura mall echt de moeite waard?
    ik heb foto's gezien, het is echt geweldig daarbinnen....maar koop je er ook snel iets? uitverkoop? goedkoop?

    aangezien we ook naar sawgrass mill gaan..

  7. Top | #127
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Ralph Lauren is overigens ook een merk wat een stuk goedkoper is in de Malls in vergelijking met Nederland!

  8. Top | #128
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Bloomingdales heeft de mooiste/meest complete RL collectie. De opruiming bij Macy's daarentegen is zowat legendarisch, zeker als je ook nog 11% extra korting krijgt met je "allochtonenpasje".

  9. Top | #129
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zelos Bekijk Berichten
    Ralph Lauren is overigens ook een merk wat een stuk goedkoper is in de Malls in vergelijking met Nederland!
    Klopt inderdaad. Maar hetgeen ze in de warenhuizen verkopen lijkt af te wijken van wat ze in de RL stores hebben. Dat geldt zelfs voor de basic shirts (warenhuizen: breed lijf met korte mouwinzet, RL store: slim fit met normale mouwinzet). Daarnaast zie ik de stukken die ze in de RL stores verkopen bijna nooit terug in de warenhuizen en outlets. Het lijkt wel alsof RL speciaal voor deze categorie een kwalitatief mindere variant produceert. En dan heb ik het even niet over de verschillende labels (zoals polo, black, purple etc.). Maar misschien zie ik het verkeerd. In Nederland koop ik nog wel eens iets van RL, maar in het buitenland heb ik nog nooit iets naar mijn smaak kunnen vinden. Maar misschien komt dat wel omdat de Europese RL collectie smaakvoller is dan de Amerikaanse.

  10. Top | #130
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Welke als eerste bezoeken: Orlando Premium Outlets of de The Florida Mall

    "Allochtonenpasje"? Krijg je korting op vertoon van een buitenlands paspoort? Dat heb ik dan gemist!

    @Guus, ik vond ze qua zomerselectie inderdaad ook wat tegenvallen, maar ze hadden echt een paar mooie wintertruien! Ik heb er toen meteen mijn slag geslaagd voor het koude weer in NL :]!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-05-10 om 22:17. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •