Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Universal Resort Orlando: Parkeren

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Doe eens gek en kies bij Universal voor "preferred parking": voor $13 sta je vlakbij de ingang, ben je snel in het park en na een vermoeiende dag ook weer snel bij je voiture ...

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Daar heb ik zeker wat aan!
    Dat lijkt mij een heel goed plan voor die paar dollar extra hoefen wij niet moeilijk te doen. Dit gaan wij zeker doen.
    Bedankt michael.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-14 om 22:47. Reden: q
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    WHAT ABOUT PREFERRED PARKING?
    For an additional $4.00, you will be asked to turn on your emergency flashers and will be directed to what Universal considers the closest available locations to the parking hub. Preferred Parking located on Level 3, leads directly to the moving walkways to CityWalk, the gateway to the Islands of Adventure and Universal Studios Florida. Since preferred parking encompasses all of Level 3 and the first sections are reserved exclusively for Disabled Parking, you may end up being further away from the hub than if you were parked a floor of two above or below Level 3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-14 om 22:48. Reden: q
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Nou... als ik dan toch luxe wil doen, neem ik wel gewoon Valet Parking... dan hoef ik m'n auto niet eens te halen...
    Maar dat hebben ze, geloof ik, niet bij universal... :lol:

    Ik weiger meer te betalen voor een stukje dichterbij parkeren...
    Jaaa... bij Universal weten ze het wel leuk te vertellen...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-14 om 22:44. Reden: q

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barry1401
    Nou... als ik dan toch luxe wil doen, neem ik wel gewoon Valet Parking... dan hoef ik m'n auto niet eens te halen...
    Maar dat hebben ze, geloof ik, niet bij universal... :lol:
    WHAT ABOUT VALET PARKING FOR THE THEME PARKS?
    Valet parking is available for cars and vans at a charge of $16.00 per day or $8.00 for up to two hours. Upon arrival to Universal Orlando Resort, follow the signs to Valet Parking.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-14 om 22:44. Reden: q
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Mijn ervaring is, dat het parkeren bij Universal prima geregeld is, je auto staat heerlijk in de garage in de schaduw, en het is nooit meer dan een paar minuten lopen naar de lopende band.
    Dus of dat nou allemaal dat extra geld waard is..... Ik parkeer wel gewoon.
    Eric

  7. Top | #17

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk als je in één van de hotels van Universal zit? Moet je dan ook parkeren in de parkeergarage of is er een apart parkeerterrein? En hoe zit het dan met de kosten? Ik heb gezocht op de site, maar ik krijg daar geen duidelijkheid over. :roll:

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Parkeren bij een Universal hotel kost je $10 per dag. Zie deze link: http://www.universalorlando.com/ht_m...o.html#parking
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-14 om 22:45. Reden: q
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    @Njit
    KIJK!!! Dat bedoel ik nou... Dan krijg je tenminste iets voor je geld... + 1 á 2 dollar voor de runner... maar dan... hoef je helemaal niet meer te lopen... LOL
    Nu alleen nog ieen gek vinden die je in en uit de auto hijst... :lol: :lol: :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-14 om 22:45. Reden: q

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Parkeer kaarten.

    Misschien stomme vraag, maar omdat ik de huurauto die ik dit jaar heb niet echt ken toch wel van toepassing.

    Weet iemand hoe het zit met die parkeergarage en de hoogte ervan past daar een Chevrolet Equinoxe gewoon in??
    Weet het klinkt stom maar ja heb ook nog nooit in een SUV gereden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •