Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: [Hotel] Grand Beach Hotel, Surfside FL

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotelervaring: Grand Beach Hotel, Surfside FL

    Ik zit er nu! Heb er al een nachtje opzitten. Floridad heeft al een goede beschrijving gegeven. Als je op Tripadvisor de reacties leest schrik je wel een beetje. Maar mensen kunnen wel zeuren hoor. Ja, als je op bed ligt zie je inderdaad een blauw lampje van de koelkast schijnen. Je ziet wel meer lampjes oplichten. Nou en? Er zijn goede verduisteringsgordijnen. De airco daar hadden wij geen last van. De douche werkte goed en is ruim en prettig. Wel een luxe hoor met zijn tweetjes, 2 badkamers. De zithoek is ook fijn met een extra grote tv. Helaas kon ik geen roomservice bestellen want de telefoon deed het (nog) niet. Er is (nog) weinig info over het hotel te vinden, alleen kun je op t.v. alles lezen over de roomservice, wat ze hebben en wat het kost. Straks maar eens informeren hoe ik dat kan bestellen als de telefoon het niet doet. Verder nogal herrie als je op balkon zit, ze zijn druk aan het afbouwen.
    Het bed ligt prettig en er is een kluisje, en er zijn heel wat stopcontacten.
    Bij het inchecken kregen we te horen dat de Spa nog niet open was, en daarom 50 procent in mindering op de rekening gebracht ging worden.....kijk, daar word ik weer blij van! Dat compenseert het dure valetparking meer dan.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotelervaring: Grand Beach Hotel, Surfside FL

    .....Intussen weer wat ervaringen rijker.
    Omdat de telefoon het niet goed doet adviseerden ze een 0 te draaien en dan naar Roomservice te vragen. Na 4 keer doorverbonden te zijn en in de wacht te hebben gestaan, maar opgehangen. Dus vanmorgen maar naar beneden ontbijt genuttigd. Buffet is goed en uitgebreid. Maar wel 22 dollar pp.
    Check wel elke dag de rekeningen, die je op de kamer op je t.v. kunt bekijken. Er kwam bij ons een lunch tussendoor die niet van ons was.
    En laat je niet in verwarring brengen, er staat overal: suggested tip op de rekening. Dit hebben ze dus al op de rekening verwerkt. Pas dus op anders geef je dubbele fooi.
    Strandbedjes moet je wel zelf betalen, 2 bedjes met parasol kosten 20 dollar. Voor de drankjes moet je zelf richting zwembad.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •