Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Even voorstellen: MrB_and_MissG

  1. Top | #11
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    Ik zie bij de dagindelingen het aantal te rijden mijlen met daarbij de bijbehorende rijtijden. Zou daar (de rijtijden) maar niet al teveel op plannen, niet is zo veranderlijk als het verkeer in Florida....
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #12

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    O het is zeker niet de bedoeling dat we ons aan een "strak" schema gaan houden. We willen gewoon genieten en ontdekken naar al het moois wat er te beleven valt. Die dagindeling is telkens maar één dag dat we dan in de wagen doorbrengen om van punt A naar punt B te rijden. Tijd en haast is niet gekend bij onze verlofplanning ;-)
    Dan heb ik een excuus om tegen mijn vriendin te zeggen dat we volgend jaar terug moeten.

  3. Top | #13

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    De reis is gepland en gereserveerd !!!!!
    1 September tot 22 september zijn we weg naar Florida. Als gemakkelijkste hebben we de eerste overnachting genomen in het Kent Hotel in Florida Miami Beach. Een huurwagen staat ons ook al op te wachten bij onze aankomst !!

    We kijken er naar uit.

  4. Top | #14
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    Top! Nu aftellen.....

  5. Top | #15

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    JA zeker !!! Nu, tijdens het boeken van ons reisje waren er 2 mensen ( een koppel ) in het reisbureau Connections te Vilvoorde. Deze mensen waren ook Florida addicts !! En deze hebben ook vandaag hun reisje geboekt naar Florida in de periode Decemeber !
    Ik hoop eigenlijk dat ze dit forum ook kennen, want ik wil hun avonturen ook wel eens volgen. Dus aan die mensen die vandaag 15 nov 2013 in België - Vilvoorde, reisagentschap Connections waren, je mag ons gerust iets laten weten !!! We hadden de tijd niet om achter jullie gegevens te vragen.

  6. Top | #16

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    Hallo
    Lange tijd dat we iets laten weten hebben. Helaas minder goed nieuws. Marco heeft een (werk) ongeval gehad, hij is gegrepen door een automobilist toen hij zich verplaatste met zijn motorfiets. Mei is heeft het ongeval plaats gevonden 4 weken hospitaal en nu lange weg om te revalideren.
    Connections heeft het volledig dossier ontvangen en gaat deze maand een beslissing nemen omtrent de annulatieverzekering.
    Gelukkig gaat alles de goede richting uit en hopelijk kunnen we binnen enkele jaren nieuwe plannen maken.
    We keken echt uit naar deze vakantie, maar we geven de moed niet op.

    Mvg

  7. Top | #17
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    Hoop dat het met Marco stapje voor stapje beter mag gaan sterkte !!

  8. Top | #18
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    dat is heftig, veel sterkte voor Marco en ik hoop dat jullie over enkele jaren de grote oversteek toch nog kunnen gaan maken.

  9. Top | #19

    Standaard Re: Even voorstellen: MrB_and_MissG

    Hartelijk dank !
    Marco zal deftig moeten revalideren en dan zullen we zien hoe de algemene toestand is.
    Hij was al aan het lachen dat hij wel dikwijls gecontroleerd zal worden met al zen metaal in zijn lichaam ;-)

    Mvg



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •