Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #21
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik zou in dit geval gaan voor de Midsize-SUV
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Auto huren 2014

    OOk hier een mid size suv en zelfs al meer naar een standaard suv. Veel meer ruimte met z'n allen. Midsize SUV worden steeds kleiner in de VS.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Auto huren 2014

    De vraag is of je vaak met je koffers gaat rijden? Als je alleen 1 of 2 keer van/naar een vliegveld moet is het minder erg om even "krap" te zitten dan dat je elke dag naar een ander hotel gaat. Je moet er alleen rekening mee houden dat je alleen maar de koffer ruimte hebt dan en niet de achterbank (uitgaande van 5 personen). Ik heb zelf een 'fullsize' gehuurd (hyundai sonata) en daar konden 2 koffers in de achterbak, de derde moest op de bank zelf!

  4. Top | #24
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Nou mattie...in principe alleen van Sanford naar Kissimee met koffers, van Kissimee naar Fort Myers ,en van Fort Myers naar Miami met koffers. Maar gezien jullie reacties denk ik dat ik beter voor de Ford Escape kan gaan (wie weet, met nog een kleine upgrade...)

    Bedankt vast!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-10-13 om 18:37. Reden: q

  5. Top | #25

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik heb even een vraag voor de ervaren Floridagangers. Ik ben op zoek naar een auto voor volgende zomer. Ophalen in Orlando en inleveren in Miami. Nu heb ik via het forum al diverse dingen gelezen.
    Zo zie ik sunnycars en alamo.co.ul/brits een aantal keer voorbij komen. Bij alamo ben ik verreweg het goedkoopst uit, maar het enige waar ik mee zit is de hoogte van de aansprakelijkheidsverzekering.
    Bij Sunnycars is dit 7,5 miljoen euro en bij alamo 1 miljoen dollar.
    Het reisbureau kon hier ook niet echt een goed antwoord op geven. Is de 1 milj. voldoende, of kan ik beter meer zekerheid nemen en voor sunnycars gaan? Waarom biedt Sunnycars zo;n hoge verzekering aan?

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik betwijfel of iemand ooit die 7.5 miljoen dekking van Sunny Cars in de praktijk heeft gebruikt. De voorwaarden staan niet bij Sunny op de site maar moet je apart opvragen.

    • LDW (Liability Damage Waiver): u heeft een lokale WA-verzekering die de schade aan derden dekt, eventueel aangevuld met de extra WA-verzekering. Bij veel autoverhuurders is de dekkingssom van de WA-verzekering van de auto onbeperkt. Als de WA-dekkingssom lager is dan € 7,5 miljoen, dan sluit Sunny Cars een extra WA-verzekering voor de auto af bij Allianz die de dekkingssom aanvult tot € 7,5 miljoen. U kunt aanspraak maken op deze extra WA-verzekering wanneer een derde partij een schadeclaim tegen u indient en de standaard dekkingssom zoals opgenomen in het huurcontract van de lokale verhuurder onvoldoende is om de schade te dekken. Als u een beroep moet doen op de verzekering kunt u uw claim rechtstreeks, zonder onze tussenkomst, indienen bij de verzekeringsmaatschappij Allianz Deustchland AG, DG Südwest, Theodor-Stern-Kai 1, 60596 Frankfurt. Tel: 0049-69 96 24 93 18 05 / Fax: 0049-1802 40 01 02. Op de voorwaarden en de relatie tussen de verzekeraar en de verzekerde is de Duitse wet van toepassing. Indien gewenst kunt u de volledige Duitse voorwaarden opvragen bij Sunny Cars.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Vraagje @ mblokland,
    Waarom moet je lid worden via het formulier en niet gewoon een login maken voor de Emerald Club?
    Zijn er extra voorwaarden die je krijgt via het formulier?

    mvg
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-10-13 om 13:46. Reden: q

  8. Top | #28
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk Berichten
    Waarom moet je lid worden via het formulier en niet gewoon een login maken voor de Emerald Club?
    Dit is gewoon de standaard-procedure, en vergeet niet een kopie rijbewijs en paspoort bij te voegen ;-)

    Via het formulier zijn er geen extra voorwaarden, de voorwaarden die er zijn : https://www.nationalcar.com/benefits.do
    Laatst gewijzigd door PENPE; 22-10-13 om 10:41.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Dankuwel PENPE.

    Heb wel geen VISA Signature business kaart.
    En standaard staat op dat formulier dat je geen LDW noch SLI wil.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Wij gaan in mei 2014 voor 2 weken met 4 naar Florida.
    Iemand een aanrader van grote van auto? Ik had gedacht aant een midsize SUV of 7 pers minivan. We zijn 4 volwassenen en hebben waarschijnlijk ook 4 valiezen bij.

    Bij alamo brits is het momenteel het goedkoopst op te huren, en de extra bestuurders zouden al inbegrepen zijn. Heeft hier iemand ervaring mee?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •