Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 30 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #191
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Vaak zie je deze twee in de Minivan rij staan:

    Dodge Grand Caravan


    Chevrolet Town and Country


    Maar soms staan er ook Crossovers in dezelfde rij zoals de Chevrolet Traverse:


    wij hadden de laatste vakantie ook een Minivan gehuurd maar uiteindelijk de Traverse meegenomen. Geen spijt van gehad. Lekker hoge zit en zeeën van ruimte.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #192
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Als de Traverse in het rijtje staat gaan we voor deze, hoger zitten is toch wel zo prettig, is deze qua ruimte ook voldoende voor 5 volwassenen en bagage?

  3. Top | #193
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Zowel de Minivan als een Crossover zal een uitdaging worden voor 5 volwassenen én baggage. Wij hadden zelf de laatste rij neergeklapt. Je hebt dan een zee van ruimte voor je koffers. Maar dan heb je dus maar plek voor 4 personen om te zitten.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #194
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ze lijken ook allemaal zo groot, dit is ook de 1e keer dat wij een minivan hebben. Misschien toch maar een keertje kijken bij een dealer. Nu komen we wel op een gunstige tijd in (in de middag) aan. De vorige keer hadden we een midsize SUV voor vier personen maar ook dan is er verschil in kofferruimtes dus dat wordt dan toch weer "passen" welke het meest gunstig is. Het laatste wat ik wil is soebatten met de medewerkers daar dat we toch een grotere moeten. Met hoeveel personen waren jullie?

  5. Top | #195
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Wij waren maar met twee We hadden eerst een Midsize SUV maar de Minivan was uiteindelijk goedkoper.
    Maar je kan inderdaad het beste een keer langs een Dodge of Chevrolet dealer rijden. Daar hebben ze meestal ook wel een minivan staan.
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-02-14 om 13:41.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #196
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    ik zag dat alles in gedeelten neerklapbaar is dus klappen we zoveel mogelijk in voor (koffer)ruimte. We gaan het zien, want van een 7 seater naar 8 seater is zowat het dubbele qua prijs, bij alamo brits even snel gekeken.

  7. Top | #197
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Maken jullie een rondreis of is het puur voor een klein stukje dat je alle koffers meehebt?
    Een voorbeeld van een 8-seater is de Toyota Sienna. Ook hier heb je niet megaveel koffer-ruimte als je er met het maximale aantal personen in zit.. Er zit een mini-stoeltje op de 2e rij..

    Laatst gewijzigd door Njit; 10-02-14 om 14:52.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #198
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Het wordt een rondreis , we gaan dit jaar ook naar the Great Smoky Mountains (North Carolina). Normaal met zijn vieren maar nu gaat mijn moeder ook mee, dus dachten wij echt voldoende te hebben aan zo'n minivan, wordt dus krap zie ik nu. Ik las wel dat de Sienna veel bagageruimte biedt maar of dat nu in verhouding meer is dan de anderen???

  9. Top | #199
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Cargo

    The 2014 Toyota Sienna has 39.1 cubic feet of cargo space behind the third row, which expands to 87.1 and 150 cubic feet behind the second and first rows, respectively. That's more overall cargo space than what most vans in the class offer.
    Een optie zou kunnen zijn om de 3e rij gedeeltelijk neer te klappen en daar dan koffers neer te zetten. Maar of dat echt comfortabel is?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #200
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Dit was in 1e instantie al de bedoeling om de 3e rij zeker gedeeltelijk neer te klappen , de Sienna biedt mogelijkheden denk ik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •