Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 30 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #171
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Auto huren 2014

    @ Familie Rust: Ik kom aan £ 490,- door te upgraden naar Alamo Gold, dat is goedkoper dan an additional driver en je hebt er ook nog een volle tank benzine bij.

  2. Top | #172
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Hallo familie Rust, www.alamo.co.uk/brits en het resultaat hieronder

    Booking Summary
    Pick up
    Orlando Intl Arpt
    05 May 2014 19:00 Drop off
    Orlando Intl Arpt
    19 May 2014 18:00 Rental Period
    14 Days
    Vehicle
    Standard SUV 5-Door/Automatic/Air
    Package
    Show package inclusions


    • Collision Damage Waiver (USA: No Excess)
    • Extended Liability Protection (EP) (USA/CA: up to $1 mil)
    • Customer Facility Charge 2.50 Per Day
    • Priv Fee Recov Chg 10%
    • Tire/battery Fee .02 Per Day
    • Florida Surcharge 2.00 Per Day
    • Vehicle License Fee
    • Sales Tax
    • Unlimited Mileage
    • 3 Additional drivers



    Extras
    Not yet chosen
    Subtotal

    Package Price(Pay now) £336.19
    Estimated amount to be paid at the counter £0.00
    Estimated Total £336.19

  3. Top | #173
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Daar kom ik nu ook op... Komt alleen nog 127 pond bij voor het kinderzitje en de tweede bestuurder. Nu 463 pond all-in
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 01-02-14 om 17:39. Reden: fqe

  4. Top | #174
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Familie Rust Bekijk Berichten
    Daar kom ik nu ook op... Komt alleen nog 127 pond bij voor het kinderzitje en de tweede bestuurder. Nu 463 pond all-in
    Bij de quote van Fleurida zitten al 3 extra bestuurders inbegrepen. Is er dan nog een vijfde chauffeur nodig ?
    Kinderzitje zou je ook mee kunnen nemen, of daar kopen. Al veel informatie over geschreven op het forum.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #175
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Misschien het kinderzitje meenemen.
    Vorig jaar was mijn zoontje 3,5 en dochter 7,5. Wij hadden 2 zitjes meegenomen.
    Wij hebben bij de Lidl de verhogers gekocht van ongeveer 6 euro.
    En terug achter gelaten.
    Voor 127 pond kan je heel veel stoeltjes kopen
    En voor dit jaar liggen er alweer 2 stoelverhogers klaar.

  6. Top | #176
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Bij de quote van Fleurida zitten al 3 extra bestuurders inbegrepen. Is er dan nog een vijfde chauffeur nodig ?
    Kinderzitje zou je ook mee kunnen nemen, of daar kopen. Al veel informatie over geschreven op het forum.
    Mijn fout! Bedankt voor het mij erop wijzen! Het kinderzitje ben ik nog even over aan het dimdammen.... Maar iedereen bedankt voor de input!

  7. Top | #177
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    wij hebben ook net als Fleurida deze keer rechtstreeks geboekt bij alamo brits en kwamen voor 24 dagen voor de dodge 7 seater uit op €707,00 een nette prijs ook met 3 bestuurders , hopen dat het genoeg is voor 5 personen met bagage. Vorige keren hebben wij altijd via een autoverhuurbedrijf geboekt en bleek toch dat we niet goed (genoeg) verzekerd waren, zoals ik dit nu bekijk is dat ook in orde.(zie show package Fleurida)

  8. Top | #178
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik ben me aan het oriënteren op een auto voor deze zomer... Eerdere jaren boekte ik via respectievelijk ebookers en eautohuur beide keren bij Dollar. Gewoon het pakket wat het goedkoopste is. Eerste jaar hadden we een nagelnieuwe Jeep Liberty, maar vorig jaar toch veel narigheid (toch zeker voor een single mom, met tiener dochter) we kregen in Tampa een Liberty die de volgende ochtend bij daglicht toch wel ernstig beschadigd en vies bleek te zijn. Kapotte bekleding, beschadigde lak, echt vies en stinkend en een deurslot wat er half uit hing.. Deze auto nog dezelfde dag omgewisseld voor een oudere maar betere Ford Edge. Die voldeed prima, tot we gingen reizen.. Ik kreeg tot 2 x toe een low tire melding, welke in eerste instantie door een aardige garagehouder werd verholpen, mij lukte het echt niet.. En de tweede keer toen ik s avonds om een uur of elf in het donker, onderweg was van Tampa naar Clearwater, was ik het beu. De volgende dag heb ik m omgewisseld voor een aftandse Ford Escape... Na dat ik bij vertrek mijn beklag heb gedaan, kreeg ik iig mijn tank benzine terug.. Nu denk ik er over om bij sixt te huren 17 dagen midsize SUV voor een kleine 400 euro.. Maar eat me aan het twijfelen brengt is of ik de inzittende verzekering die optioneel is er bij moet nemen of niet.. Iemand een suggestie of advies hoe nodig dit is?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  9. Top | #179
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Inzittende verzekering zit normaal gesproken in je reisverzekering.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #180
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Personal Accident Insurance (PAI) – covers medical costs and accidental death for the renter and passengers in the event of an accident during the rental, bedoel je deze misschien? deze kan er al bij je eigen reisverzekering inzitten, zou je na kunnen kijken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •