Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 30 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #211
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Dat is toch nog alleen in Miami? wij komen daar ook aan. Heb je ervaring met de kiosk, want ook wij willen liever de balie als het even kan voorbij.

  2. Top | #212
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Dank je wel voor de hulp, Fleurida. We hebben geboekt bij Alamo Brit en direct online ingecheckt. Ging heel soepeltjes. Nu maar hopen dat het straks in Tampa ook zo probleemloos verloopt.

  3. Top | #213
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Zojuist voor een mooie prijs een auto geboekt.. Een midsize SUV 17 dagen vanaf MCO voor € 358,96 vie Autoeurope.. Via de nieuwsbrief met Paaskortingen... Maar nu heb ik toch nog een vraag, waarvan ik hoop dat ander forumgangers me laten weten hoe zij dat doen.. Ik ben er dit jaar achter gekomen dat mijn reisverzekering geen inzittende verzekering omvatte bij een huurauto.. Sterker nog ik heb net Independer gebeld en die zegt zelfs dat geen enkele reisverzekering dit dekt. Na nog wat gezoek op het internet kom ik dit tegen "Deze keuze bepaald u helemaal zelf. Het is niet verplicht en omdat u met de WA autoverzekering in principe ook schades kunt verhalen is het in principe niet nodig. Wel geeft het een extra bescherming voor uzelf en uw passagiers indien er geen schuldige aangewezen kan worden. Voor welke variant u eventueel kiest bepaald u ook geheel zelf, de schadeverzekering inzittenden is wel uitgebreider en hier weet u zeker dat de werkelijke geleden schade uitgekeerd zal worden." Vraag is wat kost zo'n verzekering nu eigenlijk en sluit iedereen er een af? Ik de afgelopen 2 vakanties niet.. Maar welk risico loop ik daar nu mee?
    Laatst gewijzigd door moniquekruiningen; 07-03-14 om 10:19.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  4. Top | #214
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Thanks to Monique, net geboekt bij autoeurope.
    midsize SUV, bij Dollar, 14 dagen voor €286.
    We zijn tevreden

  5. Top | #215
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Als ik het fout heb hoor ik het graag maar dit is zoals ik het heb begrepen:
    wat wil je trouwens verzekeren? de personen in de auto of schade aan derden, dit zijn nml. 2 verschillende verzekeringen

    PAI:
    Personal Accident Insurance covers the renter and passengers if they have an accident during the rental as a driver or passenger. It covers accidental death, some medical expenses and assistance and rescue ,deze zit in de reisverzekering van bv Unive reisverzekering met medische kosten hoger meeverzekerd (Wanneer u als inzittendevan een huurauto een ongeluk krijgt bent u op uw reisverzekering verzekerd voorspoedeisende hulp in het buitenland en voor repatriëring.)
    omdat als je in Amerika een ongeval zou krijgen je voor de Nederlandse maatstaven zou zijn verzekerd en dit is zeker niet genoeg, de medische kosten zijn daar veel te hoog voor.

    of

    (SLI/EP)
    The Supplemental Liability Insurance option covers the renter's liability to third parties, resulting from an automobile accident in a rental vehicle to a specified maximum value for each occurrence) verzekering inbegrepen bij ons bij Alamo(Extended Liability Protection (ep) (usa/ca: Up To$1 Mil)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-14 om 23:52. Reden: codes

  6. Top | #216
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Pai denk ik... Zou de schade dekken als de veroorzaker niet duidelijk is?!
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  7. Top | #217
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Hoe bedoel je als de veroorzaker niet duidelijk is?

  8. Top | #218
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Als niet duidelijk is wie de veroorzaker van de schade is... En er dus geen partij is om de schade op te verhalen.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  9. Top | #219
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    42

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik heb deze week een auto geboekt in Miami voor de periode 27 April t/m 04 mei 2014 bij e-autohuur ofwel rentalcars. Met drie bestuurders en een volle tank benzine. Het betreft een Ford Escape of gelijkwaardig. Dit is het laagste instapmodel in deze klasse en heb je, als er andere auto's in de rij staan, de keuze voor een grotere. De verhuurder is Alamo en de klasse IFAR. Totale kosten €204,04.

    Wat zit erbij;Onbeperkt aantal kilometers , Verzekering ( - Schadeverzekering - Diefstalverzekering - WettelijkeAansprakelijkheid - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen
    verzekering (UMP) ) , Lokale belastingen , Luchthaven toeslag , Premium locatie toeslag , Eerste tank
    benzine , 3 extra bestuurders (25 jaar en ouder) , Binnenlandse veiligheids toeslag

    Ik huur al jaren bij deze maatschappij tot volle tevredenheid. Ze hebben een prijsgarantie. Ik vergelijk heel veel sites en Alomo.co.uk/brits kwam dit jaar in de buurt maar dan heb je geen volle tank en een tweede bestuurder moest ik ter plaatse bijkopen voor $19. Alamo/co.uk/brits rekende 187,66 pond ofwel €204,42.
    Ford Escape or similar

    SUV Class



    • Automatic Transmission
    • 4-Door
    • With Air-Conditioning
    • 5-Passenger
    • Large Suitcase x 2
    • Small Suitcase x 3
    Laatst gewijzigd door EIQ; 16-03-14 om 00:58.

  10. Top | #220
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    443

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Jij bedoelt dus als je wordt aangereden en de berijder is niet bekend of vlucht of je dan nog steeds dekking hebt.?
    In zon geval zal de politie toch ter plekke komen en constateren dat je een aanrijding hebt gehad met een derde partij, dus met dat proces verbaal heb je een bewijs in handen voor je verzekering.
    Hoe die e.e.a. weer verhaald op een ander is dan niet jou probleem.
    Dit geld voor de materiele schade en voor medische schade ben je uiteraard verzekerd ongeacht of de veroorzaker er is d.m.v. je reisverzekering. ( met wereld dekking !!! )
    Voor medische kosten is het absoluut aan te raden om dit voor de USA af te dekken aangezien de premie slechts ca. 100€ is en bij een klein ziekenhuis bezoek je al snel 500$ kwijt bent ( eigen ervaring )
    Andere jaren hebben wij dit ook niet gedaan uit onwetendheid, maar toen wij dit eenmaal wisten nooit meer zonder, je weet maar nooit.
    En op een budget van een USA reis merk je die 100 niet meer op.
    Ik hoop dat ik je zo duidelijkheid heb verschaft.?
    Wij hebben dit trouwens zwart op wit van Unive dus dat zit wel goed.
    Hieronder treft u hetantwoord op uw vraag aan:
    Hartelijk dank voor uw bericht. Goed dat u hiernaar informeert.
    U heeft bij ons een pakket, met medische kosten, ongevallen-enwerelddekking en een annuleringsverzekering met een alles terug dekking.
    Wanneer u als inzittende van een huurauto een ongeluk krijgt bent u op uwreisverzekering verzekerd voor spoedeisende hulp in het buitenland en voorrepatriëring.
    De schade die u met een auto veroorzaakt is niet verzekerd op dereisverzekering.
    Wat betreft de inzittendenverzekering die u op uw eigen auto heeft, deze isgebonden aan uw auto en niet geldig wanneer u in een huurauto rijdt. Ikadviseer u bij de verhuurmaatschappij te informeren of er een inzittendenverzekeringbij afgesloten kan worden.
    Trouwens, Offtopic, Wij hebben vorig jaar exact de zelfde plaatsen aangedaan in exact de zelfde tijd, zijn jullie ook wezen eten bij El Meson de PePe in Key West.? ( aanrader perfecte sfeer )
    Doen we dit jaar weer trouwens.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-14 om 09:00. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •