Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 30 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #251
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Misschien een tip of misschien overbodig(is uit eigen ervaring) maar als je huurt via Rental Cars (goede ervaring mee hoor) of via een ander verhuurbedrijf kijk dan wel bij wie je de auto huurt als je de tolwegen gebruikt bij bv Dollar is de auto een stuk goedkoper maar betaal je stukken meer voor de tol dan bv bij Alamo die wat duurder is misschien bij het huren maar goedkoper bij het gebruik van tolwegen, er staat hier op het forum wel een linkje, maar dit kan je misschien meenemen in de keuze voor het verhuurbedrijf.(Vaak als je de kosten vd tolwegen ,als je die gebruikt ,bij elkaar optelt ben je net zoveel kwijt bij Dollar als bij Alamo)
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 07-04-14 om 13:10.

  2. Top | #252
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ook dit neem ik zeker mee, en weer bedankt weer zeg. als ik jullie niet had
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-04-14 om 10:54. Reden: q

  3. Top | #253
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Auto huren 2014

    https://www.sunpass.com/rentalcar dit is de link die al eerder is gegeven maar wel handig is als je in Florida over de tolwegen moet met de gehuurde auto.(kan dus best oplopen terwijl je denkt met gehuurde auto flink goedkoper uit te zijn)

  4. Top | #254
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Het is net als bij de lowcost vliegmaatschappijen, de winst wordt elders gehaald. Er wordt in eerste instantie toch naar het huurtarief gekeken.
    Ik heb een paar jaar geleden de eenmalige investering van zo'n $ 30 voor een transponder gedaan. Op de ruit plakken en rijden!.
    Tegoed wordt automatisch met $ 10 opgehoogd via de cc. als het nodig is en je krijgt vaak nog korting op de toll ook.

  5. Top | #255
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren 2014

    gelukt thanks voor jullie hulp nu voor 19 dgn gehuurd 500 euro chrysler 200
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-04-14 om 08:15. Reden: q

  6. Top | #256
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Misschien een rare vraag, maar bestaat er een lijst waarin staat aangegeven wat bij SUV de verschillende merken en types zijn? Ik zoek dan vooral bij Alamo en Dollar.
    Wat zit bijvoorbeeld in midsize - standard - fullsize? Liefst van al ga ik voor een genuine US merk. 2 jaar geleden hadden we een Jeep Liberty. Maar ik kan deze nergens vinden. En weet ook niet meer in welke klasse deze zat.

  7. Top | #257
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Jeep Liberty is Midsize.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #258
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Dit heb ik eens van internet gehaald, is voor Alamo/National:

    SFAR/SRAR: Standard SUV with AWD/2WD, e.g. 2014 Kia Sorento AWD, 2014 Jeep Grand Cherokee Limited 4×4, 2013 Nissan Pathfinder S, 2013 Jeep Grand Cherokee Limited 4×4, 2013 Ford Explorer Limited 4WD, 2013 GMC Terrain SLT2 4-cyl FWD, 2012 Chevy Equinox LTZ 6-cyl AWD, 2013 Kia Sorento, 2013 Toyota 4Runner SR5

    IFAR/IRAR: Midsize SUV with AWD/2WD, e.g. 2013 Chevy Captiva Sport LTZ, 2013 Toyota RAV4 LE AWD, 2013 Hyundai Santa Fe Sport AWD, 2013 Ford Escape SEL-AWD 2.0L, 2013 Ford Escape SEL Plus, 2012 VW Tiguan S, 2012 Hyundai Tucson, 2013 Kia Sportage, 2012 Mazda CX-5

    Is wel een jaar oud maar dan heb je een beetje een idee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-04-14 om 04:56.

  9. Top | #259
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-04-14 om 07:48.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #260

    Standaard Re: Auto huren 2014

    ik had ook een vraag , misschien dat iemand mij kan helpen, ook een newbie ! Als wij een auto willen huren , waarschijnlijk Budget..in Orlando airport, hoe zit dat met de verzekering, stel je rijdt een deuk in de auto, of je komt terug en er zit een kras op je auto...OFFFF je krijgt een ongeluk..... ?? Ben je nog verzekerd of moet je iets aparts gaan nemen? of moet ik in Nederland een verzekering nemen?

    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •