Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 30 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #241
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2014


  2. Top | #242
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik zit ook er hard over na te denken bi Rentalcars.com een auto te huren
    Wij zijn met 2 volwas en 1 kind en dus wel 3 koffers... en zie volgens mij ook prijsverschil met Alamo
    Ik moet nog wel even echt rustig en goed alle voorwaarden lezen.
    Hebben jullie goede ervaringen met deze maatschappij

    Het is bedoelt voor aug 2014.

    x kyr

  3. Top | #243
    Newbie Usatraveler's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    4

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Hallo Kyra

    Ik heb zeer goede ervaringen met Rentalcars.com vorig jaar een wagen via hen gehuurd in Vegas (geen problemen gehad), nu dit jaar terug een auto gehuurd via hun en voorlopig nog geen problemen. Enkel goed hun prijzen in de gaten houden als hun prijs zakt dan zakt jouw oorspronkelijke huurprijs niet automatisch. Gewoon mailtje naar de klantendienst doen en dan storten ze het bedrag terug op je kredietkaart. Tevens als je een andere aanbieder kan vinden op het internet die goedkoper is dun hun (wel zelfde type wagen etc) ook een mailtje doen dan passen ze het bedrag automatisch aan. Zo is mijn huurwagen ondertussen al 100 euro goedkoper geworden dan mijn oorspronkelijke boeking.

    Ook de verzekeringen die zij aanbieden zijn ok (alle benodigde verzekeringen die je nodig hebt zitten in hun pakket). Indien je onmiddellijk betaald (het volledige bedrag) voor je huurwagen dan kan je ook kosteloos annuleren.

    Ps: moest je via dollar een wagen aangeboden krijgen dan moet je je zeker ook inschrijven voor dollar express scheelt enorm veel tijd bij het ophalen van je wagen, hier op het forum kan je heel nuttige info vinden ivm dollar express.

    Moest je nog vragen hebben stel ze gerust.
    Laatst gewijzigd door Usatraveler; 05-04-14 om 14:07.

  4. Top | #244
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Al 2x prima ervaring met RentalCars (Dollar). Prima afhandeling, voucher snel via mail, alle verzekering aanwezig die je nodig hebt. Hun site m.b.t. keuzes wel wat lastig met al die autocombinaties (extra bestuurders, tank benzine, GPS, verhuurbedrijf). Mijn ervaring is om toch even te bellen! Vaak doen ze dan een offerte via de mail die nog net iets gunstiger is. Alle kleine beetjes helpen! Succes!

  5. Top | #245
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik heb afgelopen week een Dollar intermediate via Auto Europe gehuurd. Net even vergeleken met Rentalcars.
    Auto Europe is voor dezelfde auto en hetzelfde pakket ongeveer EUR 4 per dag goedkoper.

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Dank je wel voor je tip weer. Idd misschien dat ik even moet bellen, vind het idd altijd best lastig.
    Welke verzekeringen enz je moet nemen enz.

  7. Top | #247
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Harstikke bedankt voor jullie tips , de verzekeringen enz dat vind ik altijd even lastig, en komen er nog vele extra kosten bij op het vliegveld.
    Mischien dat ik binnen kort iemand nog even een priveberichtje zal sturen voor wat meer info.
    En idd dollar express Tip erg handig. Leer elke dag weer wat bij via dit Forum.

    Groetjes groentje lyra first time Florida

    Gr Kyr

  8. Top | #248
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Ik heb afgelopen week een Dollar intermediate via Auto Europe gehuurd. Net even vergeleken met Rentalcars.
    Auto Europe is voor dezelfde auto en hetzelfde pakket ongeveer EUR 4 per dag goedkoper.
    Thankx oke ik ga dan ook even kijken... zit te denken wat voor soort auto je moet nemen voor ons 3

  9. Top | #249
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Auto huren 2014

    @Kyra: Probeer wel vergelijkingen te maken op basis van gelijke auto's/opties. Wij zijn ook met z'n 3-en en huren altijd een midsize SUV. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Je zit en stapt net wat hoger in en ruimte genoeg voor bagage. Bij zowel RentalCars als Auto Europe zijn de verzekeringen prima. Om een goede prijsvergelijking te maken, is het handig om wel goed te kijken wat het ,,brandstofbeleid'' is en of je ,,extra bestuurder'' noodzakelijk vindt. Bij Auto Europa is dit allemaal optioneel. Bij info vindt je de prijs per dag. Kijk hoe brandstof wordt afgehandeld, vaak krijg je een volle tank mee, en moet je de auto vol weer afleveren. Wij opteren altijd voor een extra bestuurder, ondanks dat mijn vrouw nog nooit heeft gereden in de afgelopen 8 jaren. Maar als het om wat voor een reden noodzakelijk mocht zijn, dan weet je in ieder geval dat je ,,gedekt'' bent. Wij nemen dus v.w.b. brandstof vol meenemen=leeg achterlaten en extra bestuurders. Als je deze optie neemt, dan zie ik niet zoals knaapje aangeeft dat Auto Europe goedkoper is als ik deze aparte opties bij elkaar optel. Bij RentelCars is dit de optie

    • Premium Pakket: huurprijs is inclusief extra bestuurders ouder dan 25 jaar & een volle tank brandstof

  10. Top | #250
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Sta in de wacht bij ze. Goede info weer idd ik rij idd in nood (denk ik &#128584

    bedankt weer voor je duidelijke uitleg



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •