Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 30 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #81
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik had het intussen gevonden (en derhalve mijn vraag verwijderd), maar zag nu dat jij er toch op gereageerd had.

    Toch bedankt voor je reactie !!

  2. Top | #82
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    CDW is voor schade die je aan je auto krijgt. No Excess wil zeggen dat je geen eigen risico hebt
    Additional Driver Charge is voor extra bestuurders. In Florida is een extra bestuurder altijd gratis
    Ik vermoedt dat je California bedoelt, zoals in de oorspronkelijke vraag stond. Zal wel een vorm van forumdeformatie zijn
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #83
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Klopt helemaal
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #84
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Hahaha

    Ik heb 'm nu ook geboekt bij uk. Bij .com moet je zelfs $24,95 p.dg. betalen voor CDW en $13,95 p.dg. voor EP terwijl dit op de uk-site er al bij zit.
    Scheelt mij dus 472 Euro !!

  5. Top | #85
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten

    Bij .com moet je zelfs $24,95 p.dg. betalen voor CDW en $13,95 p.dg. voor EP terwijl dit op de uk-site er al bij zit.
    Scheelt mij dus 472 Euro !!
    Hahahaha... ? Ik ben er droevig van! Hier op dit doorgaans zo vrolijke forum doen we al jaren ons best om de leden wegwijs te maken in de wondere wereld van de autohuur. Les 1: Voor boekingen op amerikaanse sites staan de voorwaarden standaard ingevuld voor onze Amerikaansche vrienden. Zij hebben de keuze om CDW en andere opties los te kiezen.

    Ons soort mensen dient gewoon altijd het land van herkomst op zo'n site juist in te stellen. Dan krijg je niet alleen de bekende pakketprijzen die vergelijkbaar zijn met europeesche aanbieders maar voorkom je ook dat je verstrikt raakt in de wirwar van voorwaarden die voor de gemiddelde Nederlander niet of nauwelijks te volgen zijn. En je voorkomt ook nog eens dat je je rijk rekent doordat je appels met peren gaat vergelijken......



  6. Top | #86
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Wat Teleton zegt. Op de Alamo.com site is er een vinkje aanwezig om aan te geven dat je uit Nederland komt. Bij mij staat die al standaard aan maar wellicht bij anderen niet.



    Als dat vinkje aan staat dan zijn de CDW en EP gewoon Included.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #87
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Hier moeten we ook nog op zoek naar een auto maar echt totaal nog geen kaas van gegeten.... Alle tips zijn welkom.

  8. Top | #88
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Hahahaha... ? Ik ben er droevig van! Hier op dit doorgaans zo vrolijke forum doen we al jaren ons best om de leden wegwijs te maken in de wondere wereld van de autohuur. Les 1: Voor boekingen op amerikaanse sites staan de voorwaarden standaard ingevuld voor onze Amerikaansche vrienden. Zij hebben de keuze om CDW en andere opties los te kiezen.

    Ons soort mensen dient gewoon altijd het land van herkomst op zo'n site juist in te stellen. Dan krijg je niet alleen de bekende pakketprijzen die vergelijkbaar zijn met europeesche aanbieders maar voorkom je ook dat je verstrikt raakt in de wirwar van voorwaarden die voor de gemiddelde Nederlander niet of nauwelijks te volgen zijn. En je voorkomt ook nog eens dat je je rijk rekent doordat je appels met peren gaat vergelijken......
    Grappig Teleton... Jij bent er droevig van? Les 1? Sorry, maar ik ben geen klein kind welke je de les hoeft te lezen.
    Normaal heb ik altijd via usareisen.de geboekt. Mag ik dan een keer een fout maken?
    De uitleg van Njit lijkt mij toch meer op z'n plaats of niet? Al met al kom ik bij de uk-site toch nog goedkoper uit dan via de .com site (al is het maar 40 Euro)
    Gelukkig zijn we nooit te oud om te leren enne.... Njit bedankt voor de duidelijk uitleg !

  9. Top | #89
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    De uitleg van Njit lijkt mij toch meer op z'n plaats of niet? Njit bedankt voor de duidelijk uitleg !
    Zeker terechte en duidelijke reactie van Njit. Ik vind je bedankje dan ook volkomen op zijn plaats:
    Wat Teleton zegt!



  10. Top | #90
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Vandaag toch maar vast een auto geboekt via de Alamo Brits site. 19 dagen een 7 passenger Minivan (lekker veel kofferruimte) in augustus. We zijn met 2 volwassenen en 2 kleine kids (2 en 6 jaar). Scheelde ruim 300 Euro (!) met de Nederlandse Alamo site. Mocht er een mooiere aanbieding langs komen kunnen we altijd nog annuleren, hoewel we dan wel rekening moeten houden met de wisselkoers verschillen.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •