Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 30 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 294

Onderwerp: Auto huren 2014

  1. Top | #71

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Thnx Esther2013! voor het uitzoeken!

    Blijkt toch dat dan Alamo UK/brits het goedkoopst uit de bus komt...

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Marcel en Annelies wij hebben op Sanford wel een auto geboekt en deze komt van national cars

  3. Top | #73
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Auto huren 2014

    @Esther2013 , dus National hoeft helemaal niet goedkoper te zijn zie ik? Ik had inmiddels de formulieren uitgeprint maar is het nu wel de moeite waard om alles op te sturen? Want Alamo Brits heeft toch ook wel mooie prijzen.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  4. Top | #74

    Standaard

    @damian08, het ligt er aan wat voor soort auto je zoekt. De Convertible is blijkbaar bij Alamo/Brits goedkoper. Een Midsize/Intermediate, Midsize SUV of Midsize MPV is (waarschijnlijk) goedkoper bij National. Dit komt omdat je een Midsize "normaal" boekt en een Midsize SUV kan meenemen.

    Interessant! Ik heb mijn informatie puur van de website van National, hier stond geen verhuur lokatie op/bij Sanford, vandaar
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-11-13 om 10:46. Reden: 1+1

  5. Top | #75
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Auto huren 2014

    wij gaan van 15-9-14/10-10-14 naar Florida op de meeste verhuursite's is nog geen goede prijs te vinden omdat het nu meestal maar tot september loopt nu heb ik offerte via de Emerald Club gekregen en deze is 688 pond (omgerekend) vorige week kreeg ik er een van Alamo.UK en deze was 704 pond met alle 2 dezelfde opties en verzekeringen dus met de Emerald card is het toch nog iets voordeliger, nog niet geboekt want we blijven Hollanders het moet nog iets goedkoper worden vind ik

  6. Top | #76
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel en annelies Bekijk Berichten
    Interessant! Ik heb mijn informatie puur van de website van National, hier stond geen verhuur lokatie op/bij Sanford, vandaar
    verkeerd gekeken denk ik..

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #77
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Heb zojuist ook een auto gehuurd, "gewoon" bij Alamo.nl. Vandaag is er een kortingscode (TREAT2013) voor EUR 17,77 korting.
    1 week een Economy auto, ophalen op Sanford, Fully Inclusive Promo (zonder tank benzine en extra bestuurder) voor EUR 132,=. Dat vond ik een erg nette prijs, en is zelfs nog iets voordeliger van Alamo.co.uk/brits. Ben tevreden
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #78
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Ik ben ook alweer op zoek naar een auto voor volgend jaar (en dat wordt in tegenstelling tot de andere 3 jaren Las Vegas/Los Angeles en omgeving).
    In principe ben ik aan het wachten tot usareisen.de half november met hun prijzen komt, maar op http://www.alamo.co.uk/brits staan nu al super prijzen zie ik. Ik vraag me af of usareisen daar onder kan gaan zitten.
    Voor een fullsize SUV kom ik in mijn periode (26/4 - 4/5) uit op 286,66 pond (ong 334 Euro) terwijl ik via alamo.com uitkom op $720,29 (ong 533 Euro)

    Kan iemand mij trouwens vertellen wat " Collision Damage Waiver (USA:NO Excess)" precies inhoudt?
    Graag had ik ook nog geweten wat "Additional driver charge *Free in California* inhoudt.

    Alvast bedankt voor jullie reacties !!

  9. Top | #79
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Kan iemand mij trouwens vertellen wat " Collision Damage Waiver (USA:NO Excess)" precies inhoudt?
    Graag had ik ook nog geweten wat "Additional driver charge *Free in California* inhoudt.
    CDW is voor schade die je aan je auto krijgt. No Excess wil zeggen dat je geen eigen risico hebt
    Additional Driver Charge is voor extra bestuurders. In Florida is een extra bestuurder altijd gratis
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #80
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2014

    L = Loss
    C = Collision


    Twee termen voor hetzelfde. Het verhaal is dat jij persoonlijk verantwoordelijk bent voor schade aan of verlies van het voertuig. Je kan dat afkopen door LDW of CDW te nemen. Beide dekken het risico van total loss, diefstal, vandalisme en aanrijding, dus de term Loss is niet altijd correct en de term Collision ook niet altijd. Maar je huurauto is voor alles gedekt en het betekent allebei hetzelfde.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •