Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 95

Onderwerp: Overnachten + (gratis) parkeren bij Schiphol

  1. Top | #61
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanbo Bekijk Berichten
    Ik zie dat Dorinth in onze periode voor 1 nacht voor 67,50 staan, alleen is de prijs per persoon en excl ontbijt
    Oeps, Oeps, Oeps. Ik heb verkeerd gekeken.....:-& 92,50 is per persoon...... kleine lettertjes he?

    Op welke site vind je de aanbieding voor 67.50? En is dat met 21 dagen parkeren? Om eerlijk te zijn had ik rond die tijd (na de meivakantie) wel goedkopere aanbiedingen verwacht. Van der Valk zakt soms wel tot 89 euro inclusief parkeren. Maar helaas kan ik ze nu ook niet vinden.

    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 08-04-09 om 12:55. Reden: afbeelding (nog een keer) verkleind



  2. Top | #62
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Van der Valk Hotels bieden tegenwoordig ook last minutes aan. Prijzen variëren per dag.

  3. Top | #63
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    @ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren. Ik ben alleen uitgegaan van smartparking wat me voor die periode 110 euro gaat kosten en dan vind ik Zwanenburg in verhouding goedkoop. Vroeg me alleen af of iemand ervaring heeft met hun, want volgens mij liggen ze ook weer een stuk verder weg dan vd Valk. Voor vd Valk heb ik voor dezelfde periode een psf voor 139 euro gevonden met parkeren tot 31 dagen. Daar lees ik veel positieve berichten over. Misschien kan ik dan beter dat doen?

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  4. Top | #64
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    @ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren.
    Zoekt en gij zult vinden...[-o<

    Wat Hofman overigens schrijft, klopt wel, maar voor de PSF arrangementen heb ik op de vd Valk site nog nooit een last minute gezien. Voor aanbiedingen PSF moet je op de sites zoals www. hoteliers.nl (meestal de goedkoopste vanaf 89 euro) of www.hotelspecials.nl zijn. In oktober heb ik nog een boeking bij vd Valk geannuleerd omdat ze niet met de aanbiedingsprijs van hoteliers.nl mee wilden gaan. (Goekoper meneer, dat kan niet, we zijn al zo goedkoop.....)

    Van der Valk voert overigens een beetje warrig beleid voor wat betreft de PSF tarieven en -voorwaarden. Ik keek nog niet zo lang geleden en toen hield het arrangement 31 dagen parkeren in. Via 21 dagen zijn ze inmiddels toch weer uitgekomen op 15 dagen. Voor extra dagen rekenen ze tien euro. Zelf heb je nu weer een aanbieding met 31 dagen gevonden, dus het blijft lastig zoeken.

    Voor de periode vanaf 5 mei rekent vd Valk via hotelier. nl nu ook 139 euro, exclusief ontbijt, inclusief 15 dagen parkeren. Zwanenburg is dus op dit moment toch de voordeligste aanbieder. Zelf zou ik er niet zo snel boeken, puur op basis van de reviews.Van der Valk vinden wij prima, vergelijk ook de shuttlebus op de terugweg,'t is ook belangrijk dat je geen uren hoeft te wachten.

    Wat je zou kunnen doen is bij vd Valk boeken voor 139 euro als je daar nu 31 dagen 'krijgt'. Daarna hou je wekelijks de aanbiedingen in de gaten, annuleren kan je altijd nog als er een betere aanbieding komt.

    Succes met de zoektocht!



  5. Top | #65
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    @ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren. Ik ben alleen uitgegaan van smartparking wat me voor die periode 110 euro gaat kosten en dan vind ik Zwanenburg in verhouding goedkoop. Vroeg me alleen af of iemand ervaring heeft met hun, want volgens mij liggen ze ook weer een stuk verder weg dan vd Valk. Voor vd Valk heb ik voor dezelfde periode een psf voor 139 euro gevonden met parkeren tot 31 dagen. Daar lees ik veel positieve berichten over. Misschien kan ik dan beter dat doen?
    Ik heb 1,5 jaar geleden gebruikt gemaakt van hotel Zwanenburg in combinatie met het parkeren. Hotel ligt midden in Zwanenburg. Op zich is het een net hotel, maar verwacht niet teveel luxe. Shuttle-service is goed geregeld maar houd wel rekening met de aangeboden tijden. Binnen een kwartiertje word je naar Schiphol gebracht en op de terugreis ook weer opgehaald. Parkeerplaats ligt aan de achter- en zijkant van het hotel. Je auto staat er dus redelijk veilig. Ik zou er in ieder geval zelf wel weer gebruik van willen maken.

  6. Top | #66
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Wij overnachten hier : http://www.hotel-chariot.nl/nl/arran...nt/index.shtml

    op 22 april. We hebben dan een familiekamer. Ben benieuwd of het bevalt.
    We kunnen dan na de file's 's avonds er naar toe rijden. En ons dan de volgende morgen rond 8:00 naar schiphol laten brengen.
    De auto mag dan voor hetzelfde tarief max 21 dagen blijven staan.

    Groet,

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  7. Top | #67
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Knoop maar doorgehakt. Ik heb het van der Valk geboekt voor Euro 139 ex touristenbelasting. 5 Mei kan onze vakantie alvast beginnen! Iig bedankt voor jullie reacties.

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  8. Top | #68
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard sleep park fly

    Ik weet niet of ik dit op de juiste plek post....anders wordt het vast wel verplaatst.

    Misschien ligt het aan mij maar zijn de prijzen van-sleep park fly <<op/bij schiphol>> nu ineens gestegen ten opzichte van 2 3 jaar geleden?
    Ik schrik wat de prijzen zijn voor 2 volw en 2 kids incl ontbijt ben je zo rond de 180 euro kwijt. Of kijk ik verkeerd of....is het een normale prijs. Vroeg met de auto of trein gaan is voor ons geen optie. Wie heeft er misschien een goede tip?

    meisje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-10 om 15:48.

  9. Top | #69
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: sleep park fly

    ik weet niet wanneer je gaat. Maar je moet de site van Vd Valk A4 hotel in de gaten houden.
    Ik heb gebeld voor 17 december en dame van de receptie melde mij om de site in de gaten te houden. Ze krijgen zeker aanbiedingen.

  10. Top | #70
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Overnachten + (gratis) parkeren bij Schiphol

    Wij zijn een keer bij hotel zwanenburg geweest. www.hotelzwanenburg.nl betaal je € 102,00 voor een 2 pers. kamer excl. ontbijt. 15 dagen gratis parkeren en daarna € 3,50 per dag. Was prima te doen. Ongeveer 10 minuten met de shuttle. Ze hebben ook 3 pers. kamers.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •