Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 95

Onderwerp: Overnachten + (gratis) parkeren bij Schiphol

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: schiphol parkeren en slapen 85 euro

    Hey Claudia, had je dan ook 23n parkeren? of 15? Want ik ken de aktie van Crown plaza, maar die is volgens mij met 15d parkeren en elke dag extra is E15,-!! per dag. Dus die zou voor ons alleen al meer kosten voor het parkeren dan de overnachting met 15 d parkeren. Om maar te zwijgen over het totaal bedrag.

    Bij van der Valk zit ontbijt idd niet inbegrepen, maar ik ben toch geen typ dat om 06.30 al gaat eten, dat doen we liever in de 3 uur dat we nog op schiphol moeten wachten. Vind de kosten van het ontbijt bij v/d Valk trouwens wel behoorlijk prijzig E15,- p.p.
    Laatst gewijzigd door Mirrick; 06-03-08 om 21:01.
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  2. Top | #42
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Schiphol parkeren en slapen 85 euro

    Maar het is wel een lekker ontbijtje en zeer uitgebreid. Maar je hebt gelijk, je kunt beter de wachttijd op Schiphol stukslaan met een ontbijt daar.
    Dat doen wij ook altijd, behalve als het bij vdV inclusief is, natuurlijk.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Schiphol parkeren en slapen 85 euro

    De woorden uitgebreid en ontbijt gaan bij mij niet samen voor 9 uur haha
    maar als je een grote eter bent dan zal het zeker uit kunnen. Ben nog niet eerder bij vdV geweest maar zag er goed uit en vind het wel lekker dat we s'morgens niet hoeven te haasten. Zwolle---A-dam is geen wereld afstand en het is zaterdag dat we vliegen maar toch.. better safe than sorry!
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Schiphol parkeren en slapen 85 euro

    Zag dat de airport hotels erg duur zijn eind mei. Het A4 hotel vraagt al snel 125 euro voor een overnachting (zonder ontbijt). Wij hebben geen ervaring met het A4 hotel maar vragen ons het volgende af....

    Op internet varieren de kamerprijzen maar ook de omschrijvingen van de hotels. Nu heb ik het A4 hotel gevonden voor een aanbiedingsprijs (incl. ontbijt 80 euro) op een engelse site. Maar ik vraag me af of wij (als we dit boeken) ook de auto op het afgesloten terrein (21 dagen) mogen stallen?

    Hoe gaat het A4 hotel om met gasten die voor lagere tijd willen parkeren? Welk systeem hanteert men? Is men hierin streng?

    Wie kan me hierin advies geven?

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Schiphol parkeren en slapen 85 euro

    Volgens mij is vd Valk A4 niet meer gratis parkeren voor de gasten. Wij hebben een sleep en fly arrangement met 21d parkeren incl. elke extra nacht is E10,- Maar als je alleen een overnachting boekt zit parkeren er sinds dit jaar niet meer bij in.

    Trouwens als het een engelse site is staat het er dan niet in ponden ipv euro's?
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Schiphol parkeren en slapen 85 euro

    Via die Engelse site heb je waarschijnlijk geen park-fly arrangement. Vorig jaar deden we het ook zo, dan hadden we voor €85 slapen, ontbijt en parkeren. Maar nu [-( geen gratis parkeren meer en daar zijn ze heel streng in. Mij is verteld dat het zo populair was om je auto te laten staan, dat er geen parkeerplaatsen meer waren voor congresgasten en dat leidde tot terugloop van boekingen. Tsja, wel begrijpelijk een congres levert meer op dan een gast die een nacht slaapt, goedkoop boekt en z'n auto laat staan.

  7. Top | #47
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard hotel schiphol +parkeren

    Mijn vraag is of er iemand de laatste tijd nog een overnachting + lang parkeren heeft geboekt bij een hotel bij Schiphol.En of er nog akties zijn?
    Ik weet dat er veel overgeschreven is [-X,maar dit zijn allemaal oudere berichten. Vorig jaar waren er allemaal akties , maar nu vind ik niets meer.
    Wij willen overnachten en dan met de shuttle naar Schiphol. Ik vind alleen maar prijzen rond de € 150 euro + parkeren. Wij vertrekken in juni en blijven 18 dagen.
    Alvast bedankt

  8. Top | #48
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Kijk eens voor een kamer in het Mercure op Schiphol zelf en boek smartparking. Wij waren voor 22 dagen smartparking € 110 kwijt en een hotelkamer kostte € 95 (2p) en € 115 (3p). Oh ja dat was afgelopen februari.
    Succes.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  9. Top | #49
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: hotel schiphol +parkeren

    Mercure Hotel Amsterdam Airport
    Reviewacore: 7.4
    Oude Haagseweg 20 Amsterdam (10 minuten met de shuttle van Schiphol)

    Mercure Special10 beschikbaar€ 109.00• Park, Sleep and Take Off5 beschikbaar€ 125.00• Tweepersoonskamer10 beschikbaar€ 129.00
    Alle getoonde prijzen per kamer voor het gehele verblijf.

    Te boeken via Hotel.nl Er zijn meer aanbiedingen, maar dit is op dit moment de voordeligste.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-10 om 15:43.



  10. Top | #50
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    ik heb net het Mercure geboekt voor €125 incl 3 weken gratis parkeren en ook nog ontbijt.
    Bedankt voor de tips:lol:.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •