Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 95

Onderwerp: Overnachten + (gratis) parkeren bij Schiphol

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Bij van der Valk A4 Schiphol is het gratis parkeren voorbij !
    Vanaf 1 Januari is het gewoon betalen, of je nou wel of niet een kamer geboekt hebt. Volgens een medewerker kun je dan net zo goed op P3 gaan staan. Dat is met de nieuwe Smartparktarieven zelfs nog goedkoper ook.
    Ook moet voor de shuttle buiten de "kantooruren", voor 7 uur dus, diep in de buidel. €10,- p/p ! Volgens mij is vdV de Nederlandse toeristen een beetje zat en willen ze alleen nog transferklanten.
    Wij hadden nog een boeking uitstaan van vorig jaar, dus deze keer nog gratis. Maar de volgende keer gaan we weer shoppen (Sheraton Schophol of zo ;-) )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Gerrit,
    Bedankt voor de info. Ik heb zo'n kamer geboekt: prijs 100 euro, alleen niet met parkeren. Parkeren kan, maar dan moet je wel nog even 65 euro bij betalen. Nog maar even over nadenken.

    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-10 om 16:36.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Het is dan wel niet gratis parkeren maar ik neem normaal het Mercure Terminal Hotel op Schiphol zelf en ga er met de trein erna toe.

    Dan heb je ook geen probleem met de auto en je bent al op Schiphol zodat je in de morgen alleen maar even naar onder hoeft te lopen en in te checken, doe dit nu al 5 jaar!!

    En je kunt de avond ervoor ook al winkelen op Schiphol want je bent al achter de douane!

    1 persoon kamer 85,00€
    2 persoons kamer 95,00€
    3 persoons kamer 115,00€


    Hier een link ;(link aangepast)
    http://www.hotelopschiphol.nl
    Laatst gewijzigd door calypso; 20-01-07 om 20:30. Reden: Link aangepast, hotel kosten erbij gezet!

  4. Top | #14
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Heb net met hoteliers.com gebeld. daar vertelden ze mij dat je nog steeds gratis parkeren kan. Volgens hem is mijn boeking nog steeds inclusief parkeren. Morgen belt hij mij terug Vreemde situatie. Ben benieuwd. Wordt vervolgd.
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-10 om 16:37.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Ik hoorde dit verhaal van een klant die net terug was en heb vanmiddag met de bron gebelt: van der Valk A4 hotel Schiphol. En die bevestigden het verhaal. Boekingen na 1 Januari moeten betalen voor parkeren.
    Op de diverse hotelsites staat nog dat parkeren gratis is, maar de dame van vdV A4 verzekerde mij anders.

    @ Calypso, goede tip. Ver in mijn geheugen had ik al eens zo iets opgeslagen. Maar, kun je gewoon door de paspoortcontrole zonder boardingpas ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-09 om 04:47. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    JA dat kan, wat je nodig hebt is het volgende;
    Paspoort
    Ticket (e-ticket ook goed)
    Reservering Hotel

    Met deze drie dingen kun je zo door de douane heen, met je koffers. Na de douane ga je meteen rechts af naar de trap of lift, op de eerste verdieping zit het hotel. Is zo'n 25 meter na rechts, echt gemakkelijk te vinden. En in de morgen ga je gewoon weer naar onder weer door de douane, terug naar buiten om in te checken. Ik vind dit echt heel makkelijk en doe dit dus al zo'n jaar of 5 nu.

    Voor meer info zie de link.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-10 om 16:37.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Op de site van Van der Valk zelf wordt hier helemaal niet over gesproken. het fly-drive arrangement bestaat nog gewoon. Het enige wat er veranderd is, is de duur van het parkeren; eerst onbeperkt nu maximaal 31 dagen. Ook het betalen voor de shuttle is niet waar, behalve in de nacht. Maar ook dat was al zo.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-09 om 04:47. Reden: full quote eruit

  8. Top | #18
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Gerrit,
    Jou verhaal klopt. De dame vertelde mij hetzelfde als jou. Echter waar ik geboekt heb, zijden ze dat dit niet klopt. Hij zou mij vandaag op de hoogte stellen. Ben benieuwd.

    Ik ga er toch slapen, ook al wordt het duurder.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-09 om 04:48. Reden: quote aangepast
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Een ding begrijp ik niet met dit alles, als je niet meer gratis kan parkeren bij van de valk op Schiphol waarom staat dan op hun website dat het wel kan!!!

    Dit staat op hun website net gekopieerd dus nog steeds rechtsgeldig!!!
    Park-Sleep-Fly Package

    Met het park-sleep-fly arrangement biedt hotel Schiphol A4 u de mogelijkheid om uw auto, tot maximaal 31 dagen, kosteloos te parkeren gedurende uw verblijf in het buitenland.

    Op vakantie en geen zin in fileleed?
    Boek een voor- of na overnachting op basis van ons park-sleep-fly arrangement en onze dagelijkse shuttle service brengt u tussen 06.00 uur en 23.40 uur naar de luchthaven. Dient u tussen 23.40 en 06.00 uur op de luchthaven te zijn of komt u in de nacht aan dan kunt u gebruik maken van onze nachtshuttle à € 20.00 per kamer per rit (maximaal 4 personen per kamer).

    Reserveren van de nacht shuttle geschiedt op aanvraag en is op basis van beschikbaarheid.

    Kies voor een heerlijk ontbijt en laat u verrassen door de ruime keuze van diverse heerlijkheden op het veelgeprezen ontbijtbuffet dat dagelijks van 05.00 uur tot 11.00 uur wordt gepresenteerd.
    Uw auto kunt u kosteloos parkeren tot maximaal 31 dagen.

    Van der Valk


    Dit houd dus in dat het nog steeds mogelijk moet zijn want anders zouden ze toch echt wel die pagina aangepast hebben.
    Laatst gewijzigd door calypso; 21-01-07 om 20:01.

  10. Top | #20
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Dit houd dus in dat het nog steeds mogelijk moet zijn want anders zouden ze toch echt wel die pagina aangepast hebben.

    :-\" :-\" als hun webdesniger niet slaapt wel!!!:---) :---)
    maar je hebt wel gelijk, als het er nog staat zullen toch mee over de brug moeten komen als je voor die tijd heb geboekt!

    gr. monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •