Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 95

Onderwerp: Overnachten + (gratis) parkeren bij Schiphol

  1. Top | #1
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    even een tip,

    ik weet niet of ik het hier kan/mag vermelden maar als je in de buurt van Schiphol wilt overnachten de dag voordat je vertrekt heeft CrownPlaza een aanbieding. Het kost 107 euro incl ontbijt en incl kids voor 107,- euro als je via internet boekt.
    Als je telefonisch reserveert kost het 135,- euro. Je mag je auto gedurende je vakantie gratis parkeren bij het hotel. Als je van plan bent om je auto op Schiphol te parkeren tijdens je vakantie ben je, denk ik, meer geld kwijt. Er rijdt een gratis pendelbus naar het vliegveld. Het is dus een ontspannende manier om je vakantie te beginnen, helemaal als je ver van Schiphol af woont.
    Van der Valk heeft ook een dergelijke aanbieding maar dat is excl ontbijt en excl kids.

    Link naar Bookings site

    Aan de linkerkant kun je de datum invullen en dan krijg je een uitgebreider overzicht. In dat overzicht staat dan ook het Crown Plaza. En in dat blokje staat de aanbieding van de overnachting en het gratis parkeren.

    Bij bestemming intikken; Amsterdam Schiphol.

    meisje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-10 om 16:33.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Even voor de volledigheid

    ------------------

    Van der Valk vind je hier:
    http://microsite.schiphol.valk.com/p...ult.aspx?ID=59

    En dan gaat het dus om:

    Park, Sleep & Fly
    Wanneer u een overnachting boekt kunt u uw auto geheel kosteloos parkeren en tevens gebruik maken van onze gratis shuttleservice.

    Meisje: plaats ook even de link naar de reserveringspagina van Crowne Plaza.
    Ik kan nergens die aanbieding vinden..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-09 om 04:45. Reden: samengevoegd
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Overnachten en gratis parkeren bij Schiphol

    Zal wel afhangen van de periode, 14 mei geeft:

    Speciale gratis parkeren prijs (1-2 pers.) [Meer informatie]
    Prijzen zijn per kamer
    Ontbijtbuffet inbegrepen, Servicekosten inbegrepen, Exclusief belastingen, BTW inbegrepen. € 167 Toeristenbelasting: 6% (niet inbegrepen). max 1 overnachting. (bij verlenging zal de dagprijs aangerekend worden)
    Speciale vakantie prijs. Geniet van een rustig nacht in het Crowne Plaza Amsterdam Schiphol voor , of bij terug komst van, uw vakantie. Gedurende uw vakantie kan uw auto gratis op onze parkeerplaats blijven staan (max 21 dagen). Inclusief ontbijt voor 2 personen. (Kinderen: tot 12 jaar gratis ontbijt, tot 18 jaar gratis op de kamers van de ouders (alleen bij beschikbaarheid) Gratis gebruik airport shuttle van en naar Schiphol van 06.00 am tot 24.00 pm.

    Komt dus op zo'n EUR 175

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-09 om 04:45. Reden: full quote eruit

  4. Top | #4
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Ik heb idd gekeken voor oktober. Eerst had ik geinformeerd bij van der Valk. Daar kost het in die periode 140 euro plus 2x ontbijt volwassenen 30 euro en 1x voor een kind 7.50 euro.

    Het verschilt dus nogal per periode. Het is de moeite waard om even te zoeken waar je het goedkoopste uit bent. Parkeren op Schiphol is best een dure grap en dan kan dit een uitkomst zijn.
    Maar het hangt idd van de datum af.

    Ik vond het toch de moeite waard om het de medeforumers te laten weten....

    meisje

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    Nog een tip. Wij zochten een hotel met 4 pers kamer nabij schiphol in Augustus. Al snel kwamen we bij v/d Valk uit. Het loont echter de moeite diverse sites te checken voor dezelfde kamer/nacht. D reizen was 20 euro goedkoper dan online bij v/d Valk zelf.

  6. Top | #6
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Mooi! Ik kan het in juli boeken voor 107 euri incl 2 kids! Bedankt voor de tip!!!

    MVG
    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-09 om 04:46. Reden: lege regels eruit
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Er zit nogal wat verschil tussen een van der Valk, en het Holiday Inn CP te Hoofdorp.
    Het HI is een echt 5***** hotel, met zeer luxe voorzieningen, terwijl van der Valk een 3,5*** hotel is.
    Zoek je nog meer hotels in die regio, kijk dan eens bij Golden Tulip Schiphol en het Bastion, beide ook met gratis shuttle.
    Er zijn trouwens nog meer hotels op of bij Schiphol met een shuttleservice.
    Ikzelf gebruik altijd het Ibis, maar dat heeft geen gratis parkeren.
    Eric

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wij zijn in Oktober bij van der Valk geweest (en ook al eerder) en toen was de boeking bij de vdV site 130 euri´s pk/pn ex ontbijt en via Expedia 95 euri´s pk/pn incl ontbijt. Het loont dus de moeite te gaan shoppen.
    We hebben ook het Ibis gehad, maar dat leek net een bajes en is echt een doorgangshotel met minimale faciliteiten. De laatste keer zaten we in Bastion(vdV zat vol), maar dat wordt hem ook niet. Bij vdV heb je een goed restaurant, heerlijk ontbijt en in het brugrestaurant ernaast nog meer keuzes.
    Als je overigens gratis wil parkeren zonder overnachting kan dat ook, het is een openbare parkeerplaats, net als bij Bastion trouwens, dus iedereen kan zijn voertuig daar kwijt. Je krijgt geen pasje of zo.
    En als je brutaal genoeg bent kun je ook met de gratis shuttle mee :twisted: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9

    Standaard

    Vorig jaar hebben mijn vriend en ik gebruik gemaakt van smartparking. Op zich is het goed geregeld. Toch waren we er niet helemaal gerust op. We waren in ieder geval erg blij toen de auto er nog stond en ook nog zonder krassen of deuken.
    Tijdens de vakantiebeurs is er een promotiecode uitgedeeld of zoiets waardoor je korting krijgt op smartparking. Ik heb geen idee hoeveel dit scheelt. Ik weet alleen dat mensen er flink naar vissen via marktplaats en dergelijke. :wink:
    Misschien gaan we dit jaar toch gebruik maken van de aanbieding van Crowne Plaza hotel. Smartparking kost € 110,00 voor 3 weken. Dan zijn we € 3,00 goedkoper uit, de vakantie begint eerder en de auto staat misschien veiliger :?:

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard

    bedankt voor deze goede tip; ik had nooit gedacht aan deze optie, maar zeker met veel tassen is de trein niet zo heel handig en 4 weken langparkeren ..... :shock: Bij Van der Valk kan je je auto net zo lang laten staan als je wil, bij Crown maximaal 21 dagen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •