Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Let op ivm bagageverzekering bij SUV/minivan

  1. Top | #11
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    In de midsize SUV's zit vaak wel zo'n "rolluik". In de grotere SUV's, minivans en crossovers niet.
    Maar als je wil zou je dan een standard SUV kunnen krijgen met zo'n afdek rolding? Je kunt ze je er ook uit halen, dus vraag me af of ze die misschien niet ergens hebben liggen.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Maar als je wil zou je dan een standard SUV kunnen krijgen met zo'n afdek rolding? Je kunt ze je er ook uit halen, dus vraag me af of ze die misschien niet ergens hebben liggen.
    Onze buren hebben overigens wel een SUV meegekregen met een rolhoes in de bagageruimte, maar de kans dat je zo'n auto krijgt is niet echt groot ( BMW X5 )

    De auto die wij hebben heeft in de bodem van de bagageruimte een apart opbergvak met een deksel, dan ligt alles in ieder geval wel goed uit het zicht. Alle Standard- en FullSize SUV's en ook de Crossovers die ik heb gehad waren voorzien van zo'n opbergvak, dus denk dat dit standaard is bij de grotere auto's.
    Laatst gewijzigd door PENPE; 28-09-13 om 16:54.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Bij inbraak in de auto zijn de spullen in dit opbergvak in de bagageruimte ook niet verzekerd, vrienden van ons hebben dit kortgeleden meegemaakt.

    Groetjes Henke.

  4. Top | #14
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Onze buren hebben overigens wel een SUV meegekregen met een rolhoes in de bagageruimte, maar de kans dat je zo'n auto krijgt is niet echt groot ( BMW X5 )

    De auto die wij hebben heeft in de bodem van de bagageruimte een apart opbergvak met een deksel, dan ligt alles in ieder geval wel goed uit het zicht. Alle Standard- en FullSize SUV's en ook de Crossovers die ik heb gehad waren voorzien van zo'n opbergvak, dus denk dat dit standaard is bij de grotere auto's.
    DE BMW X5 is qua afmeting een beetje midsize SUV en bovendien een Europese auto, die bijna altijd die voorziening hebben. En in dat opbergvak van de grotere SUV's kun je inderdaad wel kostbaarheden kwijt, maar een komplete koffer er in stouwen zal wat moeilijker worden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Maar als je wil zou je dan een standard SUV kunnen krijgen met zo'n afdek rolding? Je kunt ze je er ook uit halen, dus vraag me af of ze die misschien niet ergens hebben liggen.
    Los in de garage hebben liggen kun je gevoeglijk vergeten. Alles wat daar los ligt word binnen een halve dag gejat. Dat was althans de boodschap die ik kreeg toen ik daar 2 losse stoelen uit de Suburban wilde parkeren die ons i.v.m. een rolstoel stevig in de weg stonden. Die werden dus vriendelijk geweigerd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #15
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riverwood Bekijk Berichten
    Bij inbraak in de auto zijn de spullen in dit opbergvak in de bagageruimte ook niet verzekerd, vrienden van ons hebben dit kortgeleden meegemaakt.

    Groetjes Henke.
    Daar had ik het ook niet over, ik gaf alleen even aan dat er huurauto's zijn met standaard een opbergvak in de bodem ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 29-09-13 om 02:33.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Het meest kostbare waren de 2 ipads van de kids :-(

    Toen we terug bij de auto kwamen merkte we dat het bleepje anders was toen we de auto open maakte. Ze hebben de auto niet opgebroken dmv het sleutelgat, maar het signaal opgevangen toen we de auto deden afsluiten. toen we ver genoeg weg waren konden ze zo de auto openen.....

    Volgens de politie staan de dieven op parkeerplaatsen te wachten op vooral huurauto's van toeristen omdat zij meestal veel bagage in de auto laten liggen...

    Was een enorme domper vooral omdat we 2 x naar het politiebureau moesten, wat je zo een middag in beslag neemt.

    Gr
    Wendy

  7. Top | #17
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Daar had ik het ook niet over, ik gaf alleen even aan dat er huurauto's zijn met standaard een opbergvak in de bodem ;-)
    Nee, niet allemaal...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendy1 Bekijk Berichten
    Toen we terug bij de auto kwamen merkte we dat het bleepje anders was toen we de auto open maakte. Ze hebben de auto niet opgebroken dmv het sleutelgat, maar het signaal opgevangen toen we de auto deden afsluiten. toen we ver genoeg weg waren konden ze zo de auto openen.....
    schijnt steeds vaker voor te komen:

    http://autos.aol.com/article/car-thieves-using-new-wireless-technology-to-break-into-cars/


    Wat voor een auto had je?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wat voor een auto had je?
    Een GMC Yukon.

    Een prachtige auto trouwens ;-)
    Laatst gewijzigd door Njit; 01-10-13 om 18:45.

  10. Top | #20
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Let op ivm bagageverzekering en SUV/minivan

    Das echt balen. Vooral omdat de inbraak op zo'n manier is gebeurd. Veel mensen huren een SUV en wij hebben ook nog nooit zo'n rolhoes gehad. Denk dat iedereen die een rondreis maakt er niet aan ontkomt om bagage in de auto achter te laten als je bv een nationaal park bezoekt. Tijdens onze rondreis in het westen zag je alle auto's vol met bagage overal.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •