Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 54 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 538

Onderwerp: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

  1. Top | #281
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Het is een sterk huis, het heeft al veel orkanen doorstaan. En nu kun je weer een streepje op de muur bijzetten, ook Irma heeft-ie overleefd.

    Ik hoorde het goede nieuws over mijn huis al eerder vandaag, maar mijn dag was pas echt goed toen ik wist dat ook Frans en Ineke schadevrij de storm door gekomen zijn. We zijn vanavond ergens gaan eten om de opluchting te vieren, en daar hoort ook de opluchting voor jullie bij, Frans. Als jullie huis in puin had gelegen was ik niet in de stemming geweest.

    Als je naar Florida gaat, zijn de T-shirts "I survived Irma" net in de aanbieding. Hang er eentje aan de muur, Frans, om dit wapenfeit te memoreren.

  2. Top | #282
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Gelukkig Frans, ik heb al genoeg beelden gezien van compleet weggevaagde mobile home community's, gelukkig maar dat jullie geen schade hebben!

  3. Top | #283
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Super nieuws, Frans.
    Op naar een nieuw mooi overwinterhalfjaar.

  4. Top | #284
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Mooi nieuws, en laat het filmpje maar komen
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #285
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Dat is goed om te horen! Nu weer lekker genieten.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  6. Top | #286
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Volgens Duke-energy (die in Noord en midden-Florida zitten) is de IRMA gerelateerde stroomstoring woensdagnacht 20-11-2017 om 11.59pm opgelost.
    Moet je je voorstellen dat je 11 dagen geen airco hebt met een temperatuur van 32-34 graden. Ventilatoren doen het ook niet.
    Medicijnen die gekoeld bewaard moeten worden kunnen nog wel 4 dagen hebben, maar 11?
    De generatoren die beschikbaar zijn, gaan ook wel eens stuk. Starten wel op, maar stoppen dan weer. Dan héb je voorzorgen genomen en dan werkt het niet.
    Oude mensen, die toch al moeite hebben om hun temperatuur te regelen, sterven van de hitte. Zij kunnen eigenlijk alleen maar overleven met airco.
    Vers voedsel wordt heel snel slecht, de watervoorziening stagneert ook omdat de pompstations uitgevallen zijn. Dus toilet doorspoelen wordt problematisch.

    De keerzijde van dit gebeuren is dat mensen weer bij elkaar gaan zitten om anderen te helpen.
    De laatste paar dagen hoorde ik veel berichten dat er voedsel gedoneerd werd uit gebieden die al wel weer stroom hadden naar de zwaar getroffen county "Highlands".
    Mensen hebben hun ruzies bijgelegd en werken samen. Heerlijk.
    Mijn buurvrouw deed elke dag een "coffee-run". Zij ging elke morgen langs met koffie en een praatje om te controleren of alles wel in orde was met de oude mensen die in hun huis vast zaten.

    Nu de opbouw. Alle schade en water wordt weer opgeruimd. Ik ben heel benieuwd hoe kort dat gaat duren, want ik moet toegeven: de Floridianen zijn harde werkers.

  7. Top | #287
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Gelukkig Frans en ook Koen natuurlijk. Ik ben blij voor jullie.
    Frans alvast een goede reis gewenst. Wat heerlijk dat jullie alweer bijna gaan.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #288
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Okay, we gaan ons vierde seizoen in hier in Florida.
    En wat hebben we het naar ons zin.
    Deze keer vliegen met Iberia.
    Heen Amsterdam via Madrid naar Miami.
    Terug over bijna zes maanden met British Airways van af Miami via London naar Amsterdam.
    Prima vlucht gehad.
    Op tijd in Madrid.
    Een heel groot vliegveld.
    We moesten toch flinke einden lopen en ook nog en flink stuk met een treintje maar alles royaal gehaald.
    In Miami precies hetzelfde.
    Lange stukken lopen en ook nog met een treintje naar de immigratie.
    Maar daar kan je veel handelingen doen bij een automaat zodat er slechts een korte tijd was bij de immigratie officier.
    Eigenlijk hebben we in totaal niet langer dan een kwartiertje erover gedaan om langs de immigratie en douane te komen.
    Heb ik in het verleden wel andere ervaringen over.
    Daarna weer eind lopen en weer met treintje voor de huurauto.
    Maar ik ben bekend bij Hertz dus niks wachttijden bij een balie.
    Gelijk door naar de garage waar op een bord stond welke rij ik een auto kon uitzoeken.
    In drie uur naar huis gereden waar onze buren ons al opwachten.
    Alles in en bij ons huis geregeld. Zo konden we naar binnen en alles was klaar.
    De koelkast stond aan en ook de airconditioner.
    De "awnings" waren allemaal weer uitgedraaid en de auto stond gebruiksklaar.
    Straks eerst Internet regelen en boodschappen doen. Dan huurauto terugbrengen.

    Buitengewoon dankbaar voor het feit dat we geen schade hebben opgelopen door Irma.
    Maar bedroefd om te zien hoeveel schade er is op het park.
    Gelukkig wordt er met alle macht opgeruimd en hersteld.

    De littekens van de storm is toch wel overal te zien.

  9. Top | #289
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Zo leuk en inspirerend om over jullie ervaringen te lezen met de mobile home!
    Ik vind het echt een geweldig idee en mogelijk gaan wij dit ook doen als we over
    een aantal jaren met pensioen gaan. Voor nu: heel veel plezier daar!

  10. Top | #290
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Goed om te lezen dat je huis de orkaan heeft doorstaan. Lekker genieten nu!!
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •