Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 54 EersteEerste ... 34351525354 LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 540

Onderwerp: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

  1. Top | #521
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Mijn dochter is afgelopen april voor het eerst alleen naar de VS gevlogen via Dublin. Behalve de erg lange overstaptijd van 4 uur (maar dat wisten we bij het boeken al natuurlijk) is het haar erg goed bevallen. Haar daar oppikken ging wat minder soepel omdat alle parkeergarages vol waren, maar daar heb jij geen kast van natuurlijk,
    Duidelijke route op het vliegveld in Dublin naar het Amerikaanse grens gedeelte en na aankomst op MCO kun je gelijk doorlopen naar de bagageband. Alsof je aankomt met een binnenlandse vlucht.
    Aankomst en vertrek bij de nieuwe Terminal C, waar ook alle autoverhuurders aanwezig zijn. Al het je waarschijnlijk meer keus als je naar A of B gaat, makkelijk te bereiken met de airtrain
    Veel plezier in Florida!
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  2. Top | #522
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Veel plezier en alvast een goede reis Frans!

  3. Top | #523
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    123

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Ik heb Dublin als erg plezierig ervaren m.b.t. US immigratie. Het is hierna een binnenlandse vlucht waardoor
    het best veel tijd kan besparen als het druk is op MCO. Inmiddels in het bezit van Global Entry waardoor het
    allemaal nog soepeler gaat.

    Veel plezier.

  4. Top | #524
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Aankomst en vertrek bij de nieuwe Terminal C, waar ook alle autoverhuurders aanwezig zijn. Al het je waarschijnlijk meer keus als je naar A of B gaat, makkelijk te bereiken met de airtrain
    Veel plezier in Florida!
    Aankomen op terminal C. Dat had ik niet zien aankomen.
    Maar dat is heel plezierig. Wij zijn daar vorig jaar aangekomen en wat een mooie terminal.
    Ik dacht omdat we al door de immigratie zijn geweest in Dublin dat we juist niet op terminal C zouden aankomen.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  5. Top | #525
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    111

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Volgens mij komen alle internationale vluchten op terminal C aan tegenwoordig, maar dan mag je dus wel even de nieuwe terminal gebruiken dat maakt toch al een hoop goed

    Veel plezier daar en hopelijk kunnen wij ook op korte termijn die kant op maar we moeten helaas nog even afwachten tot we het groene licht (hopelijk) krijgen van het consulaat.

    En hopelijk kunnen jullie nog vele jaren met zijn tweeën genieten van Florida

  6. Top | #526
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Nou het was de vraag omdat terminal C zover wij weten uitsluitend internationale vluchten afhandelt die nog langs de immigratie moeten
    Toevallig weet ik dat (sommige) vluchten uit Canada dus niet aankomen op terminal C omdat zij al in Canada langs de US immigratie zijn geweest.
    Maar goed wij dus wel.

    En we hopen heel erg met je mee dat jullie visa eindelijk wordt goedgekeurd.
    Jullie hebben er alles aan gedaan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-10-23 om 08:10. Reden: -q
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  7. Top | #527
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    En wij zijn weer aangekomen in Sebring.
    Dit was de eerste keer dat we gevlogen hebben met Aer Lingus.
    En ik moet zeggen dat het uitstekend is bevallen.
    Vooral ook omdat de US immigratie in Dublin is en dat vind ik heel erg prettig.
    Okay het toestel was twintig jaar oud maar verder was er niets op aan te merken.
    Toch een klein dingetje. Laat ik voorop stellen dat ik geen klager ben over vliegtuigvoedsel,
    Ik vind het over het algemeen prima.
    Maar de keuze die ik nam namelijk "beef" was een enorme tegenvaller.
    Het was op z'n Hollands gezegd niet te pruimen.
    Maar we zijn gewoon om altijd twee broodjes mee te nemen dus we hadden er verder geen probleem mee.

    Maar goed een prima aankomst op Terminal C in Orlando en omdat we de vlucht hadden doorgegeven aan Hertz stond onze auto klaar.
    Tegenwoordig weer voor een uitstekende prijs nadat het voor lange tijd na Corona erg duur was.
    Dus we hadden het weer prima naar ons zin.

    Aangekomen in ons huis weer even opgestart, water, licht, internet e.d., en we konden ons mandje in.
    Maar al met al blijft het toch een lange trip.
    Van het moment dat in Nederland de wekker ging tot we in ons bedje in Sebring lagen waren er toch 24 uur voorbijgegaan.

    De eerste dagen doen we het lekker rustig aan en kunnen we bijkomen van de reis.
    We zijn eerst de vriezer gaan vervangen want die bleek vlak voor we vorig jaar teruggingen naar Nederland ingeslapen.
    En morgen weer mijn Amerikaanse rijbewijs ophalen.
    De autoverzekering is inmiddels alweer opgehoogd want die zet ik op het minimum als we in Nederland zijn.

    Voorlopig zitten we hier weer hopelijk zes maanden. De terugreis staat gepland voor 30 maart en we hopen dat er niets tussen komt.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  8. Top | #528
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    111

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Lekker genieten de komende 6 maanden en hopelijk zien we jullie daar nog voordat jullie weer terug gaan.

  9. Top | #529
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Dat was een prima reis zo te horen. Tja vliegtuig eten, ik waag me er meestal niet aan. Wij hebben ook altijd zelf broodjes mee.
    Nu weer lekker genieten in Sebring.

  10. Top | #530
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Welkom terug in Sebring, we waren er helaas niet om je te verwelkomen. Over een tijdje komen we ook weer kijken. Niet zo lang als jullie natuurlijk, maar jullie hebben natuurlijk pas echt zeeën van tijd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •