Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 54 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 538

Onderwerp: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

  1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Dag Frans1949, hoe is het nu? Ben je al "verhuisd"?

  2. Top | #82
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    @najou, We zijn veilig aangekomen in ons huis in Florida, was best wel spannend. Het vliegtuig was op tijd in Detroit, maar toen stonden we bijna een half uur te wachten voor we naar de gate mochten. En daarna moesten we dus op een draf naar de immigratie toe. Gelukkig was er geen grote rij wachtenden. We hebben het heel veel erger mee gemaakt. Ik was een tikkeltje nerveus omdat ik wist dat ik een bepaalde regel zou gaan overtreden door 1 dag langer te blijven dan waarschijnlijk zou worden toegestaan. Hier op het forum heb ik gelezen dat je max 180 krijgt en ik was zo slim om een reis te boeken van een dag meer. Maar na alles te hebben uitgelegd aan de immigratie officer stonden we in no time met een geldig visum bij de douane. Je moet nou eenmaal altijd op de eerste stop in de USA je koffers ophalen en door de douane gaan. Daarna de koffers weer afgeven en naar je volgende vlucht. Die hebben we ondanks de korte overstap en het half uur vertraging toch nog gehaald. Aangekomen in Orlando werden we opgehaald door onze huisbaas met onze eigen auto. Ook een speciale ervaring. Best wel vermoeiend. Als we even voor het gemak de Nederlandse tijd aanhouden zijn we dus woensdag om 06:00 uur opgestaan en gingen 03:00 uur snachts naar bed. En dat voor twee oude gepensioneerde mensen. Nu zitten we ons door de air conditioning koel gehouden huis enorm te genieten. We zijn inmiddels druk bezig allerlei spullen aan te schaffen. Wij hebbben dit mobile home wel gemeubileerd gehuurd maar, om een voorbeeld te noemen, we vonden de TV te klein en hebben een 46" TV aangeschaft. Wel is er een klein probleempje met Internet. De leverancier heeft het een beetje laten afweten en nu wordt het supersnelle Internet pas maandag of dinsdag geïnstalleerd. We hebben ook een media speler meegenomen en die op de TV aangesloten zodat we kunnen kijken wat we allemaal hebben gedownload aan series en films. Hoeven we ons niet te vervelen als we in de avond eens willen kijken van de winter. :-) Maar goed, we hebben het toch aardig voor elkaar gekregen in iets meer dan een half jaar tijd. Alle problemen opgelost en we genieten enorm. Ik houd je nog wel op de hoogte over eventuele verdere ontwikkelingen.

  3. Top | #83
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Goed bezig!

  4. Top | #84
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Nou wij moeten nog een paar jaartjes wachten voor we zo'n lange tijd aaneen van de rust van Sebring kunnen genieten... we zijn er met de feestdagen maar twee weekjes. Al naar de Hibachi Buffet geweest? Onze favoriet - vrijdag en zaterdag onbeperkt crablegs.

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Wij hebben van de zomer, op weg naar Orlando, even door Sebring gereden. Ik moet zeggen het was wel heel erg rustig, te rustig voor ons.

  6. Top | #86
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    @Dejo, maar precies wat wij zoeken.
    Wij zijn hier ook zes maanden en kunnen, vanaf hier, alle kanten op.
    Tot zo ver hebben we het enorm naar ons zin.
    We zijn heel erg tevreden met onze Mobile Home.
    De enige bummer is dat we een paar dagen moesten wachten voor een super snelle internet verbinding.

  7. Top | #87
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen het was wel heel erg rustig, te rustig voor ons.
    Die rust is nou net wat ons zo aantrok. Als we drukte willen, dan zoeken we die wel op. En dan hebben we naast Orlando ook andere plaatsen om uit te kiezen. Maar ik snap je punt, mijn zoon van 18 vindt het ook wat te stil.

  8. Top | #88
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Nou wij moeten nog een paar jaartjes wachten voor we zo'n lange tijd aaneen van de rust van Sebring kunnen genieten... we zijn er met de feestdagen maar twee weekjes. Al naar de Hibachi Buffet geweest? Onze favoriet - vrijdag en zaterdag onbeperkt crablegs.
    Koen, jou tijd komt nog wel.
    Ik zag wel de Hibachi buffet naar we zijn er nog niet geweest.
    Ik zelf ben niet zo'n crab eter en gezien mijn gewicht ( te zwaar) ga ik niet zo snel buffet eten.
    Maar we hebben het voorlopig enorm naar onze zin
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 07-10-14 om 23:42.

  9. Top | #89
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Heb je al ergens foto's staan van je nieuwe Crib? Ben wel benieuwd hoe zoiets er nu uitziet..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #90
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000

    Hoi Frans,

    fijn dat het allemaal goed is gegaan, geniet ervan, wij zitten nu in Cleveland en reizen zondag naar davenport.
    groet Peter



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •