Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 54 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 538

Onderwerp: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

  1. Top | #401
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Ja. Nog een tiental jaartjes wachten en dan heb ik net zoveel vakantiedagen als Frans en Ineke.

  2. Top | #402
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Mooi vooruitzicht

  3. Top | #403
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Ja. Nog een tiental jaartjes wachten en dan heb ik net zoveel vakantiedagen als Frans en Ineke.
    Ja dat heet Pensioen.
    En het betekent vakantie tot de dood ons scheidt

  4. Top | #404
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2019
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    10

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Hoi Frans ik ben nieuw op dit forum. Njit heeft mij gewezen op dit draadje en ben begonnen het te lezen. Pas de eerste aantal bladzijden maar wel een stuk verderop gekeken. Als ik het nu goed begrijp heb jij inmiddels het huis gekocht en er ook veel verbeteringen in aangebracht. Maar ik zal het wel helemaal lezen. Ben me wel rot geschrokken hoe sommige mensen ongelooflijk negatief en agressief antwoorden. Zal geen namen noemen maar er is een persoon bij. Misschien gewoon stinkend jaloers? Ben wel een beetje bang om nu zelf vragen te stellen. Maar als ik meer tijd hebt zal ik het hele verhaal uitlezen.

  5. Top | #405
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Dat verhaal speelde zich een poos terug af. Niet meer druk over maken...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #406
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2019
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    10

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Nou ik heb het hele verhaal uit gelezen. Zeer indrukwekkend. Wat ben ik blij voor jou dat jij het hebt doorgezet en je niet heb laten weerhouden door dat idiote gedrag van een forum lid. Maar je hebt stap voor stap heel goed opgeschreven wat je gedaan hebt. En ik vond die filmpjes ook heel leuk. Als ik het goed heb onthouden zijn jullie nu aan het vijfde jaar bezig. Ik weet nog niet of het iets voor ons is maar we gaan er zeker over nadenken. Het is niet iets wat we al eerder overwogen hebben maar het is zeker een optie. Ik zal de kosten eens goed op een rijtje zetten. Maar we hebben altijd heel veel geld uitgegeven aan vakanties en wat jullie doen zou best eens binnen ons budget kunnen passen. Nogmaals bedank voor je verhaal en ik ga het binnenkort nogmaals doorlezen. En misschien komen we wel eens bij jullie op bezoek als jullie dat goed vinden.

  7. Top | #407
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Dank je Jan voor je bijdrage.
    Wij zijn inderdaad aan ons vijfde seizoen bezig en zoals je hebt kunnen lezen hebben wij het enorm naar ons zin.
    En mocht je ooit in de buurt zijn dan ben je uiteraard van harte welkom.
    Inmiddels zijn er al drie keer Nederlanders komen kennismaken.
    En dan bedoel ik Nederlanders die plannen overwegen om ook ooit een eigen mobile home aan te schaffen.
    Het leuke is dat twee maal dit is gebeurt terwijl wij er niet waren en zij een rondleiding hebben gehad van mijn buurvrouw per golfkar.
    Jammer is dat dit gebeurt zonder het op het forum te plaatsen.
    Niet in de laatste plaats omdat men geen negatieve reacties wil.
    Maar ik heb inmiddels van jou een privé bericht gekregen en zal daar zo spoedig mogelijk op antwoorden.

  8. Top | #408
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Ik vind het ook zo super dat Frans dit doorgezet heeft. Misschien heb ik het al eens gezegd maar alleen maar respect om zo je droom werkelijkheid te maken!!

    Geldt trouwens voor iedereen die de stap heeft gemaakt en heeft kunnen maken om je eigen huisje te hebben in het mooie Florida!!
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  9. Top | #409
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Frans, wat ik me afvraag: is die prijs nog steeds haalbaar die je hebt genoemd in de topictitel?
    Ik ben nog nooit langs geweest maar zou me ook niet schamen om dit te melden, juist leuk toch?

  10. Top | #410
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Frans, wat ik me afvraag: is die prijs nog steeds haalbaar die je hebt genoemd in de topictitel?
    Ik ben nog nooit langs geweest maar zou me ook niet schamen om dit te melden, juist leuk toch?

    Hoi Fitzroy, de prijzen van de mobile homes zijn zeker opgelopen.
    Wij hebben het behoorlijk onder de prijs gekocht wat ik toen in gedachten had.
    Maar we hebben in de loop der jaren wel aardig hier geïnvesteerd.
    Zoals je waarschijnlijk wel heb kunnen zien ik het door mij geplaatste filmpje.
    Natuurlijk is het zo dat je altijd investeert in dingen die je leuk vind.
    Een paar jaar geleden bijvoorbeeld gingen we naar een tweede hands winkel voor meubels.
    Maar zelfs dit jaar hebben we bijvoorbeeld geïnvesteerd in twee nieuwe recliner stoelen aangeschaft hier bij een Ikea.
    Wel is het zo dat als wij nu zouden besluiten om ons huisje te verkopen, wat we zeker niet van plan zijn, we er financieel waarschijnlijk nog beter uit zouden springen dan wat we hebben geïnvesteerd . Maar ook de sterkte van de dollar heeft er mee te maken aangezien de grote uitgaven, aanschaf Mobile home, nieuwe keuken, nieuwe meubelen en niet vergeten de eerste auto werden gedaan met een veel goedkopere dollar dan nu het geval is.
    Maar we hebben nu hier al vijf maal een seizoen met heel veel plezier gewoond en dat is ook wel wat waard.
    Al met al gesproken is het financieel gewoon een succes verhaal.
    Maar als ik het goed heb dan verblijf jij ook regelmatig in Florida en ben je zeker welkom om eens bij ons te komen kijken.
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 12-03-19 om 18:58. Reden: typo



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •