Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 54 EersteEerste ... 384647484950 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 540

Onderwerp: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

  1. Top | #471
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Jaaaaa, we zijn er weer.
    We konden echt niet langer wachten.
    We zijn allebei volledig gevaccineerd en hebben voor de Aruba route gekozen.
    We hebben twee weken doorgebracht in een schitterend appartement en een kamer gehad letterlijk aan het zwembad.
    Maar de laatste dagen toch een beetje zenuwachtig voor onze bijzondere trip.
    Maar alles liep meer dan perfect en soepel.
    Door vele waarschuwingen zeer op tijd naar het vliegveld.
    Natuurlijk te vroeg maar of je nou op je appartement zit te wachten of op het vliegveld maakt niet zoveel uit.

    De procedure is als volgt. Je meld je bij de balie van de airline (niet al te lange rij) daar in gesprek met een buitengewoon vriendelijke medewerker en de boardingpassen ontvangen. Voor je daar bent wordt zorgvuldig je Covid19 test bekeken.
    Dan op weg naar de balie van de Arubaanse uitgang controle waar je toch echt wel een flinke rij hebt.
    Dan door naar de security en na een zorgvuldige controle ( schoenen uit) door naar het Amerikaanse gedeelte van de luchthaven. Eerst werden we wel weer uiterst zorgvuldig gecontroleerd door ook daar aanwezige Amerikaans security. Dus weer op je sokken door de scanner. Ook daar best wel een rij maar de Amerikaanse immigratie officieren werken in een hoog tempo.Toen wij een de beurt waren werden door de erg vriendelijk mevrouw een paar vragen gesteld zoals gebruikelijk. Ook wilde ze weten hoelang we op Aruba waren gebleven. Dat i.v.m. de verplichte 14 dagen uit een Schengenland.
    Maar in letterlijk slechts twee minuten waren we daar samen voorbij. We natuurlijk een foto maar vingerafdrukken waren niet meer nodig. Wij hebben gewoon allebei zeer betrouwbare gezichten. :-)

    Royaal op tijd bij de gate maar met een super internet verbinding vloog de tijd voorbij voor onze uiterst prettige drie uren vlucht naar Fort Lauderdale.
    Samen de beschikking gehad met drie stoelen en royale ruimte in de Airbus A320 ging de tijd snel.
    Jetblue is een nieuwe ervaring en een prettige ervaring.

    Nou hup met de huurauto naar ons huisje die we ver boven verwachting goed aantroffen.
    Hoe het verder verliep schrijf ik later.

    Maar WAT ZIJN WE BLIJ.
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 22-06-21 om 14:34.

  2. Top | #472
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Wat fijn dat jullie er nu toch langs deze weg zijn gekomen. Het kost wel een duit extra, maar als je voor langere tijd naar FL gaat zeker wel te doen.

  3. Top | #473
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Wat fijn dat jullie er nu toch langs deze weg zijn gekomen. Het kost wel een duit extra, maar als je voor langere tijd naar FL gaat zeker wel te doen.
    Dank je Hannie, we zijn niet van plan nu zolang te blijven. Maar hoelang precies weten we niet. Laten we een beetje afhangen van de covid restricties.
    Maar we begonnen een tikkeltje ongerust te worden over de toestand van het huis en de auto.
    Gelukkig is het allemaal meegevallen.

  4. Top | #474
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    111

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Lekker toch dat ook jullie via de "Aruba" route naar jullie plekje konden na zo lange tijd om te zien dat alles in orde was en eventueel wat onderhoud kunnen doen. En niet onbelangrijk heerlijk genieten van Florida.

    En niet te vroeg terug komen, eerst eens kijken wanneer die travelban er nu eens afgaat.

  5. Top | #475
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Wat fijn dat jullie er zijn. Ik lees ook dat het te doen is via Aruba. Wellicht moeten wij dat toch ook overwegen.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar best tegenop zie om alles om te boeken etc en dan te "wachten"2 weken. ik hoop zo enorm erg dat de travelban er snel af gaat. Geniet lekker daar en ik zou zeker niet snel terug komen

  6. Top | #476
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Als we net zoals jullie alle tijd van de wereld hadden gehad, dan zaten we nu ook in Sebring. Maar ja, werk he, en dat chronisch gebrek aan vakantiedagen...

  7. Top | #477
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door osterop Bekijk Berichten
    Wat fijn dat jullie er zijn. Ik lees ook dat het te doen is via Aruba. Wellicht moeten wij dat toch ook overwegen.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar best tegenop zie om alles om te boeken etc en dan te "wachten"2 weken. ik hoop zo enorm erg dat de travelban er snel af gaat. Geniet lekker daar en ik zou zeker niet snel terug komen
    Even over het "wachten". Natuurlijk wilde we zo snel mogelijk naar Florida maar het verblijf op Aruba was ook heel aangenaam. Echt genoten van het mooie weer en het zwembad letterlijk voor de deur.

  8. Top | #478
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Als we net zoals jullie alle tijd van de wereld hadden gehad, dan zaten we nu ook in Sebring. Maar ja, werk he, en dat chronisch gebrek aan vakantiedagen...
    Koen dat kunnen we volkomen begrijpen.

  9. Top | #479
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    Wat fijn! En ik geef jullie helemaal gelijk. Jullie zijn niet afhankelijk van vakantiedagen, en er zijn slechtere plekken om er 14 dagen verplicht door te brengen.
    Zal heerlijk voelen nu lijkt mij, als je weer lekker in Florida rond rijdt.
    Veel plezier!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #480
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: Kopen mobile home max $15.000 (gekocht per 1-1-2015!)

    hoe hebben jullie dit geboekt? losse vliegtickets? wij hebben nu nog tickets staan voor retour florida maar dit moeten we dan gaan omzetten. hebben jullie los accommodatie geboekt?
    nog steeds en elke dag meer de grens met de VS open kijkend



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •