Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Bekijk Poll Resultaten: Hou jij je smartphone of tablet aan tijdens het taxiën, opstijgen en landen?

Stemmers
18. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Nee. Better safe than sorry

    10 55,56%
  • Ik zet het alleen uit als een steward/stewardess dat vraagt

    2 11,11%
  • Voor het opstijgen zet ik alles uit, tijdens het taxiën gebruik ik gewoon elektronica

    2 11,11%
  • Ik vergeet vaak mijn smartphone of tablet uit te zetten

    2 11,11%
  • Ik hou bewust alles ingeschakeld, die regels slaan nergens op

    2 11,11%
Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Passagiers mogen vanaf 2014 elektronica altijd gebruiken in vliegtuig

  1. Top | #1
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Passagiers mogen vanaf 2014 elektronica altijd gebruiken in vliegtuig

    Uit vele testen bleek al dat deze regels nergens voor nodig waren. Maar binnenkort dus officieel niet meer nodig..

    Smartphones, tablets en e-readers mogen vanaf volgend jaar waarschijnlijk gewoon aanblijven tijdens het taxiën opstijgen en landen van een vliegtuig in de VS. De Amerikaanse luchtvaartdienst FAA werkt aan soepelere regels rondom gebruik van elektronica in vliegtuigen.

    Zo mogen passagiers vanaf volgend jaar waarschijnlijk video's kijken, teksten lezen en podcasts of muziek beluisteren in vliegtuigen in de VS. Zaken die een draadloze verbinding vereisen, zoals bellen, sms'en of internetten blijven vermoedelijk verboden tijdens het taxiën, opstijgen en landen, zo zeggen diverse leden van een adviesraad van de FAA over de nieuwe regels tegen de krant The New York Times. Het advies moet eind deze maand komen. Als de Amerikaanse dienst zijn regels aanpast, zullen andere landen vermoedelijk snel volgen.
    Nu moeten passagiers voor het opstijgen en landen nog elk elektronisch apparaat uitschakelen, omdat de regels dat voorschrijven. Die regels zijn ingesteld, omdat elektronische apparaten draadloze signalen zouden uitzenden die apparatuur in de cockpit zouden storen. Er is echter geen bewijs voor deze stelling. Na het opstijgen mogen elektronische apparaten wel gebruikt worden. Een ander argument voor de regels is dat elektronica bij een harde landing uit de handen zou kunnen schieten en zo andere passagiers verwonden.
    Er gaan al tijden geruchten over soepelere regels voor elektronica tijdens opstijgen en landen. Anderhalf jaar geleden al gingen de eerste verhalen over soepelere regels. Niet iedereen houdt zich aan de regels: vooral tijdens het taxiën gebruiken veel passagiers hun smartphone of tablet.

    (Bron)
    Laatst gewijzigd door Njit; 23-09-13 om 08:57.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •