Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 90

Onderwerp: Universal Studios: Express (Plus) Pass

  1. Top | #41
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    Ik heb voor allebij de pretparken een Expresspas gekocht niet langer dan 10 min. hoeven wachten bij de atractie's. vond het wel vreemd wij lekker door lopen en aan de andere kant stonden mensen 1 uur te wachten,en dan gaan ze je nog aan gapen. Maar wel leuk

    Dennis

  2. Top | #42
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    Zo, ik schop dit even omhoog

    Wij gaan dus in mei 2 dagen naar Universal. Voor beide dagen is zo'n express pass te koop voor $15 pp. Vorig jaar waren we in juli bij Universal in Hollywood, waar we een front of line pass hebben gekocht, die zéér de moeite waar was, ook al was die maar liefst $40 pp.

    $15 vind ik dus absoluut niet veel voor het voordeel wat je eruit haalt, maar mijn vraag is of het wel nodig is in mei...?!
    We gaan o.a. op moederdag, ik heb geen idee of dat effect heeft op de drukte in de parken. Ik heb twee reisverslagen gelezen van mensen die in mei zijn geweest en die hadden toch lange wachtrijen gezien van ongeveer een uur. In dat geval zou ik het al zeer de moeite waard vinden...

    Heeft iemand hier ervaring met Universal in mei?? Hoe druk is het?

  3. Top | #43
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    13

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    Wij hebben Orlando Flextickets besteld en bij de info staat dat de voordelen van de flextickets zijn:
    Universal Express: voor Universal Studios en Universal's Islands of Adventure heeft u met deze passen gegarandeerd minimale wachttijden bij de attracties...zonder extra toeslag!

    Dus ik verwacht dat ik die passen daar gratis krijg...wie heeft er ervaring mee of dat zo is?

    Groetjes Sandra

  4. Top | #44
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    Ik heb geen antwoord voor je, maar wil nog wel even toevoegen dat onze tickets echt weggegooid geld waren, de wachttijden waren zó kort dat we de tickets bijna niet gebruikt hebben. Maar ach, wat ik 60 euro op dat vakantiebudget?

  5. Top | #45
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    De Express kaarten zijn echt goed,ik heb er veel plezier aan beleeft voelde me afentoe wel raar als we die hele lange rijen paseerden.
    Opde Express kaart word een handtekkening of een gaatje in gemaakt zodat je ook maar echt 1 keer de express lane kunt gebruiken.

    Wij zijn 2 keer in de mummy geweest...mijn favoriet

    We gaan in September naar Walt Disney in Anaheim California en een Fastpass is zeker wat wij aan schaffen dat is de prijs meer dan waard.

    Dennis

  6. Top | #46

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    zodat je ook maar echt 1 keer de express lane kunt gebruiken.
    maar verblijf je in een van de 3 universal hotels dan kun je ongelimiteerd in de fast lanes gaan staan, of liever gezegd: :grin:doorlopen

  7. Top | #47
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    wij zijn ook geweest in mei en waren toch blij dat we die express pass hadden hoor, hangt echt af van de drukte die dag.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:56. Reden: full quote eruit

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Express Plus pas 1 dag / 2 parken

    Wij gaan binnekort naar orlando en bezoeken dan ook universal studios's. We gaan 2 (of 3) dagen de studios bezoeken. Wij willen 1 dag de express pas bijkopen. Dit ivm drukte die er in juni al zal zijn.Dus in 1 dag de belangrijke attracties bekijken en de overige dagen de leukste attracties nog eens doen en rustig rond neuzen in de parken.
    We twijfelen of we de express pas voor 1 park ( 1park/1dag) moeten nemen of voor 2 parken (2 parken/1 dag). Een andere optie zou kunnen zijn dat we 2 dagen zo'n pas kopen en dan voor iedere dag 1 park. Maar dan wordt het wel erg duur .

    Mijn vraag is dan ook of het mogelijk is dat we met de express pas alle belangrijke attracties van beide parken op 1 dag kunnen zien? (Wateratracties vallen af want daar vinden we niks aan) Wellicht heeft iemand er al ervaring mee of kan ons adviseren.

  9. Top | #49
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Express Plus pas 1 dag / 2 parken

    Had al ergens gelezen dat je vrij snel aan de beurt bent. Echter elke attractie maar 1x per pas.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Express Plus pas 1 dag / 2 parken

    Dat klopt dat weet ik en dat vinden we niet erg maar we weten niet of we van beide parken de atracties zouden kunnen zien in 1 dag.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:56. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •