Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 90

Onderwerp: Universal Studios: Express (Plus) Pass

  1. Top | #21
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Hm ... verrassend ! Maar ik denk toch dat het aan het seizoen ligt, en dat het in de zomervakantie niet geldt. Want ik weet bijna 100% zeker dat het in juli niet van toepassing was.

    Hetzelfde heb ik meegemaakt toen wij (een aantal jaar terug) in oktober in Universal waren, toen konden we voor $ 12 onbeperkt drinken in het park !!! Dat was in juli ook niet zo !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    De website van Universal geeft hier m.i. uitsluitsel over:

    FREE FOR ON-SITE HOTEL GUESTS
    As a guest of one of Universal Orlando’s three on-site hotels, you’ll enjoy free Universal Express access to the rides and attractions just by presenting your hotel room key card.

    PURCHASE UNIVERSAL EXPRESS PLUS FOR ALL-RIDE ACCESS
    If you’re not staying on-site, you can purchase Universal Express PLUS, which gives you one Express access into each attraction. You’ll find it indispensable on busy days when there are a lot of people in the parks!
    Ik maak hieruit op dat je als gast in een Universl-Hotel onbeperkt Express-toegang krijgt, en als niet-gast de service kunt kopen en er dan bij elke attractie één keer gebruik van kunt maken.

    Maar dan nog eventjes gekeken bij de prijzen, en wat blijkt: de prijs van deze service is afhankelijk van het seizoen!

    $ 15 : 4/24 - 5/18, 8/28 - 9/1, 9/4 - 11/21 and 11/26 - 12/20/2006
    $ 20 : 4/23, 5/19 - 5/26, 8/14 - 8/27, 9/2, 9/3, 11/22 and 11/23/2006
    $ 35 : 4/2 - 4/22, 5/27 - 8/13, 11/24 - 11/25 and 12/21 - 12/31/2006
    $ 40 : 1 april (geintje?)

    Bij de Complete Ticket Details staan dan de voorwaarden:

    1-Day/1-Park Express Plus Pass
    • Allows you to bypass the regular lines by providing Express Access to most attractions at either Universal Studios Florida® OR Universal's Islands of Adventure® theme parks.
      Express Access is a separate line at each valid attraction with an average wait of only 15 minutes or less

    RESTRICTIONS:
    • This Express Pass is valid on one (1) of the following dates: (ZIE LIJST HIERBOVEN). Date selection is required before entering ticket quantity
      Pass is valid for one (1) entry per accessible attraction to the theme park of your choice. Theme Park selection is required when entering the quantity of tickets
      Universal Express Plus pass is not valid for admission to either theme park
      There are only a limited number of passes available for sale for each date
      Print@Home tickets are only valid for the person listed on it (you will be asked to enter each ticket holder's name)
      Your ticket may not be copied, transferred, or resold
      Tickets are non-refundable
    Wordt een duur grapje in het hoogseizoen.

    Toch maar naar Disney dan ..... :twisted:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik kan haast niet wachten mattrob!
    Wij hebbn vorig jaar spijt gehad dat wij dat niet eerder hadden gedaan, Maar inderdaad het hotel is stervens duur maar heb het er voor over.
    Je leeft maar 1 keer en wij hebben er reuze zin in , En voor een ongeduldig kind is het ook ideaal om deze optie te hebben.
    ik ben ook heel benieuwd naar het HRH, ivm luxe en dat wij lekker bij de citywalk in de buurt zitten.
    En iedere laatste donderdag van de maand hebben ze velvet sessions met nieuwe artiesten geloof ik.
    En mochten wij nou toevallig dan ook in het hotel zitten!
    En starbucks in de lobby, Ik kan gewoon niet wachten om relaxed en niet gehaast door de parken te lopen en rustig aan te sluiten in de fastpas lanes.
    Groetjes marisca.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:52. Reden: full quote eruit
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard

    Hallo allemaal

    Ik denk dat ik dan geluk heb gehad want we zijn meerdere malen in dezelfde attractie geweest zoals ik al zei: de Mummy, Spiderman en nog meer.
    We zagen bij binnenkomst bij Shrek de express ingang daar stond iemand bij om de kaartjes te controleren en aan haar hebben we gevraagd waar we die expresspassen konden kopen ze zei in de winkel er tegenover.
    Zonder verder informatie te vragen hebben we er 4 gekocht voor $63,90 (4x$15 plus tax) en hebben gewoon overal de express ingang gebruikt, ze keken alleen even naar het pasje en de datum en we konden doorlopen.
    Het was voor ons de eerste keer Orlando en wij wisten niet beter.
    Hoe zij moeten weten dat we een attractie al hadden gehad is voor mij een vraag :?: :?:
    Sorry dat jullie ervaring anders is maar ik heb het echt niet uit mijn duim gezogen en ik wil ook geen verkeerde informatie geven op dit forum ops: ops:

    Groetjes Thea
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:53. Reden: full quote eruit

  5. Top | #25
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Tja, alleen maar mooi toch !

    Onze hotelkamerpassen werden elke keer gescand als we de attractie via Fastpass inwilden. Iedere persoon krijgt een eigen kaart in het hotel. Via die scan konden ze ook zien dat je daadwerkelijk in het hotel was vermoed ik. Er zal wel veel mee gerommeld zijn in het verleden, je kan je hotelkamerpas natuurlijk gewoon bewaren tot een volgende keer, maar via dat scannen lukt dat niet meer.

    Ik neem aan dat ze via dat scannen ook kunnen zien dat je al een keer geweest bent, zo zullen ze het nu wel controleren. Ik begreep trouwens via het andere forum dat inmiddels de gewone 'fastpass' uitgeschakeld is, je kan ze niet meer zoals in Disney bij de attractie zelf halen, maar je kan ze alleen kopen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #26
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4

    Standaard

    Ons gezin heeft 2 jaar geleden in april/mei ook eens een express plus pass gekocht voor 15 dollar....dat was toen gewoon een soort pasje/kaartje die je moest laten zien bij de ingang vd attractie....

    daar werd er met een stift, op de achterkant van het kaartje, een handtekening gezet van die attractie, zodat ze konden zien waar je al in geweest was, maar lang niet alle attractiemedewerkers zetten deze handtekening.....

    wij konden dus net als Thea...ook meerdere keren in een attractie (zonder wachtrij)....

    Dit jaar wilde wij weer express plus pass nemen, maar die $35 is toch iets te duur, dan maar wachten... :P

  7. Top | #27
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Mellissie, ga je in de drukke tijd is het balen,dus ik hoop voor jou dat je in de rustige tijd gaat!
    dan is 20 min toch geen ramp.
    200 minuten wel!
    Maar dat is ons in drukke tijden nooit overkomen, wel 120 minuten en dat is natuurlijk ook geen pretje!
    Gr marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #28

    Standaard

    Wij overwegen ook in een van de universal hotels te overnachten deze zomer.
    Met welk hotel hebben jullie ervaring? En nog een vraag, want door alle info zie ik door de bomen het bos niet meer: als ik het goed begrijp lees ik op site van HR hotel dat bij 4 nachten verblijf toegangskrten incl. zijn. Klopt dit?
    En waar hadden jullie geboekt, gewoon direkt bij het hotel?

    gr
    Pyca

  9. Top | #29
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij hebben geboekt bij het duitse reisbureau in kleve!
    En wij hebben ook daar Flextickets aangeschaft.
    Dan kun je 14 dagen onbeperkt hoppen in Wet'n Wild, Universal, Islands of adventure en evt Bush gardens en Seaworld. :wink:

    Ik ben niet op de site geweest dus weet niet of dat zo is!
    Maar dan zou je de prijzen moeten vergelijken wat goedkoper is, En wat je verdere wensen zijn in deze vakantie.
    Als je allen naar Universal parken wild en niet naar de andere, Kun je dat andere misschien overwegen.

    Ik hoop dat je hier aan een beetje wat hebt.
    Gr Marisca 8)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:53. Reden: full quote eruit
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #30

    Standaard

    Marisca, alvast bedankt voor je antwoord. Heeft dat duitse reisbureau ook een website? Want idd misschien is dat wel een idee, 14 dgn die parken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •