Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 90

Onderwerp: Universal Studios: Express (Plus) Pass

  1. Top | #11
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Daan dat geld toch niet voor als je gast van het hotel bent? Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #12
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Volgens mij niet. Die hebben een grotere privilege volgens mij. Dit geldt alleen voor tickets die je aan de poort en/of online koopt.

  3. Top | #13
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik begon er al aan te twijfelen ! pffff effe opgelucht zeg ! Soms wil ik nog wel eens dingen vekeerd lezen of luisteren . Het kon toch maar zo zijn dat je daar toch extra voor moest betalen. Maar ik zie het daar wel, Volgens zeggen zit dat bij je verblijf in. Ik ben benieuwd hoe wij dat gaan ervaren in het drukke seizoen. Ik denk dat het zeker goed gaat komen.




    Sorry hoor van die plaatjes allemaal, Jullie zullen wel knettergek worden van al die plaatjes. Ik kon het niet helpen er weer 1 te plaatsen, Ik vind deze zoooooo...... leuk !! Groetjes maris.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    43

    Standaard Universal - express pass/express plus pass

    Hallo
    Heb ik het nu goed begrepen dat er bij Universal een onderscheid gemaakt wordt tussen "express pass" (gratis) en "express plus pass" (niet gratis)?

    Of is "express" bij Universal altijd tegen betaling? (Als je geen hotelgast bent bij Universal)


    groet
    Arno

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    Express is vergelijkbaar met de Fastpass bij Disney. Je haalt een kaartje uit de automaat en op het aangegeven tijdstip kun je zonder wachten de attractie in.

    Met Express Plus (niet gratis) krijg je een bonnenboekje met Express passen voor alle attracties in het park. Je kunt dus zonder wachten het hele park bezoeken (elke attractie 1-maal)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:49. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    Als je gast bent in het hotel van universal, Mag je zelfs onbeperkt met je kamer sleutel alle fastpass rijen aansluiten!
    Wij verblijven in Hardrock hotel 3 nachten, Dat hebben wij zo uitgekiend omdat wij het wel eens mee willen maken om een vip te zijn!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:50. Reden: full quote eruit
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    Hallo Arno
    Toen wij afgelopen oktober in Universal waren kon je alleen een expreskaart kopen voor ongerveer $15 per persoon en daarmee kon je in alle attracties zo vaak je wilde 1 dag lang.
    De automaten voor de gratis expres kaartjes waren niet in gebruik, misschien is dat per seizoen verschillend. :?: :?:

    Groetjes Thea
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:50. Reden: full quote eruit

  8. Top | #18
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Thea, weet je zeker dat je voor $ 15 de hele dag onbeperkt de attracties in kan ? Zover ik weet kon je door het kopen de attracties maar eenmaal doen. Overigens is oktober wel een relatief rustige maand, dus dat zou er mee te maken kunnen hebben.

    En Marisca, het is echt IDEAAL. Wij hebben dat tijdens onze laatste vakantie ook gedaan. De hotels zijn wel erg duur, maar het is zo'n genot om overal gewoon direct door de Express lane te kunnen, super luxe ! Ik zou het zo weer doen. Zeker in de zomervakantie, dan is het al erg druk in het park en heeft dit dus erg veel voordeel !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard

    Ja Mattrob ik weet het zeker we hebben verschillende keren de leukste attracties gedaan zoals Spiderman, Mummy enz. en het was gewoon een pasje waar ze alleen maar naar keken en niks op noteerde of dergelijke.
    Het was voor ons de eerste keer in Orlando dus wij weten niet beter misschien dat het in andere seizoenen anders is

    Groetjes Thea
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:50. Reden: full quote eruit

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard Re: universal - express pass/express plus pass

    @Thea:
    Was dat in Orlando of in Hollywood? Misschien zit daar ook nog verschil in?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:51. Reden: full quote eruit
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •