Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 90

Onderwerp: Universal Studios: Express (Plus) Pass

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard Universal Studios: Express (Plus) Pass

    ik las in een reisverslag op t forum over Fast en Expresspassen in (ik dacht) Universal.
    Kan iemand hier soms iets over uitleggen (hoe werkt het, waar haal je ze, wat kosten ze ??? enz..)

    alvast bedankt

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Volgens mij zijn die Fast tickets van Disney en die Express tickets van Universal...

    Ik heb een beetje gezocht naar hoe die van Universal werken en het komt hier op neer... Met je entree ticket kan je één zo'n Express ticket bij één attractie tergelijk halen, waarmee je na een uur terug kan komen bij de betreffende attractie om in de speciale Express rij te gaan staan welke maar 10 of 15 minuten zou duren...

    Je kan in dat uur dus andere dingen doen waar je normaal in de rij zou hebben gestaan... Nadeel is dat je er maar één tergelijk kan hebben dus en je toch pas na een uur de attractie in kan.. Ze zijn overigens gratis :-)

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Ik heb gelezen dat je bij Universal een soort van upgrade kunt krijgen waardoor je bij iedere attractie de zgn fastpass kunt gebruiken. Als je bovendien in een van de UNiversalhotels verblijft dan kun je met je sleutel ook alle fast lanes gebruiken.

    krijgen is niet het goede woord, kost geloof ik 38 dollar o.i.d.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-02-14 om 03:34. Reden: 1+1

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard

    Het is werkelijk niet te geloven, dat aanbod van al die diverse tickets.
    Je mag wel een extra scholing volgen om hier ook nog maar enigszins duidelijkheid in de mogelijkheden te krijgen.
    Zucht..... :roll:

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Het werkt wel mooi, die snelle passen. Je haalt hem uit de automaat en de tijd van terugkomst staat er op. Die kan wel varieëren, soms een half uur, soms langer. In de tussentijd pak je een attractie die minder druk is, of een maaltijd of zo. Bij terugkomst kun je zo doorlopen en ben je vrij snel aan de beurt.
    Met een beetje berekening kun je zo alle attracties zonder lange wachttijden doen. Er is wel een restrictie aan de snelle passen, als je er 1 hebt moet je weer een bepaalde tijd wachten voor dat je de volgende kunt krijgen. Maar zoals gezegd, met een beetje rekenen loopt het mooi.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ja, het is erg moeilijk om passende tickets te vinden, en het veranderd ook nog steeds. Hier kopen of daar ter plaatse? het zijn allemaal persoonlijke voorkeuren.
    Gelukkig zijn de Fast Passen van Disney gratis, anders werd het nog moeilijker.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 15:47. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Ik heb ze nergens nodig gehad... De rijen vielen best mee (half juni tot begin juli)

  8. Top | #8
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    In het hoogseizoen heb je ze wel zeker nodig. Dit jaar verblijven wij in een universal hotel en als gast krijg je continu toegang tot de Fastlanes met jawel your Roomkey!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #9
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Eric, De Fastpassen van Disney zijn gratis zei je , Die van Universal ook hoor alleen voor Continue Fastlanes gebruik behoor je een upgrade te hebben gedaan. of in een Universal hotel overnachten dan kun je inderdaad de kamersleutel gebruiken . Maar je betaald dan ook wel voor het hotel hoor....! :mrgreen: Maar goed ik vind het jammer dat Disney niet zo'n regeling heeft dat je continue de fastpass rij mag gebruiken als je gast bent in een van hun hotels. Er is volgens mij ook geen upgrade mogenlijkheid bij Disney. Groetjes Marisca.

    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #10
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    De upgrade van je universal pass kost 15 dollar
    Voor meer entreeprijzen en upgrades van univeral kan je hier kijken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •