Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 90

Onderwerp: Universal Studios: Express (Plus) Pass

  1. Top | #61
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittmann Bekijk Berichten
    En laat dit nu net de periode zijn wanneer wij de beide Universals gaan bezoeken :?
    Gezellig, want je zit nog midden in de Springbreak periode. Dan ben je er nooit alleen, ze komen met busladingen tegelijk..... Disney geeft hetzelfde beeld, kijk de komende dagen ook maar naar de Crowd Calender. Het Crowd Levelcijfer is nu al opgelopen tot 7, dus het kan altijd nog drukker.



  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Dinsdag en woensdag staan nog op 5, dit zouden de dagen zijn dat we ze willen doen.
    Zouden jullie de express pass aanraden? Komt op 180 euro voor ons beiden, voor 2 parken.

  3. Top | #63
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittmann Bekijk Berichten
    Dinsdag en woensdag staan nog op 5, dit zouden de dagen zijn dat we ze willen doen.
    Zouden jullie de express pass aanraden? Komt op 180 euro voor ons beiden, voor 2 parken.

    Tsja, aanraden..... Sommigen zweren erbij, anderen (zoals wij zelf) kunnen er prima van buiten en staan blij in de rij een hoop geld te verdienen. Het is een erg persoonlijke beslissing. Ik zou zeggen; bekijk het ter plekke. De Expresspas kan je ook nog daar kopen. Tenzij ze echt met de benen buiten hangen want er worden er dagelijks een bepaald aantal uitgegeven. Bovendien trek je één volle dag per park uit, toch? Dat kan m.i. prima zonder Express, maar ja, je moet wel in de rij.

    Enne...... Crowd Level 5 in Disney zegt zeker niet alles over het druktebeeld in Universal. Als de Expresstickets 50 dollar kosten, reken er dan maar op dat ze drukte verwachten. Op stillere dagen zakt de Expressticketprijs echt.



  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Het Westland!
    Berichten
    30

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Ik vond het helemaal super die expressedpas! Wij hoefden nergens te wachten en dus we konden relaxed alle attracties zien! Ik ben blij dat we het gedaan hebben. Door de pas konden we allebei de parken in 1 dag doen.
    10-21 februari 2010 naar Florida geweest!

  5. Top | #65
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Wij hadden de passen 2 jaar geleden ook gekocht in t hoogseizoen voor 3 man vond het een hoop geld omdat we de parken in 1 dag wilden doen s"morgens konden we bijna overal zo doorlopen dus hebben we hem eigenlijk álleen maar s'middags gebruikt en vonden we het eigenlijk zonde van t geld.

  6. Top | #66
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    En daarnaast mag je maar 1x in een attractie met de pas. Wil je vaker, moet je gewoon in de (normale) rij.
    Eet nooit gele sneeuw.

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Je kunt natuurlijk ook een paar dagen op een on-site hotel gaan zitten. Dan krijg je de Express pas er gratis bij8-[.

  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Ik zit ook in de periode eind mei, waarop ze nu rust verwachten. Prijs is slechts 25 dollar.
    Ik ben wel beetje bang voor drukte, vanwege Harry Potter die (misschien) die week opengaat. Het klinkt mij als een slimme deal, voor slechts ca. 20 euro extra weet ik zeker dat ik relaxed alles kan doen, en geen stress

    We willen wel 2 dagen Universal doen, maar dan maar 1 dag met Express. Ik kom niet elk jaar in Orlando, dus wat let me zou ik denken?

  9. Top | #69
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Gelijk heb je, als je het geld kunt missen en lekker rustig aan wil doen is de pas zeker een optie. Heb je dat geld er niet voor over en vind je het geen probleem om langer in de rij te staan, hou je dat geld lekker in je zak natuurlijk.
    Eet nooit gele sneeuw.

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Wij houden nog even de boot af en kijken ter plaatse hoe druk het effectief is.
    Voor bvb de Simpsons Ride zou ik wel de wachtrij willen doen omdat er filmpjes e.d. worden afgespeeld die je anders waarschijnlijk moet missen met de express pass.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •