Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 90

Onderwerp: Universal Studios: Express (Plus) Pass

  1. Top | #51
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Express Plus pas 1 dag / 2 parken

    Dat is moelijk in te schatten, maar waarom niet per dag een park en eerst de Express attracties en de rest lekker wandelen. Ben je ook geen tijd kwijt met hoppen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:57. Reden: full quote eruit
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Express Plus pas 1 dag / 2 parken

    Zeker goede optie hoor maar dan wordt het ons wel wat duur maar dat overwegen we nu wel om te doen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:57. Reden: full quote eruit

  3. Top | #53
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Als je nu voor 3 nachten, bv ma, di en wo, boekt in een Universal hotel, hoe lang kan je dan gebruik maken van je Keycard in de parken? Is dit 3 dagen, ma, di en wo, of geldt de dag van uitchecken, do., er ook bij ?

    Groetjes,

  4. Top | #54
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    12

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Heb een heel andere vraag....ik ben dit jaar naar disney parijs geweest, en heb toen gebruikt gemaakt van een doktersbriefje zodat ik nergens hoefde te wachten....kun je in universal studio's ook zo'n doktersbrief gebruiken of heb je een autipas nodig?

  5. Top | #55
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Misschien kun je hier wat mee: http://www.universalorlando.com/hour...formation.html (je specifieke vraag staat er helaas niet op)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #56
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    14

    Standaard front of the line Universal studios

    2 Jaar geleden zijn wij in Universal studios L.A. geweest. Hier hadden we "front of the line" passes gehaald, zodat we het park in 1 dag konden doen.Gezien de drukte toen in september was dit ook nodig.

    Nu gaan wij in mei een rondreis door florida maken en doen 3 dagen Orlando aan. Ja ik weet het, het is erg kort, maar de baas geeft niet nog meer vakantie....

    Op de website van universal studios Orlando kon ik deze "front of the line" kaarten niet vinden. Misschien weet hier iemand of deze kaarten bestaan? Of zou het op een donderdag en vrijdag eind mei niet nodig zijn? We trekken in ieder geval 2 dagen uit om de 2 parken te bezichtigen. Dus 1 park per dag of kunnen beide parken in 1 dag gezien worden?

    Graag zou ik wat meer van jullie "florida experts" willen horen.
    Alvast bedankt,

    Helena

    <<mod Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan het hierover bestaande onderwerp.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-10 om 14:58.

  7. Top | #57
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: front of the line Universal studios

    Is dat niet gewoon zo'n Universal Express ticket? 'You'll be able to skip the lines'.
    Zie http://www.universalorlando.com/Tick...=13-1152&seq=1

  8. Top | #58
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: front of the line Universal studios

    Hoi,

    Die bestaat dus wel degelijk, genaamd 'Universal Express'. Prijzen verschillen naargelang de periode. Je kunt ze het best online bestellen.
    Je mag met de UE telkens éénmaal per attractie gebruiken. Indien je logeert in een Universal hotel, mag je onbeperkt gebruik maken vd UE.

    En druk ? Als Harry Potter open is, denk ik van wel..

    Nu, hoe geraak je op hun site daarbij? Als je 'tickets' drukt, dan komt ook de 'Universal Express' in 't zicht.

    Succes ermee.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #59
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: front of the line Universal studios

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slaapzustertje Bekijk Berichten
    Of zou het op een donderdag en vrijdag eind mei niet nodig zijn?
    Da's wel een beetje een glazen bol vraag. Maar op het schema van Universal kan je zien dat de Express tickets op die dagen het laagst geprijsd zijn Persoonlijk zou ik ze pas aan de poort kopen, dan kan je (een beetje) inschatten of het druk is. Wij zijn er zelf in die periode al een aantal keer geweest en vinden de drukte allemaal meestal wel meevallen. Kwartiertje hier, tien minuutjes daar, half uurtje hooguit voor de hele populaire Simsons, bijvoorbeeld. Maar wij hebben dan ook geen haast......:-D

    Verder overweeg je om de twee parken op één dag te doen. Ook hiervoor geldt dat het een persoonlijke afweging is. Wil je alleen in de rollercoasters, wil je ook de shows zien, heb je er behoefte aan om af en toe eens even te gaan zitten met een drankje/hapje/ijsje? Maar als je het dan toch doet, koop dan voor de zekerheid in ieder geval maar express tickets want dan heb je ze nodig.



  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Weet er iemand of er in de week van 28 maart - 2 april iets speciaals (vakantie ofzo?) aan de gang is in orlando?
    De Express tickets kosten dan 50$/pp wat best wel duur is. En laat dit nu net de periode zijn wanneer wij de beide Universals gaan bezoeken :?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •