Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 90

Onderwerp: Universal Studios: Express (Plus) Pass

  1. Top | #71
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Ik zat te kijken op die site. Je kunt ze nu alleen bestellen op de acht drukke dagen, de minder drukke dagen kun je ze niet vooruit bestellen.
    Kun je dan wel in het park kopen of zijn ze er op die dagen niet (bv 3-05-10).

    Ik heb ook iets gelezen dat je de express upgrade ook nog in het park kunt kopen als je het vooraf niet hebt gedaan, klopt dat ook?

  2. Top | #72
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    Je kunt ze nu alleen bestellen op de acht drukke dagen, de minder drukke dagen kun je ze niet vooruit bestellen.
    Misschien nog eens goed kijken? De Express pass kan je gewoon bestellen hoor. Aan de poort kopen kan ook, tenzij het erg druk is, want het aantal tickets is gemaximeerd, anders kunnen ze de korte wachttijd niet garanderen. Persoonlijk zou ik op een dag waarop de tickets $ 19,99 of $ 25,99 kosten ter plekke bekijken of het nodig is.



    Laatst gewijzigd door Teleton; 10-03-10 om 09:36. Reden: Gegevens 1 daagse pas toegevoegd



  3. Top | #73
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Universal - express pass/express plus pass

    Ik heb ze al aangeschaft voor Islands of adventure, hier kun lezen hoe ?
    Express pass op ons blog, als je op de link klikt, zie je hoe wij het boeken, in het blog kom je direct bij de Express pass. Wij doen alleen een snelle pas voor Islands of adventure, omdat onze zoon de achtbanen leuk vind, en mocht het druk zijn kunnen we ze toch allemaal doen.

    Universal Studio's doen we zonder snelle pass en gaat prima .
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Universal - Express (Plus) Pass

    Hmm ik wist niet dat het ook voor 1 park kan. Dat lijkt me beter, 1 dag IOA met de Express pass.

    Universal zelf is in mei gewoon goed te doen voor zover ik weet, maar IOA vertrouw ik voor geen meter met dat Harry Potter...

  5. Top | #75
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Universal - Express (Plus) Pass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Hmm ik wist niet dat het ook voor 1 park kan. Dat lijkt me beter, 1 dag IOA met de Express pass.
    Dat is het leuke van het forum.. samen weten we wat een brood kost.:grin:
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  6. Top | #76
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Universal - Express (Plus) Pass

    Wij zitten ook aan een kaart voor 1 dag te denken, vooral straks als Harry Potter open is, bedankt voor deze link!

  7. Top | #77

    Standaard Re: Universal - Express (Plus) Pass

    Kan ik die Universal express Pass op hun eigen internetsite kopen samen met mijn entreekaartje? Moet je de kaartjes dan al gelijk printen of ter plaatse nog ophalen? Wij willen waarschijnlijk alleen naar Island of Adventure, 1 dag.. Is dat het beste via hun eigen site te boeken?
    Daisy24

  8. Top | #78
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal - Express (Plus) Pass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisypeeters Bekijk Berichten
    Kan ik die Universal express Pass op hun eigen internetsite kopen samen met mijn entreekaartje? Moet je de kaartjes dan al gelijk printen of ter plaatse nog ophalen? Is dat het beste via hun eigen site te boeken?
    Om met Michael66 te spreken: Driewerf Ja!

    De prijs van de Express pass is flexibel. Hoe drukker, hoe hoger de ticketprijs. Ga je op een dag dat de ticketprijs laag is? Dan zou ik ze pas ter plekke kopen. Valt de drukte tegen, dan neem je ze alsnog, anders is het mooi verdiend.......:-\"



  9. Top | #79
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal - Express (Plus) Pass

    Wij hebben vandaag bij IOA de pass niet nodig gehad. Wa waren wel al om 8u55 in het park. De enige attractie die we in de namiddag nog wilden doen was Jurassic park: River. Daar was de wachttijd 75 minuten (een uurtje ervoor 45'). Waren we er meteen langsgeweest kon het zelfs nog in 30 minuten, maar we waren zo nat van Popeye & Bluto dat we het water ff voor bekeken hielden.

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal - Express (Plus) Pass

    kan je alle express pass atracties maar 1 keer per dag doen of kan je ook later terug komen om hem nogmaals te doen? Wij gaan 3 okt naar IOA en 14 okt beide parken 15 okt US zal het eigenlijk nodig zijn om dat zo'n pass te hebben vanwege de drukt.e Ik denk er zelf erg over na om hem aan teschaffen maar dan meer vanwege ernstige rug problemen waardoor ik niet kang kan lopen of in rijen staan. denk dat ik met deze pass wel kan genieten veel kan doen en niet meteen helemaal in de kreukels liggen na 1e dag in florida op 3 okt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •