Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: nicolea (Nicole & Fam)

  1. Top | #1
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Even voorstellen: nicolea (Nicole & Fam)

    Heerlijk.....al de hele week het forum zo'n beetje door aant spitten, en nu toch maar een voorstelrondje!
    20 jaar geleden voor het laatst in de USA geweest (Florida met camper), en daarvoor 3x westkust met camper....nu ter ere van mijn 50e verjaardag volgend jaar terug met 3 pubers (15/17/19)....die absoluut weigeren in een camper vakantie te vieren en echtgenoot...Dus...tickets geboekt, heen Orlando, terug Miami in augustus met Arke Fly (ja...weet ik kan goedkoper maar ik vond 809 best een goeie deal...en hoef niet meteen af te rekenen)...we willen een dag of vijf in een villa vlakbij Sandford (Altamonte?),we zijn geen Disneyfans, dus doen dan Cape Canaveral en Daytona vanuit Orlando, via Silver Springs en de manatees naar Cape Coral,(1 week) waar ik een fijne villa met wifi en bootje aan het water heb gevonden, en vervolgens via de Everglades nog een paar dagen naar de Keys, want dat vond ik zelf zo leuk vorige keer. We hebben maar een week of twee, dus moeten keuzes maken....maar dat komt goed! Nu al heel veel zin in!

  2. Top | #2
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: nicolea (Nicole & Fam)

    Nou dat is een leuk vooruitzicht. Helemaal super om na zo'n lange tijd weer terug naar de USA te gaan.
    Veel plezier met de voorbereidingen en je gaat hier vast en zeker veel informatie vinden voor jullie vakantie
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  3. Top | #3
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Even voorstellen: nicolea (Nicole & Fam)

    Dank je wel `Moolenschotjes`....gaat zeker lukken.....heerlijke verslagen schrijven jullie!

  4. Top | #4
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Even voorstellen: nicolea (Nicole & Fam)

    Zo....weer fulltime terug op het forum. Na een aantal jaren parttime meegelezen en genoten te hebben, en wat "andere" uitstappen met en zonder kids, gaan ze volgend jaar allemaal, deels met aanhang, weer mee naar Florida. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met plannen, meivakantie 2019, met een ruime week uitloop. Voorpret is ook pret!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  5. Top | #5
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Even voorstellen: nicolea (Nicole & Fam)

    Leuk en eenmaal in Florida geweest blijf je zo nu en dan terug gaan!! Wel een klein beetje een verslaving
    Veel plezier met de voorpret
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Even voorstellen: nicolea (Nicole & Fam)

    We zitten nu op onze laatste dag in Florida....wat zal ik het gaan missen! Maar ook de voorbereidende tijd was zo vreselijk leuk, om alles (met o.a. behulp van dit forum) uit te spitten en een programma te maken met voor ieder wat wils. En wat ben ik blij dat ik de kids heb meegenomen op deze Florida-reis...onbetaalbaar!
    Ik wens je enorm veel voorpret!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •