Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Jolanda1971

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    31

    Standaard Even voorstellen: Jolanda1971

    Hallo, ik ben dus Jolanda, en samen met manlief en 2 kinderen van -dan- 7 en 9 jaar willen wij in de zomer van 2014 naar Florida.
    Hebben voor de komst van de kids enkele verre reizen gemaakt, waaronder onze zelfgeorganiseerde huwelijksreis naar Nieuw-Zeeland.
    Met de kids alleen nog in Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk en Italie op vakantie geweest met de auto.

    Heb al globaal een reisschema in mijn hoofd zitten, maar eerst maar eens even zorgen dat de tickets voor een goede prijs geboekt kunnen worden .

    En dan lekker verder zoeken / plannen / organiseren, en volgens mij ben ik dan hier op het forum op de goede plek met zoveel ervaren en enthousiaste Floridagangers!

    Groetjes,
    Jolanda

  2. Top | #2
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Even voorstellen: Jolanda1971

    Welkom op het forum. Je kan hier veel info vinden en als je je schema plaatst ook veel tips krijgen. Succes met de planning!!

  3. Top | #3
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Even voorstellen: Jolanda1971

    Welkom en veel plezier met de voorbereidingen.
    Neem voldoende tijd voor alles want de tijd vliegt voorbij als je het naar je zin hebt en het bezoeken van parken kan erg vermoeiend zijn voor kinderen vanwege de temperatuur en drukte.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •