Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Reisschema judithp24: Orlando-Bahamas, sept 2014

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema judithp24: Orlando-Bahamas, sept 2014

    Hallo forummers,

    Volgend jaar (2014) september willen ik en mijn vriend graag naar de stad der steden wat betreft Pretparken, Orlando.

    Helemaal wild zijn we van pretparken en waterparken, daarom willen we graag volgend jaar en nog zonder kinderen daarheen.

    Na 4 dagen zijn we natuurlijk kapot en willen we graag uitrusten, dit wilden we doen op de Bahama's. We zijn beiden werkende en 28 jaar maar een geldboompje hebben ook wij helaas nog niet. We kunnen wel een jaar sparen en gaan dat dan ook doen maar waar we op kunnen besparen willen we graag doen, niet tenkoste gaande van de comfort.

    Daarom ben ik zoekende naar de volgende antwoorden:

    Wat is het beste en goedkoopste reizen:
    AMS-ORL/ORL-Bahamas/Bahmas- AMS
    of
    AMS-ORL / ORL-BAH / BAH-ORL / ORL- AMS
    dus een 15daagse retourvlucht naar Orlando en tussendoor een 'binnenlandsevlucht' van 11 dagen naar de bahama's.


    Of misschien een ferry overtocht??


    Als hotel in Orlando zaten we gewoon te denken aan een Days-Inn oid. Iets wat op booking.com staat. Dit wilden we ook pas boeken als de vlucht e.d vast staat.

    Is vroeg of laat boeken tegenwoordig goedkoper?? En is er ook gecombineerd ticket voor WaltDisney en Universal??
    We hoeven niet persee naar de andere 3 parken van Disney maar willen wel graag naar SeaWOrld en de 2 Universal parken.
    Ook ben ik nog op zoek naar tickets voor Orlando Magics. Die hopelijk alweer spelen in begin september. Ook deze kun je denk ik het beste vooraf kopen, of gewoon in de stad aan de kassa??

    Word zo blij van al deze voorbereidingen.. zou heel blij zijn als iemand mij kan helpen met al mijn vragen..


    Uiteraard sta ik open voor alle andere opties. Heb nog niets geboekt, dus hoor graag allemaal leuke verhalen.

    Budgetrichtlijn: Incl reis,overtochten/vluchten hotels en ticjets ca. 2500 pp. Zakgeld is een lastige indicatie, geen idee hoeveel ik hiervoor moet reserveren

  2. Top | #2
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hulp A.U.B bij Orlando-Bahamas reis.

    En waarom niet uitrusten aan de golf van mexico ?

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Hulp A.U.B bij Orlando-Bahamas reis.

    Hallo Judith,ik denk dat je het beter kan omdraaien,4 dagen Bahama's en de rest in Florida!Wij zij 40- ers zonder kinderen en genieten nog elke vakantie in de states!
    En wat Cindy zegt, waarom niet uitrusten aan de kust van Florida, je vind hier echt alles, en zeker binnen je budget!
    Desnoods een mini cruise naar de Bahama's aan boord rust je ook uit en je hebt vervoer van en naar Florida!
    Succes met de voorbereiding.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Hulp A.U.B bij Orlando-Bahamas reis.

    Jullie zijn twintigers en na 4 dagen al kapot moe?????
    Wij zijn vijftigers en zijn vanaf 7.15 uur al op pad. We doen veel pretparken en veel wandelingen. En dat gaat ons zeer goed af. Veel te zonde van onze tijd (en geld, want zo'n vakantie is duur genoeg) om daar onze tijd te verlummelen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #5
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hulp A.U.B bij Orlando-Bahamas reis.

    Ik vind sanibel en captiva zeker de moeite en clearwater ook .

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hulp A.U.B bij Orlando-Bahamas reis.

    Alle vragen worden zoals gewoonlijk weer beantwoord met vragen Maar in een deel kan ik wel mee gaan. 11 Dagen Bah. en 4 dagen Fl. zou ik ook omdraaien, zo veel is er niet te beleven in Nassau, behalve dan zonnen op het strand, maar dat is mijn mening, ik vond een dag of 5 wel genoeg.

    Wij zijn toen met een aparte vlucht vanaf MIA gevlogen, maar dat kan ook met de veerboot, misschien nog wel goedkoper. De goedkoopste intercontinentale vluchten gaan vaak naar Orlando of Miami, plak je daar een vlucht bij aan, naar Nassau bijv., worden ze gelijk een stuk duurder. Dan kun je beter een losse met bijv. Bahama-Air of zo doen.

    Combitickets WDW - Universal zul je niet vinden, wel zulke pakketten van ticketbrokers, maar die hebben ze zelf samengesteld. Wij hebben destijds de Magic tickets online geboekt en bij de WillCall kassa aan het stadion afgehaald, werkt prima.

    Wat je nog wel zou kunnen doen is even bij Arke informeren voor een combinatiereis, die doen zowel Florida als de Bahama's, dus misschien rolt daar een acceptabele reis/prijs uit. Niet geschoten is altijd mis. (Maar ik blijf 4 dagen Fl wel erg weinig vinden en met de Golf van Mexico is ook niks mis )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Reisschema judithp24: Orlando-Bahamas, sept 2014

    Ik ben deze zomer met het cruise schip op de Bahama's geweest. Ik vond het niet veel voorstellen. Ga lekker naar de Golf van Mexico veel meer te beleven. Of maak lekker een rondreis in Florida.

  8. Top | #8
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema judithp24: Orlando-Bahamas, sept 2014

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door judithp24 Bekijk Berichten
    Helemaal wild zijn we van pretparken en waterparken
    Mwoah, als je maar vier dagen gaat en de helft van de (water)parken overslaat, dan valt dát ook nog wel mee. Niet?
    Wij zijn overigens een stel van 33 en 37 en gaan in een periode van twee weken vrijwel elke dag naar een pretpark (of waterpark) en dan zijn we nóg niet kapot (mwoah, vooruit... een beetje dan)...

    Bedoel, als je echt naar het mekka van de pretparken wil, want je bent daar helemaal wild van... Waarom laat je er dan zoveel links liggen? Sterker nog, waarom wil je dan juist wel Magic Kingdom van Disney bezoeken, maar de andere drie unieke Disneyparken (en twee unieke Disneywaterparken) niet?
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 04-09-13 om 00:57.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Reisschema judithp24: Orlando-Bahamas, sept 2014

    Ik vond op Orlando ticket deals wel een combi van Disney en universal maar dat is voor 2 weken dus daar heb je niets aan, of is dit wat bedoeld word met een pakket van ticketbrokers.
    groetjes

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema judithp24: Orlando-Bahamas, sept 2014

    Dat heb je helemaal goed, Miranda.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •