Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 24 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 231

Onderwerp: Vliegen met Lufthansa

  1. Top | #121
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Volgens mij weer inchecken �� Of klopt dat niet?

  2. Top | #122
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Wij hebben afgelopen zomer ook via Frankfurt gevlogen en hadden een overstap van 1,5 uur. Het vliegtuig kwam te laat binnen op Schiphol en het was wel even spannend of we onze overstap zouden halen.
    Gelukkig had onze vlucht naar LA ook iets vertraging en hebben we het uiteindelijk gered. In Frankfurt moesten we eerst met een bus naar een andere terminal en ook nog een een enorm eind lopen naar de gate. Maar wij vonden het zo rustig op het vliegveld van Frankfurt.
    Verder hele goede vluchten gehad met Lufthansa.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  3. Top | #123

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Volgens mij weer inchecken �� Of klopt dat niet?
    Kan, geen idee. Ik vraag het aan jou!

    dus je hebt bij je overstap de koffers van de band gehaald, doord e douae , naar de incheckbalies. Koffers afgeven en nieuwe instapkaart ontvangen, door de douane en dan naar het vliegtuig?



  4. Top | #124
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Ah nee. Geen koffers etc. Werd allemaal doorgezet. Wel douane en daarna boarden

  5. Top | #125

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Ah nee. Geen koffers etc. Werd allemaal doorgezet. Wel douane en daarna boarden
    Das geen inchecken



  6. Top | #126

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Goedenavond,

    Ik sta op het punt om tickets te boeken via Lufthansa voor zomer 2017 naar Orlando en terug via Miami vanuit en naar Dusseldorf. Nu vraag ik me wel af hoe het dan gaat met de overstap tijd. Ik zie dat we dan om 12.30 zouden landen in Frankfurt om vervolgens om 13.40 verder te vliegen naar USA. Maar ik zie dan als opmerking staan dat je door veiligheidsredenen 2 uur van te voren op het vliegveld moet zijn. Maar ja die landt pas om 12.30? Hoe werkt dat dan precies?

    Weet iemand dat?

    bedankt
    Jerney

  7. Top | #127

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Jerney

    die 2 uur tevoor is als je nog volledig moet inchecken etc. Een overstap van 1h10m moet ruim
    voldoende zijn op Frankfurt. Anders bieden ze die connectie ook niet aan....



  8. Top | #128
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Ik ga de vraag maar even hier stellen.
    Ik heb voor volgend jaar een vlucht naar Orlando, via Frankfurt geboekt.
    Nu is het een gedeelde vlucht, Lufthansa/United. Nu dacht ik, ik wil extra beenruimte voor de grote oceaan oversteek. Maar als ik inlog kan ik alleen voor de terugvlucht (Houston/Amsterdam) en voor de vlucht naar Frankfurt alleen een andere stoel reserveren. Voor de vlucht Frankfurt naar Orlando is dat niet mogelijk. Ik heb gebeld met Lufthansa en met United, maar beiden wijzen naar elkaar. Heeft iemand ooit hetzelfde meegemaakt. En zo ja, weet iemand een oplossing dat ik wel die extra beenruimte kan boeken?

  9. Top | #129
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    @b767-300er weer wat geleerd
    @jerney wij hadden afgelopen zomer ook een overstap van 1 uur en 10 minute op Frankfurt en dit was zowel heen als terug prima te doen.

  10. Top | #130
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    @Daan, ik lees even mee dit is iets wat wij ook aan het uitzoeken zijn maar dat wil ik graag weten voordat ik boek, vandaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •