Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 24 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 231

Onderwerp: Vliegen met Lufthansa

  1. Top | #81

    Standaard Re: lufthansa

    Die 90-130 die ik noemde is een redelijk gemiddelde prijs die de diverse airlines hanteren als je ervoor zou betalen.
    Sommigen zijn goedkoper, sommigen duurder.
    Uiteraard moet je als Nederlander minder bieden wil je voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten.
    Je kan overigens nog steeds ook normaal upgraden hoor bij LH.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 18-08-15 om 20:44.



  2. Top | #82
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: lufthansa

    Allemaal hartelijk dank voor jullie reactie.
    B767-300er moet ik daarvoor bellen om mijn stoelen te upgraden of doe ik dat via in te loggen op de site van lufthanse.

  3. Top | #83

    Standaard Re: lufthansa

    Een beetje zelfonderzoek kan geen kwaad hoor.
    2x klikken en ik kwam hier terecht. de rest mag je zelf doen.
    http://www.lufthansa.com/nl/en/Upgra...-Economy-Class



  4. Top | #84
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: lufthansa

    Haha..dank je wel b767-300er.
    Maar deze link had ik zelf al gevonden zie de pagina hiervoor, ik heb inmiddels ook een telefoonnummer gevonden dus ik zal eens bellen.

  5. Top | #85

    Standaard Re: lufthansa

    Maar als je de link al had gevonden, waarom vraag je het dan? het antwoord op je vraag staat tenslotte op die pagina?



  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Offerte laten maken om evt in de mei vakantie naar Orlando te gaan, voorgaande jaren (3 keer) met united gevlogen, dit beviel ons goed. Nu is de offerte gemaakt dat we vliegen met Lufthansa ( over Frankfurt ) wie kan/wil mij vertellen over ervaringen met deze luchtvaartmaatschappij.
    me zoon wil graag weten of ze ook tv schermpjes is de stoelen hebben bv ;-)

  7. Top | #87
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Ik heb onze ervaring van een paar bladzijden terug (waar je ook meer ervaringen kunt lezen) maar even gequoot. Die gingen vnl. over het voedsel, vliegen is wel oké, al vond ik de stoelruimte wat bemeten, maar dat kan aan mijn perceptie liggen, bij United vliegen we altijd E-plus.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Wij hebben afgelopen Maart voor het eerst (noodgedwongen ) met Lufthansa gevlogen. De service is inderdaad prima, maar dat ging niet helemaal op voor het voedsel. Wij nemen beiden altijd iets verschillend zodat er dan onderling wat uit te wisselen is. Maar in plaats van uitwisselen werd het inwisselen, niet te hachelen. En wij waren daarin niet de enige. Op de terugweg hebben we vriendelijk voor het dinner bedankt. De snack op de heenvlucht was droger als Sinterklaas zijn zitvlak, het ontbijt op de terugweg oké.
    Vreemd genoeg waren de snacks op de korte vluchten (AMS-FRA vv) uiterst smakelijk, en met name vreemd dat we die kregen op een vlucht van 3 kwartier.

    Maar onze volgende vluchten zijn weer gewoon met UA, die bevallen ons prima, zeker qua tijden en layover.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #88
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: lufthansa

    Zo zie je dat het bij iedere vlucht kan wijzigen, wij hebben vorig jaar met Lufhansa gevlogen naar Orlando via Frankfurt. Zoals Gerrit al zei op de vlucht van Ams naar FRA kregen wij ook wat te drinken en een lekkere snack. Op de vlucht van FRA naar MCO kregen wij 2 keer warm eten en alle vier vonden wij beide keren het eten lekker. Wij hadden een airbus 340 en hadden allen ons eigen entertainment. Volgens mij vliegt hier normaal een 747. Of jullie ook allemaal jullie eigen entertainment hebben is een kwestie van afwachten.

  9. Top | #89
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Lufthansa

    Net geboekt bij Supersaver, 26/4 tm 15/5 met lufthansa heen Bru- Mco, overstap Washington .
    Terug Mco- Bru, overstap Newark met united.
    prijs €795 voor 2 pers.
    lufthansa zijn we vorig jaar mee naar San Diego gevlogen, is goed bevallen. United ook al vaker gehad.
    Helemaal happy met de prijs��

    ps
    sorry, zie nu dat de vluchten allemaal door United worden uitgevoerd��
    Laatst gewijzigd door laanvdj; 06-11-15 om 23:19.

  10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    41

    Standaard overstap met Lufthanza op frankfurt naar orlando.

    Kan iemand mij vertellen hoe het is geregeld met Lufthanza vanaf Amsterdam - Frankfurt- Orlando met de overstap op Frankfurt wij hebben 1.40 uur is dat genoeg?
    Alvast bedankt voor de informatie.

    Mod. Ta2 Gerrit; vraag verplaatst naar bestaand onderwerp over Lufthansa om het allemaal in 1 topic te houden
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 24-11-15 om 15:50.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •