Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    23

    Standaard Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

    De kogel is door de kerk, we gaan weer op pad naar Florida. We gaan in Mei 2014 en het wordt de eerste reis samen met onze kleine smurf Sylke. Een echt reisschema hebben we nog niet gemaakt. Het gaat wel een overvloed aan Disney, Seaworld/Universal en Sjoppen worden maar dat vinden we alle drie toch het leukst. Maar we hebben toch al vast een planning gemaakt, voorpret is net zo leuk vind ik;

    - Paspoorten aanvragen/verlengen : Gedaan - Voor mijn vrouw en mijzelf simpelweg verlengen en voor Sylke haar eerste paspoort aangevraagd/opgehaald.
    - Vluchten boeken : Gedaan - Vliegen op 5 Mei met Virgin Atlantic via Gatwick naar Orlando en op 19 Mei weer terug
    - Villa boeken : Gedaan - "Davenport Angel" in Kissimmee


    - Kaarten voor Disney/Universal - Voorlopig de Freedom Tickets van Attraction Tickets Direct op het oog. Maar het heeft volgens mij nog geen haast om deze te bestellen. Zeker niet omdat het nieuwe MagicPass systeem van Disney in 2014 echt van de grond gaat komen. We wachten het even af.
    - Huur auto - Voorlopig een Fullsize SUV van Alamo (via Brits) op het oog. Ook dat heeft volgens mij geen haast dus ook hier wachten we even af.

    Ik zal de planning verder uitwerken wanneer ik dat voor onszelf ook wat duidelijker heb, maar alle tips zijn van harte welkom!

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust - Orlando Mei 2014

    Zo te lezen hebben jullie de belangrijkste zaken al geregeld. Voor de rest heb je zoals jezelf al aangeeft nog tijd zat.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust - Orlando Mei 2014

    wij gaan net voor jullie
    Maar wat zijn freedom tickets... Kon het niet vinden op de website
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust - Orlando Mei 2014

    Alle pretparken bij elkaar in 1 pakket: http://www.attraction-tickets-direct...dom-ticket.htm

    Orlando Freedom Ticket - At a glance


    • Unlimited access to all six Disney Theme Parks for 14 consecutive days.
    • Unlimited access to SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay for 14 consecutive days.
    • Unlimited access to Universal Studios® and Universal's Islands of Adventure® for 14 consecutive days.
    • You can visit more than one park in the same day.
    • Unlimited use of the Disney transportation system.
    • Includes Disney Fast Pass.
    • Use of Disney’s Disney’s Oak Trail Golf Course.
    • Admission to Universal CityWalk® for 14 consecutive days.
    • FREE coach transportation from Orlando to Busch Gardens on the Busch Gardens Shuttle Express.
    • Car parking not included in the ticket price.

    En zoals altijd met combinatie-tickets: bekijk eerst hoeveel dagen je nodig hebt en welke tickets daarbij passen. Want in 14 dagen kun je niet alle parken doen die hier genoemd worden. Wel gemakkelijk om aan te schaffen maar niet perse goedkoper.
    Laatst gewijzigd door Njit; 26-08-13 om 08:18.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

    We moeten het inderdaad nog even allemaal uitpluizen qua tickets. We denken dat onze kleine meid wel een tukje wil doen in de middag zodat we 's-avonds ook nog wat kunnen gaan doen en dan zijn freedom tickets wel erg makkelijk. Geen omzorgen meer of we wel of niet een dag verliezen etc.

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

    Dat zelfde gemak kun je met losse tickets ook hebben. Maar goed, da's om een keer lekker op een zondag-middag te vergelijken en te bepalen wat het gemak je extra kost.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

    De eerste voorbereidingen zijn al gemaakt. Leuke villa hebben jullie gekozen.
    Voor autohuur kan ik www.EasyTerra.NL aanbevelen. Zij verhuren via AutoEurope bij de grotere verhuurders in de US.
    Gebruiken hun service al enige jaren zowel privė als zakelijk en bevalt prima. Ook als je wilt wijzigen, annuleren of wanner je bij hun een betere aanbieding ziet...
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

    Nog drie maanden te gaan... Tijd voor een kleine update.

    Vandaag begonnen met het verder uitzoeken en regelen. Valt mij toch wel op dat alles duurder is geworden dan het budget wat ik vorig jaar heb opgesteld. Autohuur, Tickets etc. toch allemaal flink wat duurder. Nu had ik daar al rekening mee gehouden maar ja, blijft niet leuk. Eigenlijk het enige wat ik echt gedaan heb is het Van der Valk Hotel bij de A4 gereserveerd. Verder zijn we de kleine aan het voorbereiden op de reis. De Disney films vormen inmiddels verplichte kost en we zijn haar aan het vertellen over vliegen etc. Volgende maand gaan we eens naar Schiphol voor een dagje om te gaan kijken en dan kan zij lekker vliegtuigen gaan kijken en alvast een beetje wennen.

    Maar er is nog een hoop werk voor de boeg...

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

    Met 'werk' bedoel je vast 'voorpret' toch? Heerlijk om alles uit te pluizen en de reisverslagen van diverse mensen te lezen.
    Als je een globaal reisschema opstelt en hier neer zet, weet ik zeker dat je nog veel meer tips en trucs krijgt, gratis en voor niets!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Reisschema Familie Rust: Orlando Mei 2014

    Het schema staat nog een beetje in de steigers maar het ziet er voorlopig zo uit. We nemen een klein meisje van dan 3.5 jaar mee die voor de eerste keer echt op vakantie gaat dus we hebben wat rustmomenten ingebouwd. Dat kunnen we natuurlijk nog altijd anders invullen wanneer we weten hoe dapper ze is. We hebben elke dag een ochtend en een middag/avond programma.

    5 Mei : Heenvlucht, Landen on 1700 op MCO. Vandaar auto ophalen en naar huisje... sorry Villa, in Kissimee rijden.
    6 Mei : Walt Disney World - Boodschappen doen
    7 Mei : Waterpark - Rust(?)
    8 Mei : Seaworld
    9 Mei : Shoppen
    10 Mei : EPCOT
    11 Mei : Rust - Disney Quest
    12 Mei : Disney Animal Kingdom
    13 Mei : Rust - Shoppen
    14 Mei : Busch Gardens
    15 Mei : Rust of Legoland
    16 Mei : Waterpark
    17 Mei : Shoppen
    18 Mei : Walt Disney World
    19 Mei : Inpakken - Terugvlucht om 1930

    Ik ben nog op zoek naar leuke dingen voor ons meisje om te doen. Ze houdt heel erg van klimmen en klauteren dus zoek nog iets van een indoor/outdoor klimparadijs. Voor ons zelf zoeken we nog leuke shopping/outlet malls. Florida Mall en Premium Outlets is al bekend.. en gepland! Al jullie tips van harte welkom hoor!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •