Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Reisschema WDM: 14 sep - 28 sep 2013

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    57

    Standaard Re: reisschema WDM: 14 sep - 28 sep 2013

    WDW, aantal dagen Everglades / Keys is misschien wat veel. Tenzij je ook echt lekker wilt gaan uitrusten daar?

    Ik zou daar een paar dagen schrappen en wat reisdagen via de kust inbouwen, waar je dan ook dingen gaat zien / doen. Zoals SpaceAce aangeeft.

    Met google maps kan je heel makkelijk zien wat de reisafstanden (en tijden) ongeveer zijn en zo bepalen wat voor jullie acceptabele reistijden zijn.

    Oh, en je leest ook overal dat 3 dagen park achter elkaar wel heel intensief is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moolenschotjes Bekijk Berichten
    Vanuit Miami naar Orlando is het ruim 4 (tot 5) uur rijden. Wellicht om te overwegen is om eerst in Miami te verblijven, daarna door naar Key West (ook ruim 3 uur rijden). Vervolgens door de Everglades terug langs de Golf van Mexico (ergens overnachten in Naples - Fort Myers Beach - Clearwater Beach), richting Tampa - Orlando.
    Dit is zo'n beetje hoe wij van plan zijn het te doen. Hoewel ons schema ook aan verandering onderhevig is

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    6

    Standaard Re: Reisschema WDM: 14 sep - 28 sep 2013

    Door omstandigheden een tijd niet op het forum kunnen lezen. Bedankt voor het delen van reisschema's. Hoe meer we proberen te plannen, hoe meer we beseffen dat het reisschema aan veranderingen onderhevig is. We hebben besloten om geen dagen door te brengen in de Everglades (afgezien van een tochtje misschien) en meer dagen aan de westkust door te brengen. Over een week gaan we al!

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: reisschema WDM: 14 sep - 28 sep 2013

    Gewoon lekker gaan en niet teveel vastleggen. Bepaal vooral de route die je wilt rijden en stop gewoon daar waar het leuk is en waar je op dat moment bent. Er is zoveel leuks te zien dus het is moeilijk in te schatten wat jullie leuk vinden.

    Ik zou de volgende route doen:

    Dag 1: Aankomst Miami 16.00
    Dag 2: Miami
    Dag 3: Vertrek richting Orlando
    Dag 4: Disney
    Dag 5: Disney
    Dag 6: Richting westkust bijv ft Meyers
    Dag 7: Naples
    Dag 8: via Everglades naar keys
    Dag 9: Keys
    Dag 10: Keys
    Dag 11: Keys
    Dag 12: Miami
    Dag 13: Miami
    Dag 14: Terugreis

    Ik zou niet meteen 2 dagen Miami doen, want dat kan aan het einde ook nog. Zo hou je wat speling in je schema en kun je onderweg nog beslissen of je een extra dag Miami nodig vind of liever iets anders doet (keys of westkust of extra dag Disney). In 4 dagen op de keys kun je best veel doen op een relaxte manier.
    Geniet ervan!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •